Produse Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactConsiliul Judetean AradStr. Corneliu Coposu nr. 22In atentia: Nadia Raluca Lucaci310003 AradROMAcirc;NIATelefon: +40 357731100E-mail: [email protected]: +40 357731287Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.cjarad.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaServicii publice generaleI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractului II.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiFurnizarea si distribuirea de fructe - mere - elevilor din clasele 0 pregatitoare -VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Arad, in anul scolar 2014-2015 II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Clasele 0 pregatitoare -VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Arad, in anul scolar 2014-2015.Cod NUTS RO421II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorContractul are ca scop furnizarea si distribuirea de fructe - mere - elevilor din clasele 0 pregatitoare -VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Arad, in anul scolar 2014-2015, dupa cum urmeaza: mere cu o greutate minima de 100 g/bucata, incadrate in categoria extra si/sau categoria I. Numarul estimativ de elevi din clasele 0 pregatitoare -VIII din invatamantul de stat si privat, din judetul Arad, in anul scolar 2014-2015 este de: 36 313 elevi. Fiecare elev va primi cate un mar zilnic, pentru maxim 86 de zile de scolarizare. Cantitatea de mere pentru anul scolar 2014-2015 este de 3 122 918 bucati mentionata in caietul de sarcini. Acesta are anexata lista cu beneficiarii, precum si nominalizarea pe judetul Arad a zonelor de distributie, intocmita de Inspectoratul Scolar General al jud. Arad. Limita valorii zilnice este de 0,29 RON/produs/copil/zi, fara TVA. II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 03222321, 60000000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 874 053,91 RONFara TVASectiunea IV: Procedura IV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: daIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta46IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2014/S 215-380407 din 7.11.2014Sectiunea V: Atribuirea contractului Contract nr: 2 Denumire: Furnizare fructe - mere pentru elevi in anul scolar 2014-2015V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:16.2.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 2V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiAr Linia Tea SRLStr. Zsigmond Moricz nr. 65310205 AradROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 747025746V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 905 646,22 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 874 053,91 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementare VI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, departajarea ofertelor se va face prin reofertare in plic inchis. Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3 030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacConsiliul Judetean Arad - Serviciul Juridic Contencios AdministrativStr. Corneliu Coposu nr. 22310003 AradROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 357731100Adresa Internet: www.cjarad.roFax: +40 357731287VI.4 Data expedierii prezentului anunt:25.2.2015