TehnologiiRepere

152

Licitatie Dambovita: Produse lactate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUINumar invitatie : 369636 / 30.01.2015Denumire contract : contract de furnizare si distributie produse lactateStare procedura : In DesfasurareSECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI Cod fiscal 9641718 , Adresa STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste , Telefon +40 0245217686/0245614615 , Fax +40 0245614623I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130011, telefon:+40 0245217686, fax:+40 0245614623, persoana de contact:IONELA PRUNACHEI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste,sala de sedinteI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Protectie sociala SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : contract de furnizare si distributie produse lactateII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului : Furnizare si distributie produse lactate la centrele din subordinea D.G.A.SP.C. Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele, este de 225916.79 lei fara TVA, iar valoarea estimata ce cuprinde si eventualele suplimentari este de 316275.71 lei fara TVA. Optiuni: prelung. cu 4 luni , cf. art. 6/HG 925/2006, condit. de exist. resurs. financ. alocate.II.1.6 CPV : 15500000-3 - Produse lactate Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 225,916.79 - 316,275.71 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Garantia pentru participare este de 4000 lei si se poate constitui prin una din urmatoarele modalitati: - Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , in original formular nr. 8 - Cu ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO68TREZ2715006XXX000268 deschis la Trezoreria Targoviste, cu conditia confimarii acestuia de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor - Prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, art 16.2 si Anexa 1 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Dovada constituirii garantiei de participare printr-una din modalitatile de mai sus se face cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza la solicitarea ofertantilor, in termen de trei zile dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Cursul de schimb la care se va face echivalenta lei/alta valuta, este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificare SECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 13.02.2015 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 13.02.2015 10:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 29.01.2015 10:29

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2