Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaNumar invitatie : 370737 / 06.03.2015Denumire contract : fructe si fructe cu coajaStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta Cod fiscal 16762887 , Adresa str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta , Telefon +40 241480851 , Fax +40 241694137I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : secretariatul institutiei, etaj III, str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon:+40 241480851, fax:+40 241694137, persoana de contact:Ciprian CalutI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : sala de sedinte a institutiei, etaj III, str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665,I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : fructe si fructe cu coajaII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului : furnizare fructe si transportul acestora la centrele prevazute in anexa la caietul de sarcini. Valoarea minima de 210.475,83 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului de achizitie in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , respective contravaloarea produselor pana la data de 31.12.2015, iar valoarea maxima de 309.432,86 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, in cazul prelungirii contractului pe o perioada de maxim 4 luni. Conform art. 6, alin.3 din HG 925/2006 contractul se poate prelungi pentru primele 4 patru luni ale anului 2016. Optiuni: posibilitatea prelungirii duratei de valabilitate a contractului conform art.6,alin.3 din HG925/2006II.1.6 CPV : 03222000-3 - Fructe si fructe cu coaja Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 210,475.83 - 309,432.86 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Gar de partic se solicita in cuantum de:4.200 LEI.Gar de partic se va constitui conform art.86 alin. 1 din HG925/2006, in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX005424-Trez Constanta.Gar de partic constituita in valuta se va face la cursul de schimb RON/valuta comunicat de catre BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 alin. 3 din HG925/2006.Perioada de valab a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valab a ofertei,respectiv 90 zile de la data limita stabilita pt.depunerea ofertei.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare in original se depune intr-un plic deschis,impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura,separat,care va insoti documentele ofertei.In cazul IMM-urilor garantia de participare este de 50% daca ofertantul aduce documente justificative din care sa rezulte incadrarea in categ.IMM. In conf cu prev art.87 din HG925/2006:Garantia de partic se va retine in urm cazuri:-isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;-oferta sa fiind stabilita castigatoare,refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 17.03.2015 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 17.03.2015 10:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 05.03.2015 09:38