Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARANumar invitatie : 369660 / 30.01.2015Denumire contract : FRANZELA ALBA FARA SARE 300GStare procedura : In DesfasurareSECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA Cod fiscal 5453860 , Adresa STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Hunedoara , Telefon 0254-712966 , Fax 0254-712966I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Hunedoara, Romania, cod postal: 331057, telefon:+40 0254-712966, fax:+40 0254-712966, persoana de contact:ADRIANA VISKYI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Amfiteatru SpitalI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : SanatateSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : FRANZELA ALBA FARA SARE 300GII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuReluarea competitiei se va face in SEAP : NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 24Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu : mai multi ofertantiII.1.5 Obiectul contractului : FRANZELA ALBA FARA SARE 300GII.1.6 CPV : 15811100-7 - Paine Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 147,600 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Garantie de participare Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile . Cuantumul garantiei de participare este:2952 LEI. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificare SECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 10.02.2015 08:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 10.02.2015 10:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 29.01.2015 15:40