TehnologiiȘtiri

169

Kearney a lansat un nou ambalaj pentru retail

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Kearney Blue, un producator de branzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de crestere rapida a vanzarilor in magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand branza albastra de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informeaza Dairy Industries. Kearney Blue, lansata in 2010 de catre Paul McClean, este o branza semi-dura avand o textura pufoasa si o aroma distincta. Aceasta a castigat o medalie de aur pentru noua categorie de branzeturi la Expozitia Internationala a Branzeturilor din Nantwich in 2012. Noul ambalaj pentru retail al Kearney Blue asigura o viata la raft de trei luni pentru produs. A fost creat cu scopul de a reflecta atentia pentru branzeturi care evoca imaginile peretilor de piatra sau a morilor de piatra din Mourne Mountains, Down, Irlanda, locul de origine al acestei categorii de branzeturi.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2