Miine, la Dubai, editia din 2015 a celui mai mare targ de produse alimentare destinate zonei arabe si consumatorilor musulmani isi va inchide portile, evenimentul desfasurandu-se in perioada 8-12 februarie.Ca o caracteristica a acestei editii, trebuie subliniat faptul ca prezenta companiilor europene este cea mai mare de pana acum, la standurile targului fiind prezente mai mult de 800 de firme de pe batranul continent. Editia anului 2015 a fost structurata in asa fel incat sa acopere urmatoarele industrii: Produse alimentare si bauturi, Bauturi nonalcoolice, Turism si Ospitalitate, HoReCa. Totodata, fiecare sectiune acopera si domenii tehnologice de interes, precum si de siguranta alimentara. Legat de acest ultim subiect, sa spunem ca la manifestarea din Dubai, in zilele de 8, 9 si 10 februarie a avut loc Congresul Mondial pentru Siguranta Alimentara. Totodata, pe arcursul targului s-au desfasurat, sau sunt in curs de desfasurare nu mai putin de 80 de conferinte s simpozioane. Doua dintre temele de interes abordate au fost cele ale produselor Halal, precum si Tendinte de piata, in contextul geopolitic extrem de dificil din tarile arabe. Din pacate, la aceasta editie a GulfFood, numarul companiilor romanesti prezente la standuri este mult mai mic decat in anul trecut. Asadar, ca expozanti din Romania putem aminti doar pe: Romdil Com, Orlando Import-Export, Scandia Food, Croco, Sam Trade, Tecsa Business si Tympark Maspex Romania. Desi nu apare in lista oficiala a participantilor, la GulFood 2015 este prezenta si firma Sonimpex Topoloveni care, alaturi de celebrul Magiun de Topolovei, expune si alte produse similare. Speram ca, pe cat de subtire este prezenta firmelor romanesti, atunci, macar din punct de vedere al contrtelor ulterioare, rezultatele prezentei celor de mai sus la expozitia din Dubai sa fie consistenta.