193
La inceputul lunii martie 2014, La Fantana, liderul pietei de apa minerala in sistem de watercoolere a intrat pe piata cafelei, avand planuri extrem de ambitioase pe acest segment. O demonstreaza ?si faptul ca intrarea pe segmentul de cafea nu s-a facut oricum, ci prin achizitia companiei Blue Cffee Service, parte a grupului de firme Aquila ?si reprezentant al produselor Lavazza in Romania. Lavazza este una dintre cele mai mari companii producatoare de cafea din lume, lider in Italia cu 48% cota de piata ?si o cifra de afaceri de 1, 1468 milarde de euro in 2010. Pe plan international, Lavazza are 11 filiale. Blue Coffee Service, companie achizitionata de La Fantana, a fost infiintata in 2008, an in care ?si-a inceput activitatea ca distribuitor autorizat Lavazza pe segmentul Away From Home, avand obiectivul de a dezvolta sistemul de capsule/espressoare Lavazza Blue. La scurt timp, Blue Coffee Service ?si-a dezvoltat departamentul de HoReCa, devenind din 2010 distribuitorul oficial al Lavazza ?si pe acest segment. Prin intermediul Blue Coffee Service, Lavazza era prezenta intr-un numar de peste 3.000 locatii HoReCa din intreaga tara. In 2011, Blue Coffee Service a dezvoltat ?si departamentul Home Consumption, lansand doua magazine on-line in care sunt disponibile produsele din portofoliu. www.bluecoffeeclub.ro si www.bluecoffeeshop.ro. In 2012, Blue Coffee Service a inaugurat primul centru de training Lavazza ce a intrat in circuitul oficial mondial Training Center Lavazza.La Fantana acopera 100% teritoriul Romaniei, prin cele 26 de filiale din principalele orase din tara. Acestea deservesc un portofoliu de peste 40.000 de clienti. Mai multe, pe www.modernbuyer.ro