TehnologiiRepere

148

Licitatie carne

autor

MeetMilk.ro

distribuie

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele:str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon:+40 241480851, fax:+40 241694137, persoana de contact:Ciprian CalutI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor:str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, etajul 3, sala de sedinteI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2 Tip Activitate: Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract:CarneII.1.2 Tip contract: FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului:Valoarea minima de 350.304,68 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului de achizitie in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , respectiv contravaloarea produselor pana la data de 31.12.2014, iar valoarea maxima de 529.312,88 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, in cazul prelungirii contractului pe o perioada de maxim 4 luni. Conform art. 6, alin.3 din HGR 925/2006 contractul se poate prelungi pentru primele 4 patru luni ale anului 2015. Optiuni: prelung duratei contr art.6,al3-HG 925/2006 suplim.cantitat.este condit.de exist.res.financ.alocateII.1.6 CPV: 15110000-2 - Carne Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi: NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata: 350,304.68 - 529,312.88 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Gar de partic se solicita in cuantum de: 7.006,09 LEI.se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trez Cta ori prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari,in conf cu art.86 alin. 1 din HG 925/2006.Gar de partic se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar,in cazul in care valoarea gar de partic este redusa ca valoare.Pentru situatia in care gar de partic se va constitui in valuta se va face la cursul de schimb RON/valuta comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prev art.86 alin. 3 din HG 925/2006.Perioada de valab a garantiei de partic: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Documentul care atesta constituirea garantiei de partic in original se depune intr-un plic deschis,impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura,separat,care va insoti documentele ofertei.In conf cu prev art.87 din OUG 34/2006: 1 Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de partic,ofertantul pierzand astfel suma constituita,atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm sit: a isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; c oferta sa fiind stabilita castigatoare,refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006 alin.1 lit.a peste pragul prevazut la art.19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; respectiv se va retine suma de 3.503,04 lei.III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificareCriterii de calificareDenumireSituatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiDescriere: I. Declaratie privind eligibilitatea, art 180 din OUG 34/2006. Prezentarea Formularului 3, valabil 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 vor trebui prezentate de catre ofertant, tert sustinator sau asociat, daca este cazul. II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. 1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4 - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social. - Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevedrile art. 9, alin.3 din Ordinul 509/2011. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original,copie legalizata,copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 2.Pentru persoanele juridice straine: - declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 completata in conformitate cu Formularul 4 - orice documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii - eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie corelate cu termenul legal conform prevederilor legale in vigoare, din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006,acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a , lit.c 1 si lit.d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. III. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010. Prezentarea Formularului 5 IV. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentarea Formularului 6 Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- E lena Jipa; Director Gen. Adj. Stefanica Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea. Nota: Declaratia va fi completata de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. Certificat constator emis de ONRC obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul . Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Documentele solicitate vor fi depuse de ofertant, sau ascociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, daca este cazul. Pentru persoane juridice/fizice straine. Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa fie insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.Capacitatea economica si financiaraDescriere: Informatii generale si informatii privind situatia economico-financiara-cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013 , sa fie cel putin egala cu 700.000 lei. Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2011 - 1 euro = 4,2379 lei; Anul 2012 -1 euro = 4,4560 lei; Anul 2013 - 1 euro = 4,4190 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, se vor solicita documentele prevazute la art. 69^1 si art.186 alin. 2 din OUG nr.34/2006 modificata si completata prin OUG 77/2012. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateCapacitatea tehnica si/sau profesionalaDescriere: Declaratie pv. lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul achizitei din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.,Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, ce vor fi utilizate pentru indeplinirea obiectivelor. Pentru echipamentele, mijloace de transport auto, instalatii, etc. obtinute prin contracte de inchiriere, leasing, cesiune, drept de folosinta vor fi prezentate contracte incheiate de ofertant sau alte documente doveditoare.,Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijlocul de transport a produselor de origine animala cu care se face livrarea produselor, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordin ANSVSA nr.57/2010. Ofertantii care nu dispun de mijloc propriu pentru transportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchieriere/alta forma de punere la dispozitie al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv. Se solicita dovada implementarii Standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, in domeniul de activitate aferent contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie Acirc;a??conform cu originalul .,Se solicita dovada implementarii in societate a sistemului de siguranta alimentara bazat pe principii HACCP, prin tinerea sub control a proceselor, aplicarea procedurilor si respectarea regulilor generale de igiena si de productie, in conformitate cu cerintele Regulamentului Parlamentului European nr. 852/2004/CE, si in conformitate cu HG 1198/2002- conditii generale de igiena a produselor alimentare, art.3 si 4 si conform Lg 150/2004 privind siguranta produselor alimentare. Se va prezenta in acest sens certificatul HACCP sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie Acirc;a??conform cu originalul . In cazul operatorilor economici in curs de certificare, se vor accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare: Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica: DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei: RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2014 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2014 09:30IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: NuVI.1.2 Tip de finantare: Fonduri bugetareData expedierii prezentei invitatii: 14.03.2014 08:40

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2