TehnologiiRepere

147

Licitatie Bucuresti: Achizitie legume si fructe

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. Alfred RusescuNumar invitatie : 369439 / 23.01.2015Denumire contract : Legume si fructeStare procedura : In DesfasurareSECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialInstitutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. Alfred Rusescu Cod fiscal 4266308 , Adresa B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Bucuresti , Telefon 2433032,0741110034 , Fax 2433032I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : www.e-licitatie.ro,I.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : In SEAPI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Sanatate SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Legume si fructeII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuReluarea competitiei se va face in SEAP : NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 24Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu : un singur ofertantII.1.5 Obiectul contractului : Achizitie de legume si fructe conform caiet de sarcini atasat prezentei invitatii de participareII.1.6 CPV : 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 390,000 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantumul garantiei pentru participare este in valoare de 3900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare este necesara pentru a proteja IOMC in fata riscului unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului. Garantia de participare va fi exprimata in lei si constituita intr-una din formele de mai jos:-instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari Formular 11 Sectiunea Modele si formulare -ordin de plata in contul deschis la RO14TREZ7025005XXX000176 deschis la Trezorerie sector 2-numerar la casieria IOMC -virament bancar. Oferta care nu prezinta dovada constituiri garantiei pentru participare va fi respinsa. Garantia pentru participare se pierde in favoarea IOMC daca ofertantul se afla in oricare din urmatorele situatii: a isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b oferta sa fiind castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.Dovada constituirii G.P. se va posta in SEAP semnata cu semnatura electronica,iar in cazul in care aceasta a fost constituita prin instrument de garantare se va depune si in originalla sediul autoritatii pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de buna conduita se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se depune in original la sediul autoritatii contractante si in copie la Consiliu sau la instanta de judecata, odata cu depunerea contestatiei/cererii/plangerii.Cuantumul garantiei de buna conduita este 1% din valoarea estimata .Garantie de buna executie Garantie de buna executie Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din val. fara TVA a contractului in maxim 5 zile de la primirea contractului .Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificare SECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura onlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P. www.e-licitatie.ro IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 06.02.2015 15:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : -IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Alte fonduri Data expedierii prezentei invitatii : 22.01.2015 10:56

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2