TehnologiiRepere

132

Licitatie Bistrita Nasaud: Produse alimentare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Directia Municipala de Servicii SocialeNumar invitatie : 370540 / 02.03.2015Denumire contract : FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTEStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDirectia Municipala de Servicii Sociale Cod fiscal 28749733 , Adresa str.Dornei nr.12, Bistrita , Telefon 0263/230524 , Fax 0263/230513I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : str.Dornei nr.12, Bistrita, Romania, cod postal: 420032, telefon:+40 263230524, fax:+40 263211940, persoana de contact:Camelia Iuliana NicolaeI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Directia Municipala de Servicii Sociale str.Dornei nr.12, Bistrita,I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Altele Asistenta sociala SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : FURNIZARE PACHETE CU ALIMENTEII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului : Furnizare 10.000 pachete cu alimente destinate familiilor si persoanelor aflate in situatii deosebite, conform Legii 416/2001-privind venitul minim garantat, in cinci transe : cu ocazia Sarbatorilor: de Paste; Rusalii; Adormirea Maicii Domnului; Ziua Mondiala a Alimentatiei si Craciun.II.1.6 CPV : 15614100-6 - Orez cu bob lung Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 380,000 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare 7.600,00 lei, valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul Bancii Nationale a Romaniei, aferent datei de publicare a invitatiei de participare in SEAP. Codul fiscal al autoritatii contractante: 28749733; Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO27TREZ24A681501570201X deschis la Trezoreria minicipiului Bistrita sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a . conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b . neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a platii autoritatii contractante o suma determinata conform art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, suma de 3.800,00 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie si o va retrage sau va fi respinsa de CNSC. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante, localitatea Bistrita, strada Dornei nr. 12, luni-joi intre orele 8.00-16.00; vineri intre orele 8.00-13.00. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M completare Formular nr. 6 , garantia se reduce la jumatate. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societete de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul castigator este obligat sa deschida la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune este de 0,5% din pretul, fara TVA, al contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului Autoritatea Contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documenta?ia de atribuire. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M., completare Formular nr. 6 valoarea garantiei de buna executie, se reduce la jumatate III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : -IV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 18.03.2015 10:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 18.03.2015 13:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 27.02.2015 08:08

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2