TehnologiiRepere

151

Licitatie Giurgiu: Produse alimentare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA GIURGIUNumar invitatie : 369982 / 11.02.2015Denumire contract : Furnizare de conserve din carne , din peste, din legume si din fructeStare procedura : In Desfasurare I.1.1 Sediul social DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA GIURGIUCod fiscal 5182167 , Adresa JUDETUL GIURGIU, MUNICIPIUL GIURGIU, STRADA GLORIEI, NR.21, Giurgiu , Telefon 0246/223613 , Fax 0246/210252I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : JUDETUL GIURGIU, MUNICIPIUL GIURGIU, STRADA GLORIEI, NR.21, Giurgiu, Romania, cod postal: 080556, telefon:+4 0246/223613, fax:+4 0246/210252, persoana de contact:Raita irinaI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : str . Gloriei , nr.21 , localitatea GiurgiuI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Furnizare de conserve din carne , din peste, din legume si din fructeII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului : Aprovizionarea cu conserve din carne, din peste, din legume si din fructe,necesare pentru functionarea Cantinei Sociale, a Centrului de primire in regim de urgenta apersoanelor defavorizate si a Cresei nr .1. Livrarea se va face pe baza de comanda,care trebuie onorata in termen de 48 de ore de la primire. Furnizorul trebuie sa respecte cantitatile solicitate, gramajele , modul de ambalare specificate in caietul de sarcini, calitatea produselor sa respecte normativele in vigoare, iar produsele livrate sa fie insotite de certificate de calitate/declaratie de conformitate. Valoarea estimata a contractului fara suplimentari este de 193 800 lei, valoare valabila pana la 31 decembrie, iar valoarea estimata a contractului cu posibile suplimentari este de 193 800 lei + 59 100 lei = 252 900 lei.Suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Optiuni: Posibila suplimentare cf prevederilor art 6 alin 3 din HG nr 925/ 2006II.1.6 CPV : 15330000-0 - Fructe si legume transformate Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 193,800 - 252,900 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Garantia de participare este in cuantum de 3 876 lei.In cazul in care valoarea garantiei de participare se va depune in alta valauta ,echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Posibilitatea constituirii garantiei de participare in conformitate cu toate formele prevayuta art. nr 86 din HG nr 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor la adresa specificata in prezenta fisa de date sediul Directiei de Asistenta Sociala din strada Gloriei, nr.21 . Nota :garantia de participare se va retine ofertantului in cazul in care: a isi retrage oferta in perioada de valabilitate; b oferta sa fiind stabilita castigatoare,refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei . III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : -IV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 20.02.2015 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 20.02.2015 10:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 10.02.2015 09:27

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2