Repere

193

La Fantana intra pe piata cafelei, reprezentand Lavazza, in Romania

autor

MeetMilk.ro

distribuie

La inceputul lunii martie 2014, La Fantana, liderul pietei de apa minerala in sistem de watercoolere a intrat pe piata cafelei, avand planuri extrem de ambitioase pe acest segment. O demonstreaza ?si faptul ca intrarea pe segmentul de cafea nu s-a facut oricum, ci prin achizitia companiei Blue Cffee Service, parte a grupului de firme Aquila ?si reprezentant al produselor Lavazza in Romania. Lavazza este una dintre cele mai mari companii producatoare de cafea din lume, lider in Italia cu 48% cota de piata ?si o cifra de afaceri de 1, 1468 milarde de euro in 2010. Pe plan international, Lavazza are 11 filiale. Blue Coffee Service, companie achizitionata de La Fantana, a fost infiintata in 2008, an in care ?si-a inceput activitatea ca distribuitor autorizat Lavazza pe segmentul Away From Home, avand obiectivul de a dezvolta sistemul de capsule/espressoare Lavazza Blue. La scurt timp, Blue Coffee Service ?si-a dezvoltat departamentul de HoReCa, devenind din 2010 distribuitorul oficial al Lavazza ?si pe acest segment. Prin intermediul Blue Coffee Service, Lavazza era prezenta intr-un numar de peste 3.000 locatii HoReCa din intreaga tara. In 2011, Blue Coffee Service a dezvoltat ?si departamentul Home Consumption, lansand doua magazine on-line in care sunt disponibile produsele din portofoliu. www.bluecoffeeclub.ro si www.bluecoffeeshop.ro. In 2012, Blue Coffee Service a inaugurat primul centru de training Lavazza ce a intrat in circuitul oficial mondial Training Center Lavazza.La Fantana acopera 100% teritoriul Romaniei, prin cele 26 de filiale din principalele orase din tara. Acestea deservesc un portofoliu de peste 40.000 de clienti. Mai multe, pe www.modernbuyer.ro

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2