153
La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a obtinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign in cadrul galei Aqua Awards 2014. Evenimentul a fost organizat in luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizatie reprezentativa la nivel european pentru industria distribuitorilor de apa in sistem watercooler. Campania Evoluam odata cu tine, desfasurata in perioada aprilie-mai 2014, a inclus componente TV, indoor si online si a avut ca obiectiv promovarea gamei de purificatoare La Fantana. La Fantana a fost singurul imbuteliator din Romania premiat in cadrul galei. La eveniment au mai participat reprezentanti ai industriei de apa din Marea Britanie, Italia, Franta, Polonia, Serbia, Ungaria, Germania, Austria si alte tari.Acest premiu are o dubla semnificatie. In primul rand confirma eforturile La Fantana si ale echipei de comunicare de a promova conceptul de purificator, care ofera o apa curata si proaspata pentru acasa sau la birou, si in al doilea rand demonstreaza ca Romania este competitiva pe plan european in industria apei in sistem watercooler, a declarat Ana Maria Gate, Marketing Manager La Fantana. Aqua Awards premiaza excelenta in marketing, relatii publice, produse, sustenabilitate si proiecte de mediu. Gala se organizeaza de 20 de ani, timp in care au fost decernate peste 400 de premii. Printre categoriile de concurs se numara: cel mai bun website, cea mai buna inovatie de produs, cea mai buna campanie de sanatate si hidratare, cea mai buna initiativa verde si cea mai buna campanie de marketing. Watercoolers Europe este o organizatie non-guvernamentala dedicata protejarii si promovarii industriei de watercoolere. A fost fondata in 1993 si in prezent numara peste 300 de membri din Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Mai multe, pe www.revista-piata.ro