TehnologiiRepere

156

Licitatie Baia Mare: Carne de porc

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Anunt de atribuire a contractului Produse Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MaramuresStr. Banatului nr. 1In atentia: Marius Dan Valean430353 Baia MareROMAcirc;NIATelefon: +40 262228999E-mail: [email protected]: +40 262228322Adresa adrese Internet:Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAltele: institutie publicaI.3 Activitate principalaProtectie socialaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractului II.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiContract furnizare carne de porc si alte preparate din carne II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: DGASPC Maramures, str. Banatului nr. 1, Baia Mare, si locatiile acesteia din judet. Cod NUTS RO114II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor1. Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii licitatie deschisa, cu un singur operator economic care a indeplinit criteriile de calificare si selectie si care a prezentat oferta admisibila. Contractul va fi incheiat pe o perioada de 12 luni. 2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului-cadru.3. Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului-cadru sunt prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini. Contractul va fi incheiat in termen de maxim 5 zile de la semnarea acordului-cadru pe o perioada de 12 luni.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15113000, 15111200, 15131120, 15131410, 15221000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 455 311 RONFara TVASectiunea IV: Procedura IV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2014/S 206-364460 din 25.10.2014Sectiunea V: Atribuirea contractului Contract nr: 40154 Denumire: Carne de porc si alte preparate din carneV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:29.12.2014V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 5V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiCarmangeria-Dalia SRLB-dul Traian nr. 26430262 Baia MareROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 262224040Fax: +40 262224040V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 665 713,60 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 455 311 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementare VI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:In situatia in care 2 sau mai multe oferte care se claseaza pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Deoarece procedura este online, corespondenta cu ofertantii va avea loc prin intermediul SEAP-ului, atasand la invitatia de participare atat eventualele solicitari de clarificari, cat si raspunsul ofertantului.Acordul-cadru se va incheia cu un singur operator economic care a indeplinit criteriile de calificare si selectie si care a prezentat oferta admisibila.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Maramures - Serviciul JuridicStr. Banatului nr. 1430901 Baia MareROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 262228999Adresa Internet: www.dgaspcmm.roFax: +40 262228322VI.4 Data expedierii prezentului anunt:20.1.2015

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2