TehnologiiRepere

145

Licitatie Hunedoara: Carne

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Tip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Detalii procedura SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARANumar anunt : 156887 / 31.01.2015Denumire contract : CARNEStare procedura : In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact:SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARAAdresa postala: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA , Localitatea: Hunedoara , Cod postal: 331057 , Romania , Punct e de contact: ADRIANA VISKY , Tel. +40 0254-712966 , Email: [email protected] , Fax: +40 0254-712966 , Adresa internet URL : www.spital-mun-hunedoara.info/ , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAdresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale SPITALActivitate activitati - SanatateAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractanteNuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaCARNEII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Spital MunicipalDr.Alexandru simionescuHunedoara -MAGAZIA DE ALIMENTECodul NUTS: RO423 - HunedoaraII.1.3 Anuntul implicaIncheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuAcord-cadru cu maxim 3 agenti economiciDurata acordului-cadru: 24 luniValoarea estimata fara TVA: 701,000 RONFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, in functie de necesitatile spitalului ,LOT1-CT MIN.9300LEI-MAX.27900LEI AC MIN 27900LEI-MAX.248000LEI ;LOT2-CT MIN.13800LEI-MAX.41400LEI AC MIN 41400LEI-MAX.345000LEI ;LOT3-CT MIN.4050LEI-MAX.12150LEI AC MIN 12150 LEI-MAX.108000LEI ;II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorLOT 1 = PULPA PORC PROASPATA FARA OS, FARA SLANINA, CAL.I LOT 2 = PULPE DE PUI FARA SPATE LOT 3 = PIEPT DE PUI CU OSII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15110000-2 - Carne Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiDaTrebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulLOT 1- CONTR.SUB. MIN.600KG-max1800KG ;AC MIN1800KG-MAX16000KG ; LOT 2 - CONTR.SUB. MIN.2000KG-max6000KG ;AC MIN6000KG-MAX50000KG ; LOT 3- CONTR.SUB. MIN.300KG-max900KG ;AC MIN900KG-MAX8000KG ;Valoarea estimata fara TVA: 701,000 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare24 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateGarantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare este de :lot1:4960lei,lot2:6900lei;lot3:2160 lei;respectiv 2 % din valoarea estimate; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se poate depune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA.Data de referinta la care se va face echivalenta lei/alta valuta, va fi 22.01.2015 la Banca Nationala a Romaniei .III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantefonduri alocate din venituri propriiIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei cf. Art. 69 lit. A sunt: Ec.Stefan Eduard Nicusor -manager ; Dir. Finan-contabil Ec.Roman Ada Catalina ; Dr. Radu Carolina -dir.med.;Dir. Ingr.As. Suteu Claudia ,jr.Bosdoc Maria-Of.Juridic ; Sef Serv. Aprov Transp.achiz.interimar Ec. Visky Adriana; Ec.birou achiz Voinia Gabriela; As.diet. Boanca Violeta Doinita; Inf.Dan Andrei Nicolae, birou achizitii Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010; Certificat constatator eliberat de ONRC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Informatiile din documentul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor, emis de Autoritatea Nationala / Directia sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor sau echivalent pentru persoane fizice/juridice straine . In acest document sunt cuprinse activitatile desfasurate de ofertant in domeniul alimentar si conditiile in care ofertantul isi desfasoara activitatea. Baza legala:ordin 57/24 iunie 2010 pentru aprobarea normei sanitar veterinare privind procedura de autorizare sanitar veterinare a unitatilor care produc,proceseaza,depoziteaza, transporta si/sau distribuie prod.de origine animalaIII.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta mostre pana la data limita de depunere a ofertelor in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce, produse similare celor care fac obiectul achizitiei.Nivel uri specific e minim e necesar e Se vor prezenta mostre pana la data limita de depunere a ofertelor in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce, produse similare celor care fac obiectul achizitiei.III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaDaLicitatia electronica se utilizeaza inainte de atribuirea contractului de achizitie publica.In acea sta etapa, procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi, criteriul de evaluare fiind pretul cel mai scazut. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda 1 zi 24ore . Operatorii economici ale caror oferte sunt ADMISIBILE in urma etapei de evaluare vor fi inscrisi de autoritatea contractanta pentru etapa finala a licitatiei electronice in anuntul ce va fi publicat pe SEAP.In cazul in care ofertantul declarat admis nu modifica, in cadrul fazei de licitatie electronica, elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv PRETUL ,la stabiilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de reofertare PRETUL OFERTEI;IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2015 10:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare17.03.2015 08:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData : 17.03.2015 10:00Locul: Amfiteatru SpitalPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daOfertanti sau imputerniciti ai acestoraSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodicDaProgramul estimat de publicare a anunturilor viitoare: PERIOADA ESTIMATA DE PUBLICARE A VIITORULUI ANUNT IANUARIE 2017VI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareNuTip de finantare : Fonduri bugetareVI.3 Alte informatiiIn caz de egalitate de pret ,autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Departajarea se va face pentru ofertele clasate pe locurile:1.2 si 3 , care au preturi egale fara a fi afectate locurile anterioare.Informatii generale- formularul 2;VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacSpitalul MunicipalDr.Alexandru SimionescuHunedoara - of.juridicAdresa postala: str.Victoriei nr.14 , Localitatea: Hunedoara , Cod postal: 331057 , Romania , Tel. +40 254712966 , Email: [email protected] , Fax: +40 254712966 , Adresa internet URL : www.spital-mun-hunedoara.info/VI.5 Data expedierii prezentului anunt29.01.2015 15:56

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2