An Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta MargineniNumar invitatie : 370801 / 09.03.2015Denumire contract : acord cadru furnizare carne porc semicarcasa degresata refrigerataStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Margineni Cod fiscal 4280248 , Adresa Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale , Telefon +40 0245660210 , Fax +40 0245660211I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale, Romania, cod postal: 137255, telefon:+40 0245660210, fax:+40 0245660211, persoana de contact:Marius AdamI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale,Dambovita, RomaniaI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Ordine si siguranta publicaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : acord cadru furnizare carne porc semicarcasa degresata refrigerataII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuReluarea competitiei se va face in SEAP : NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 12Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu : un singur ofertantII.1.5 Obiectul contractului : furnizare carne porc semicarcasa degresata refrigerata pentru hranirea persoanelor private de libertate din custodieII.1.6 CPV : 15113000-3 - Carne de porc Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 230,880 - 298,350 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Garantia de participare in cuantum de 5967 lei, conform art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari, OUG 76/2010, se va constitui prin : - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - prin depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar. - prin ordin de plata in contul RO09TREZ2745005XXX000030 deschis la Trezoreria Moreni. -echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. - ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere conform legilor in vigoare cu conditia de a face dovada acestui lucru. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor - Garantia de participare se va elibera conform legii. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, altfel duce la respingerea oferteiGarantie de buna executie Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea fara T.V.A a contractului subsecvent se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin depunere de numerar la casieria achizitorului. Nu se accepta modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2,5% din valoarea contractului fara TVA, pentru IMM-uri. Garantia de buna executie se va elibera / restitui conform legii III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 18.03.2015 12:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 18.03.2015 12:30IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 06.03.2015 12:48