TehnologiiRepere

171

Licitatie Constanta: Carne

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Detalii proceduraAutoritate contractanta : PENITENCIARUL POARTA ALBANumar anunt : 156791 / 27.01.2015Denumire contract : CARNE DE PASARE, CARNE DE PORC, SLANINA SI SUBPRODUSE PORCStare procedura : In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact:PENITENCIARUL POARTA ALBAAdresa postala: Str. Coloniilor , Localitatea: Poarta Alba , Cod postal: 907245 , Romania , Punct e de contact: Nicolae Cosmin , Tel. +40 241853777 , Email: [email protected] , Fax: +40 241853524 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAdresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestoraActivitate activitati - Ordine si siguranta publicaAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractanteNuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaCARNE DE PASARE, CARNE DE PORC, SLANINA SI SUBPRODUSE PORCII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Penitenciarul Poarta Alba si sectia Valu lui TraianCodul NUTS: RO223 - ConstantaII.1.3 Anuntul implicaIncheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuAcord-cadru cu un singur agent economicDurata acordului-cadru: 12 luniValoarea estimata fara TVA: 761,000 RONFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile care fac obiectul acordului cadru: minim 55.500 kg - maxim 112.000 kg. Valoarea maxima a acordului cadru - 761.000 lei .Cantitatile care fac obiectul unui contract subsecvent: - minim 50 kg - maxim 15.000 kg Valoarea celui mai mare contract subsecvent - 120.000 lei .Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: de regula lunar in functie de alocatiile bugetare si nevoile unitatii.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorObiectul procedurii il constituie achizitia de carne pentru asigurarea hranirii persoanelor private de libertate prin incheierea de acord cadru cu un operator economicII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15110000-2 - Carne Rev.2 15112100-7 - Carne proaspata de pasare Rev.2 15113000-3 - Carne de porc Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceDaII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulSe va incheia un contract de furnizare pentru CARNE DE PASARE, CARNE DE PORC, SLANINA SI SUBPRODUSE PORC - MINIM 55.500 KG - MAXIM 112.000 KGValoarea estimata fara TVA: 761,000 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare12 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateNr LOT Denumire produs Valoare garantie in lei - CARNE DE PASARE, CARNE DE PORC, SLANINA SI SUBPRODUSE PORC 15.000 - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; In cazul I.M.M.-urilor, garan?ia de participare, poate fi 50% din valoarea garantiei, doar daca ofertan?ii aduc documente justificative prin care dovedesc ca societatea lor face parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii. - Forma de constituire a garantiei de participare: GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 86 ALINEATUL 1 DIN HG 925/2006 ACTUALIZATA. Trezoreria Constanta RO66 TREZ 2315 005X XX01 5056 CF: 4301251 Garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. NOTA: Scrisoarea de garantia bancara care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic SEAP ?i se va trimite in original la sediul unita?ii contractante, inainte de termenul limita de deschidere a ofertelor. Nedepunerea acesteia duce la excluderea din procedura, conform articolului 33 alineat 3 litera b din H.G. 925/2006. Garantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice - Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent 5% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M. ; - Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare si sa emita ordinul de incepere a contractului numai dupa ce furnizorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie. - Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul acord cadru. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate. - Autoritatea contractanta are obliga?ia de a elibera/restituii garan?ia de buna execu?ie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de recep?ie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data preten?ii asupra ei. - modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE FRUNIZOR CONFORM ARTICOLULUI 90 DIN HG 925/2006 MODIFICATA - se solicita numai operatorului economic care va fi declarat castigator.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevanteBUGETUL DE STATIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -- DINCA GELU DANUT- CIACHIR MARIUS - APOSTOL CRISTIAN- GURGU EMILIAN IONUT-SIMION GALIA - NICOLAE ADRIAN COSMIN- BARBU ANDREI FLORIN - STOICA ANCA- PICOIU VICTOR- -MIHAELA DRAGHICI - LIBU ALEXANDRA MAGDALENA - CARMEN BULEARCA - CORNEA LILIANA Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului original/copie legalizata/copie conform cu originalul sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, decat daca a fost prezentat in copie conform cu originalul. Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate extras furnizare, care face obiectul procedurii de achizitie publica. Modalitate de indeplinire: Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclara?ie privind lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani - anii 2014, 2013, 2012 Formularul nr. 12D , copii dupa contracte. Ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea de contracte similare/certificate/ recomandari sau alte documente de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate produse pana la data depunerii ofertelor cu o valoare totala cumulata de cel putin 120.000 LEI pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de B.N.R. . In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic. Se precizeaza calitatea in care a participat la indeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducator lider de asociatie ; contractant asociat; subcontractant. Se va preciza data de incepere si de finalizare a contractului.Nivel uri specific e minim e necesar e Declara?ie privind lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani - anii 2014, 2013, 2012 Formularul nr. 12D , copii dupa contracte.III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaDaInformatii puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei: -sa cunoasca in orice moment pozitia sa in clasament; Se va organiza o runda de licitatie electronica, durata rundei fiind de o zi, doar cu ofertele declarate admisibile, cu incepere de la ora alocata de sistemul SEAP. Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP. In cadrul procesului de licitatie electonica obiectul procesului de reofertare stabilit este pretul pretul ofertat in lei pentru cantitatile maxime Diferenta minima solicitata pentru licitarea noilor oferte : 1% din valoarea estimata fara tva in lei.IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaC2 17231IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2015 13:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare11.03.2015 16:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData reprezinta data limita de evaluare a ofertelor : 12.03.2015 18:00Locul: In SEAPPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodicNuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareNuTip de finantare : Fonduri bugetareVI.3 Alte informatiiIn urma fazei finale de licitatie electronica daca vor exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, achizitorul va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Termenul de transmitere a noii oferte este de 3 zile lucratoare de la transmiterea comunicarii.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacEventualele contestatii se pot depune in termenele prevazute la art. 2562 din OUG nr.34/2006 - la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacComapartimentul juridic al Penitenciarului Poarta AlbaAdresa postala: str. Coloniilor nr 69 , Localitatea: Poarta Alba , Cod postal: 907245 , Romania , Tel. +40 241853777 , Fax: +40 241853524VI.5 Data expedierii prezentului anunt26.01.2015 14:48

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2