TehnologiiRepere

174

Licitatie Cluj: Produse alimentare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Detalii proceduraTip legislatie : OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta : DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALANumar anunt : 156702 / 23.01.2015Denumire contract : Furnizarea de pachete cu produse alimentareStare procedura : In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact:DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALAAdresa postala: STRADA PIATA UNIRII NR.1 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400133 , Romania , Punct e de contact: CIMPEAN PAUL , Tel. +40 734222851/ +40 264453056 , Email: [email protected] , Fax: +40 264453056 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAdresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Autoritate regionala sau localaActivitate activitati - Protectie socialaAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractanteNuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaFurnizarea de pachete cu produse alimentareII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Cluj Napoca, judetul ClujCodul NUTS: RO113 - ClujII.1.3 Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorDirectia de Asistenta Sociala si Medicala organizeaza procedura de licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica pentru achizitia depachete cu produse alimentare in vederea distribuirii acestora unor categorii de persoane defavorizate.II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15897300-5 - Pachete de alimente Rev.2 15131000-5 - Conserve si produse din carne Rev.2 15131310-1 - Pateu Rev.2 15411200-4 - Ulei pentru gatit Rev.2 15614100-6 - Orez cu bob lung Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceDaII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul50000 de pachete cu alimente ce vor fi livrate in doua transe, 1 pachet contine: CONSERVA CARNE PORC,CONSERVA CARNE VITA,CONSERVA PATEU PORC,ULEI DE GATIT, OREZ CU BOB LUNG, ZAHAR ALB,FAINA DE GRAUValoarea estimata fara TVA: 1,048,387 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare9 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateGarantiei de participare este in suma de 20967,74 lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006 perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv forma de constituire a garantiei de participare, acceptata de autoritatea contractanta, este: - instrument de garantare irevocabil, emis de o banca sau de o societate de asigurari. Se va mentiona daca plata garantiei se face conditionat sau neconditionat. Scrisoarea de garantie bancara de participare trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1. scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta; 2. sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4. valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; 5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - virament in contul RO83TREZ2165006XXX019510 deschis la Trezoreria Cluj, titular DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA, cod fiscal 22970653; - plata in numerar la casieria Autoritatii contractante din str. ST.O.Iosif nr. 4 Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare precum si ofertele pentru care garantia de participare se constituie prin alta modalitate decat cele prevazute in prezenta documentatie vor fi respinse, cu aplicarea prevederilor art. 33 alin. 3 din H.G. 925/2006. Echivalenta leu/ alta valuta se va face la Cursul BNR din data de 16.03.2015. Da Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi 10% din valoarea contractului fara TVA a contractului. Modul de constituire: document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90, alin 1, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform alin 3 din acelasi art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantebugetul localIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFormularul 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, Formularul 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 -Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu sediul/domiciliul persoana juridical/fizica din care sa reiasa faptul ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Pentru persoane juridice/fizice straine -Documente constatatoare echivalente emise recent de autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, care sa ateste indeplinirea obligatiilor a caror dovedire a fost solicitata, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenienta elibereaza astfel de documente. Formularul 5 Certificat de participare cu oferta independenta Formularul 6 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 evitarea conflictului de interese din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Mentine cu privire la persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire : Director Executiv: Aurel Mocan, Sef Serviciu achizitii publice, logistica: Paul Cimpean, Consilier Juridic: Sever Bogdan Certificat constatator - eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. In cazul conso rtiului/asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului/asocierii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data LIMITA de depunere a ofertelor Cerinta: Se va prezenta autorizatia sanitara de functionare emisa in baza Ordinului 111/2008 de catre Presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor fiind pe numele ofertantului- Aceasta se va prezenta in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Pentru persoane fizice: Autorizatia sau certificatul de inregistrare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Pentru persoane juridice/fizice straine Se vor prezenta de catre ofertant/candidat autorizatiile de functionare necesare in vederea indeplinirii contractului. Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea inregistrarii si a obiectului de activitate. Pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident si Autorizatia de functionare, in original sau copie conform Ordinului ANRMAP 509, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Documentele prezentate trebuie sa confirme ca obiectul de activitate al candidatului/ofertantului are corespondent in codul CAEN si corespunde cu obiectul prezentei achizitii publice. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila conform Ordinului ANRMAP 509, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaIII.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateBilantul contabil pe anul 2013Nivel uri specific e minim e necesar e 1. Bilantul contabil trebuie sa fie vizat si inregistrat de organele competente copie lizibila conforma cu originalul, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate 2. Se pot prezenta orice alte documente care pot fi considerate edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. Informatii generale Se va completa formularul nr. 7 din sectiunea modele de formulare din care sa reiasa cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 aniIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDovada ca in ultimii 3 ani a distribuit, a livrat cel putin o data produse similiare cu cele pentru care prezinta oferta. Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice - care pot fi utilizate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse; Se va prezenta declaratia referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii,din care sa rezulte atat ca in transportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule specializate , care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar, cat si cu privire la modul de pregatire, de manipulare a pachetelor cu produselor alimentare intr-un spatiu curat si amenajat corespunzator conform ORDIN nr. 111 din 16 decembrie 2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala Vor fi solicitate mostre pentru toate produsele alimentare din pachet . Dovada certificarii unui Sistem de management al calitatii. -SR ISO 9001:2008 Dovada certificarii unui Sistem de management al calitatii. -SR ISO 22000Nivel uri specific e minim e necesar e Se va completa formularul nr. 8 din sectiunea formulare. si anexa formularului 8 , respectiv formularul 8a. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar,din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data limita de depunere a ofertelor, produse similare. Dovada privind existenta mijloacelor de transport se va face prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul . Dovada privind existenta unui spatiu curat si amenajat corespunzator astfel incat sa indeplineasca cerintele din ORDIN nr. 111 din 16 decembrie 2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala se va face prin acte de proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a spatiului/depozit copie a originalului semnata si stampilata cumentiunea conform cu originalul . Operatorii economici au obligatia de a prezenta ca mostra un pachet cu toate produsele din caietul de sarcini. Se solicita prezentarea, original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul,a certificatului, a documentului, care atesta certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu referentialul SR ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei. Domeniul certificat trebuie sa fie corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii. Dovadam certificarii unui sistem de management al calitatii se poate dovedii si din raportul de audit din care reiese faptul ca ofertantul va primi certificarea. NOTA: autorizatia de livrare NU se solicita si nu este echivalenta cu certificatele ISO Se solicita prezentarea, original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul,a certificatului, a documentului, care atesta certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu referentialul SR ISO 22000 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei. Domeniul certificat trebuie sa fie corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii. Dovada certificarii unui sistem de management al calitatii se poate dovedii si din raportul de audit din care reiese faptul ca ofertantul va primi certificarea. NOTA: autorizatia de livrare NU se solicita si nu este echivalenta cu certificatele ISOIII.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaDaIn vederea participarii la licitatia electronica op. ec. trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid pentru acces in sistem.Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http://www.e-licitatie.ro Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 o singura runda, in zile lucratoare, durata acesteia fiind de 24 de ore, cu incepere si finalizare la aceeasi ora a zilei urmatoare; Faza finala de licitatie electronica va incepe la minim 2 doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; Durata unei runde: 1 una zi.15. Autoritatea contractanta va atribui contr. de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006 actualizata. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169, alin. 2 din OUG 34/2006 actualizata. In faza finala de licitatie electronica op. ec. cu oferte admisibile sunt invitati sa prez. preturi noi, adica sa reoferteze pretul ofertei.IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta.IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2015 00:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare09.03.2015 14:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData : 10.03.2015 10:00Locul: P-ta Unirii nr. 1, cam. 10, Loc Cluj-Napoca, Jud. ClujPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daMembrii din comsia de evaluare a ofertelor si reprezentanti ai operatorilor economici inscrisi in competitie.SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodicNuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareNuTip de finantare : Fonduri bugetareVI.3 Alte informatiiDepartajarea ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc in urma licitatiei electronice se va realiza prin solicitarea din partea autoritatii contractante, a depunerii in plic inchis a unei noi propuneri financiare ofertantilor in cauza, datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta. Avand in vedere ca prin HG nr. 801/2011 autoritatea contractanta este obligata sa semneze electronic documentele incarcate in SEAP, iar pentru vizualizarea acestora documentatiei de atribuire incarcate in SEAP , operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica . Persoanele cu drept de decizie din cadrul Directiei de Asistenta Sociala si Medicala sunt: Director Executiv Aurel Mocan, Sef Serviciu Achizitii publice, Logistica Paul Cimpean, consilier juridic Bogdan Sever. DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE POATE OBTINE DE PE SITE-UL www.e-licitatie.ro In vederea identificarii participantilor la procedura se va completa Formularul 4 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraVI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roVI.5 Data expedierii prezentului anunt21.01.2015 09:27

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2