TehnologiiRepere

150

Licitatie Dolj: Paine

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljNumar invitatie : 370130 / 16.02.2015Denumire contract : furnizare paine alba tip franzela 400 gStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj Cod fiscal 17104359 , Adresa Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova , Telefon 0251416365 , Fax 0251417838I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon:+40 251416365, fax:+40 251417838, persoana de contact:Daniela Irina StaminI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Craiova, str. N. Titulescu nr. 22I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : furnizare paine alba tip franzela 400 gII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului : furnizare paine alba tip franzela 400 g Optiuni: cf art. 6, alin. 3, lit. b din HG 925/2006II.1.6 CPV : 15811100-7 - Paine Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 135,711 - 188,931 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantumul garantiei de participare este prezentat in anexa B la fisa de date si se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie; - virament bancar; - depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar. Per de valab a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413 Garantia de participare va fi retinuta de catre AC in oricare din urmatoarele situatii: -of isi retrage oferta in per de valab a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie in per de valab a ofertei; Garantia de participare se returneaza de catre AC dupa semnarea contractului de achizitie cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valab a ofertei. In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens Conversia leu/valuta aferenta valorii garantiei de participare se va face la cursul de schimb al BNR cu 7 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : -IV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 02.03.2015 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 02.03.2015 09:30IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 13.02.2015 14:36

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2