TehnologiiRepere

144

Licitatie Alba: Produse lactate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

An Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBANumar invitatie : 369838 / 06.02.2015Denumire contract : Furnizare de lapte, produse lactate si branzeturiStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA Cod fiscal 9266163 , Adresa BD. 1 DECEMBRIE 1918, NR 68, Alba Iulia , Telefon +40 258818266 , Fax +40 258817037I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : BD. 1 DECEMBRIE 1918, NR 68, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510207, telefon:+40 258818266, fax:+40 258817037, persoana de contact:Mircea AlionI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Deschiderea ofertelor va avea loc in sala de sedinte din cadrul D.G.A.S.P.C., B-dul 1 Decembrie 1918, nr.68, Alba IuliaI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Protectie sociala SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Furnizare de lapte, produse lactate si branzeturiII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuReluarea competitiei se va face in SEAP : NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 12Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu : un singur ofertantII.1.5 Obiectul contractului : Acord cadru de furnizare lapte, produse lactate si branzeturi la unitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Alba. Servicii conexe: transportul produselor la unitati conform caietului de sarcini.II.1.6 CPV : 15511100-4 - Lapte pasteurizat Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 283,287.45 - 566,574.9 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Valoarea garantiei de participare este in suma fixa, de: 8.499 lei Lot 1: 4.725 lei Lot 2: 3.774 lei Total lot 1+ lot 2: 8.499 lei Modul de constituire al garantiei de participare: conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006 sau conf art 86, alin 5 din HG 925/2006. Contul in care se poate face depunerea garantiei de participare este: RO08TREZ0025006XXX000178 deschis la Trezoreria Alba Iulia. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR afisat la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul I.M.M. - urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conformprevederilor Legii nr. 346/2004, art. 7 modificat prin O.G. nr. 27/2006 , incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza ofertei pana la data ?i ora limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In situatia in care ofertantul depune contestatie, are obligatia de a constitui garantia de buna conduita pentru intreaga perioada cuprinsa intre data depunerii contestatiei si data ramanerii definitive a deciziei Consiliului/hotararii instantei de judecata, in conformitate cu Art. 271^1, alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.Garantie de buna executie Conform Hot. 1045/19 octombrie 2011, art. 90 alin 1 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificare SECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P. sau sediul autoritatii contractanteIV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 20.02.2015 10:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 20.02.2015 11:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 05.02.2015 08:59

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2