TehnologiiRepere

181

Licitatie Constanta: Carne de porc si vita

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electroniceDetalii proceduraAutoritate contractanta : Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 ConstantaNumar anunt : 157715 / 11.03.2015Denumire contract : CARNE DE PORC si CARNE DE VITAStare procedura : In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact:Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 ConstantaAdresa postala: Str. Fulgerului nr.99 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900371 , Romania , Punct e de contact: Octavian Patrascu , Tel. +40 241/655650 , In atentia: Mirela Fraico , Email: [email protected] , Fax: +40 241/610074 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAdresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestoraActivitate activitati - AparareAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractanteNuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaCARNE DE PORC si CARNE DE VITAII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: conform pct. 7 din caietul de sarciniCodul NUTS: RO - ROMANIAII.1.3 Anuntul implicaIncheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuAcord-cadru cu maxim 4 agenti economiciDurata acordului-cadru: 12 luniValoarea estimata fara TVA: intre 1,713,876 si 1,721,057.75 RONFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar sau semestrial, conform pct. 8 din caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru este: - 240.355,00 lei pentru lotul 1 - pulpa de porc dezosata refrigerata; - 26.799,50 lei pentru lotul 2 - pulpa de porc dezosata congelata; - 236.651,50 lei pentru lotul 3 - spata de porc dezosata refrigerata; - 26.497,25 lei pentru lotul 4 - spata de porc dezosata congelata; - 299.310,00 lei pentru lotul 5 - pulpa de vita dezosata refrigerata; - 32.118,00 lei pentru lotul 6 - pulpa de vita dezosata congelata.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizare Carne de porc Pulpa de porc dezosata refrigerata; Pulpa de porc dezosata congelata; Spata de porc dezosata refrigerata; Spata de porc dezosata congelata; Pulpa de vita dezosata refrigerata; Pulpa de vita dezosata congelata .II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15113000-3 - Carne de porc Rev.2 15111100-0 - Carne de vita Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiDaTrebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulCantitatile previzionate pentru acordul-cadru: lot 1: minim 36.120 kg , maxim 36.200 kg; lot 2: minim 3.960 kg , maxim 4.025 kg. lot 3: minim 36.000 kg , maxim 36.110 kg. lot 4: minim 3.960 kg , maxim 4.015 kg. lot 5: minim 36.120 kg , maxim 36.240 kg. lot 6: minim 3.960 kg , maxim 4.030 kg. Cantitatile previzionate pentru un contract subsecvent: lot 1: minim 3.010 kg , maxim 18.140 kg; lot 2: minim 330 kg , maxim 2.015 kg. lot 3: minim 3.000 kg , maxim 18.065 kg. lot 4: minim 330 kg , maxim 2.015 kg. lot 5: minim 3.010 kg , maxim 18.140 kg. lot 6: minim 330 kg , maxim 2.020 kg. Se accepta oferta numai pentru cantitatea maxima a acordului cadru solicitata, pentru fiecare lot ofertat.Valoarea estimata fara TVA: intre 1,713,876 si 1,721,057.75 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare12 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateCuantum:conform anexa B pentru fiecare lot.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei,90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b OP cont trezorerie RO57TREZ2315005XXX000377, Trezoreria Constanta; cod fiscal 14810074 confirmat de banca.Se permite depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei.Note:In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004 facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Data pentru care se determina echivalenta lei/ valuta este data publicarii anuntului de participare. Banca pentru echivalente leu/valuta: B.N.R.Indiferent de modul de constituire garantia de participare se va depune in SEAP la sectiunea Documente de calificare. Garantia de participare constituita printr-un instrument de garantare se va depune si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. a Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent; b In ceea ce priveste modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. 1 - 3 din H.G. nr. 925/2006 actualizata . Precizari pentru IMM-uri In situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de buna executie - anexa1 la Legea 346/2004.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantebuget de statIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateC.1 - declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. Se va prezenta: declaratia privind eligibilitatea - Formular nr. 12A. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. C.2 - declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr.12B.1.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, in ceea ce priveste prevederile art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006, daca este cazul. C.3 - declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P. Se va prezenta: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 2. C.4 - declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr.12.B. 2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02022: conducatorul autoritatii contractante: Haulica Dan - comandant; membrii org anelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire: Fodor Daniel - p/loctiitor comandant, Dan Vasile - sef de stat major, Buliga Vasile - contabil sef, Preda Madalina - jurist; alte persoane din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire- comisia de evaluare: Patrascu Octavian, Baiasu Dragos, Fraico Mirela, Dragan Emilia membru de rezerva , Melnic Carmen membru de rezerva . Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. C.5 Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: Se solicita pentru persoane juridice/fizice romane: a certificat de atestare fiscala emis de DGFP; b certificat de impozite si taxe locale Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se solicita pentru persoane juridice/fizice straine: - declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la C5. Din declaratie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertantii care prezinta certificatul fiscal/declaratii cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru atribuirea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG nr.925/2006. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta cf. ordin ANRMAP Nr. 314/2010 - Formularul 2, se va depune pentru intreaga asociere, semnat de catre fiecare reprezentant legal al operatorilor economici care formeaza asocierea. C.1 - Pentru dovedirea inregistrarii se va prezenta: - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul nr. 12 D - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formularul 12D. - Experienta similara ca cerinte minime de calificare: Ofertantul va face dovada livrarii in ultimii 3 ani in baza unui/unor contracte de produse similare, in valoare cumulata egala sau mai mare decat: - 240.355,00 lei pentru lotul 1 - pulpa de porc dezosata refrigerata; - 26.799,50 lei pentru lotul 2 - pulpa de porc dezosata congelata; - 236.651,50 lei pentru lotul 3 - spata de porc dezosata refrigerata; - 26.497,25 lei pentru lotul 4 - spata de porc dezosata congelata; - 299.310,00 lei pentru lotul 5 - pulpa de vita dezosata refrigerata; - 32.118,00 lei pentru lotul 6 - pulpa de vita dezosata congelata. Livrarile de produse declarate ca experienta similara vor fi cuprinse obligatoriu in Formularul 12 D - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Pentru confirmarea livrarilor de produse declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: denumirea produselor livrate, valori, perioade de livrare si modul de indeplinire a livrarilor respective. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR. Pentru anul 2015 se va lua in considerare cursul de referinta comunicat de BNR din ziua publicarii in anuntului de participare. Nota: numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depune a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. - raport de incercare/buletin de analiza emis de U.M. 02411 Bucuresti Laboratorul Centrului de testare, analiza si receptie sau de la alte laboratoare certificate/acreditate in sistem RENAR sau echivalent, avand in vedere prevederile O.G. 23/2009 privind activitatea de acreditare a organismelor de evaluare a conformitatii pentru aplicarea Regulamentului CE nr. 765/2008 al Parlamentului European si al Consiliului din 9 iulie 2008 de stabilire a cerintelor de acreditare si de supraveghere a pietei in ceea ce priveste comercializarea produselor, care sa ateste ca produsul ofertat indeplineste cerintele minime de calitate impuse in caietul de sarcini. Standarde de asigurare a calitatii in conformitate cu standardele europene relevante prin care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru comercializare de produse alimentare ISO 9001:2008/ echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Sunt admisi ofertantii care prezinta probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator privind indeplinirea unui standard de calitate. Cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii daca este cazul pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nivel uri specific e minim e necesar e Completarea Formularului nr. 12 D din Anexa Formulare; - Certificari /documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: denumirea produselor livrate, valori, perioade de livrare si modul de indeplinire a livrarilor respective. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR. Pentru anul 2015 se va lua in considerare cursul de referinta comunicat de BNR din ziua publicarii in anuntului de participare. Nota: numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depune a ofertelor. - raport de incercare /buletin de analiza - prezentarea de certificate emise de organisme independente sau certificate echivalente de catre ofertant si de catre fiecare membru al asocierii, daca e cazul,pentru partea din contract pe care o realizeaza.III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaNuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2015 15:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare27.04.2015 16:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaAlteleDocumentele emise in alte state vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData reprezinta data limita de evaluare a ofertelor : 21.05.2015 18:00Locul: In SEAPPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodicNuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareNuTip de finantare : Fonduri bugetareVI.3 Alte informatiiModul de departajare a ofertelor cu preturi egale in cazul in care se constata ca: - ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. - ofertele clasate pe locurile 2, 3 si 4 au preturi egale, elementul reofertarii il va face pretul, acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic. Verificarea documentelor de calificare, a propunerii tehnice si financiare : In cazul in care in scopul verificarii documentelor de calificare, a conformitatii propunerii tehnice cu cerintele caietului de sarcini sau in scopul verificarii propunerii financiare, autoritatea contractanta solicita prezentarea anumitor documente, acestea trebuie transmise in SEAP in format electronic. In perioada de evaluare ofertantii vor urmari solicitarile de clarificari in cadrul directorului Intrebari si vor raspunde prin completarea spatiului creat, respectiv prin atasarea documentelor solicitate. Operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, in concordanta cu numarul de zile specificat la pct. I.1 din Fisa de date a achizitiei, numai prin intermediul SEAP. Autoritatea contractanta delegata va fi transmite raspunsul la clarificari numai prin intermediul SEAP. In conformitate cu art. 271^1 si 271^2 din OUG 34/2006 actualizata , in cazul depunerii unei contestatii, contestatarul are obligatia de a constitui o garantie de buna conduita, cu valabilitatea de minim 90 zile. Cuantum 4796,5 lei - lot 1; 535,32 lei - lot 2; 4730,41 lei - lot 3; 527,97 lei - lot 4; 5979,6 lei - lot 5; 640,77 lei - lot 6.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacTermenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacCompartimentul juridic al UM 02022 ConstantaAdresa postala: str. Fulgerului nr. 99 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900371 , Romania , Tel. +40 241610064 , Fax: +40 241610064VI.5 Data expedierii prezentului anunt09.03.2015 15:04

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2