TehnologiiRepere

170

Licitatie Giurgiu: Mere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Produse Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactJudetul GiurgiuStr. Bucuresti nr. 10In atentia: Dragomir Florentina; Lidia Pana080045 GiurgiuROMAcirc;NIATelefon: +40 372462635E-mail: [email protected]: +40 372462666Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.cjgiurgiu.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaServicii publice generaleI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractului II.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiAcord-cadru furnizare mere in cadrul Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli: zona I - lotul 1; zona II - lotul 2; zona III - lotul 3; zona IV - lotul 4; zona V - lotul 5; zona VI - lotul 6; zona VII - lotul 7, pentru perioada 2015-2018 II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Unitatile scolare clasele I-VIII invatamant de stat si privat din judetul Giurgiu, conform Anexei nr. 1 a caietului de sarcini. Cod NUTS RO314II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAcord-cadru furnizare si distributie de mere pentru urmatoarele zone:Zona I: municipiul Giurgiu - lot 1 - data intrarii in vigoare este 19.10.2015;Zona II: Adunatii Copaceni, Colibasi, Comana, Gostinari, Mihai Bravu, Singureni, Varasti, Valea Dragului - lot 2 - data intrarii in vigoare este 5.1.2015;Zona III: Bulbucata, Ghimpati, Iepuresti, Letca Noua, Schitu, Stoenesti, Mihailesti, Buturugeni, Bolintin Deal, Gradinari - lot 3 - data intrarii in vigoare 5.1.2015;Zona IV: Bolintin Vale, Cosoba, Floresti-Stoenesti, Gaiseni, Joita, Sabareni, Ulmi - lot 4 - data intrarii in vigoare este 5.1.2015;Zona V: Baneasa, Daia, Gostinu, Greaca, Heresti, Hotarele, Isvoarele, Oinacu, Prundu, Calugareni - lot 5 - data intrarii in vigoare este 19.10.2015;Zona VI: Bucsani, Crevedia Mare, Roata de Jos, Vanatorii Mici, Marsa, Clejani, Ogrezeni - Lot 6 - data intrarii in vigoare este 05.01.2015;Zona VII: Fratesti,Slobozia,Gaujani,Malu,Vedea, Gogosari, Izvoarele, Putineiu, Rasuceni, Stanesti, Toporu - lot 7 - data intrarii in vigoare este 5.1.2015,pentru perioada 2015-2018. II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 03222321, 60000000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 2 395 289,67 RONFara TVASectiunea IV: Procedura IV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: daIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2014/S 226-398940 din 22.11.2014Sectiunea V: Atribuirea contractului Contract nr: 19 Denumire: Furnizare si distributie de mere pentru perioada 2015-2018 - zona VIIV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:5.2.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiMido SRLStr. Negru Voda, bl. B 6, sc. A, ap. 128495 GiurgiuROMAcirc;NIAE-mail: [email protected] Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 263 532,30 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 254 747,89 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 13 Denumire: Furnizare si distributie de mere pentru perioada 2015-2018 - zona IV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:5.2.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiMido SRLStr. Negru Voda, bl. B 6, sc. A, ap. 128495 GiurgiuROMAcirc;NIAE-mail: [email protected] Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 462 708 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 447 284,40 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 14 Denumire: Furnizare si distributie de mere pentru perioada 2015-2018 - zona IIV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:5.2.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSC Media Pop Art SRLStr. Stefan cel Mare nr. 4, etaj 1 401112 TurdaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected], [email protected]: +40 264317525Fax: +40 264317554V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 322 452 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 300 955,20 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 16 Denumire: Furnizare si distributie de mere pentru perioada 2015-2018 - zona IVV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:5.2.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSC Media Pop Art SRLStr. Stefan cel Mare nr. 4, etaj 1 401112 TurdaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected], [email protected]: +40 264317525Fax: +40 264317554V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 457 152,60 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 441 914,18 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 18 Denumire: Furnizare si distributie de mere pentru perioada 2015-2018 - zona VIV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:5.2.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSC media Pop Art SRLStr. Stefan cel Mare nr. 4, etaj 1 401112 TurdaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected], [email protected]: +40 264317525Fax: +40 264317554V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 353 499,60 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 341 716,28 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 17 Denumire: Furnizare si distributie de mere pentru perioada 2015-2018 - zona VV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:5.2.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiMido SRLStr. Negru Voda, bl. B 6, sc. A, ap. 128495 GiurgiuROMAcirc;NIAE-mail: [email protected] Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 259 491 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 250 841,30 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 15 Denumire: Furnizare si distributie de mere pentru perioada 2015-2018 - zona IIIV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:5.2.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSC Media Pop Art SRLStr. Stefan cel Mare nr. 4, etaj 1 401112 TurdaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected], [email protected]: +40 264317525Fax: +40 264317554V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 370 169,40 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 357 830,42 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementare VI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv,daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de o reducere de 50 % pt. valoarea garantiei de participare si a garantiei de buna executie.In cazul in care se constata ca acelasi ofertant este clasat pe primul loc pentru mai multe loturi, acestuia i se va solicita inainte de a fi declarat castigator sa faca dovada ca dispune de resursele umane/tehnice/materiale necesare indeplinirii contractelor aferente loturilor pentru care este potential castigator, prin prezentarea unui grafic din care sa reiasa alocarea resurselor in vederea indeplinirii simultane si in conditiile ofertate a tuturor contractelor respective.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica .In cazul in care ofertantul va formula contestatie sunt aplicabile prevederile OUG nr. 51/2014 cu privire la garantia de buna conduita.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3 030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacDirectia Juridica si Administratie Publica Locala din cadrul Consiliului Judetean GiurgiuStr. Bucuresti nr. 10080045 GiurgiuROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 372462611Adresa Internet: www.cjgiurgiu.roFax: +40 372462651VI.4 Data expedierii prezentului anunt:10.2.2015

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2