TehnologiiRepere

171

Licitatie Alba: Carne de porc

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta : PENITENCIARUL AIUDNumar invitatie : 369802 / 05.02.2015Denumire contract : Furnizare semicarcasa carne de porc degresata, subproduse si slanina afumataStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialPENITENCIARUL AIUD Cod fiscal 24920627 , Adresa Str. Morii Nr. 7-9, Aiud , Telefon +40 0258861021 , Fax +40 0258863575I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon:+40 0258861021, fax:+40 0258863575, persoana de contact:MIRCEA MIIHETI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania, cod postal: 515200I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Ordine si siguranta publicaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Furnizare semicarcasa carne de porc degresata, subproduse si slanina afumataII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuReluarea competitiei se va face in SEAP : NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 12Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu : un singur ofertantII.1.5 Obiectul contractului : Furnizare semicarcasa carne de porc degresata, subproduse si slanina afumataII.1.6 CPV : 15113000-3 - Carne de porc Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 407,250 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Garantia de participare se constituie conform art.86 H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cont RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 cod fiscal garantii deschis la Trezoreria Aiud Perioada de valabilitate a garantiei de participare ,,este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respective 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare in suma totala de 8000 lei . Garantia de participare pentru fiecare lot conform anexei B. Echivalentul pentru garantia de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. I.M.M. - urile pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 364/2004.Garantie de buna executie Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 alin 1 , 3 din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului cadru. Se va constitui prin: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , cu respectarea prevederilor art.86 2 , 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , pana la concurenta intregii RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 cod fiscal garantii deschis la Trezoreria Aiud III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 24.03.2015 09:30IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 24.03.2015 10:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 04.02.2015 11:04

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2