TehnologiiRepere

161

Licitatie Iasi: Furnizare legume

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electroniceDetalii proceduraAutoritate contractanta : SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASINumar anunt : 157111 / 13.02.2015Denumire contract : FURNIZARE LEGUMEStare procedura : In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact:SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASIAdresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700614 , Romania , Punct e de contact: CLAUDIA POENARU , Tel. +40 0332410774 , Email: [email protected] , Fax: +40 0332410774 , Adresa internet URL : www.scr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAdresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestoraActivitate activitati - SanatateAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractanteNuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaFURNIZARE LEGUMEII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI, STRADA PANTELIMON HALIPA, NR. 14, MAGAZIA DE ALIMENTECodul NUTS: RO213 - IasiII.1.3 Anuntul implicaIncheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuAcord-cadru cu maxim 3 agenti economiciDurata acordului-cadru: 24 luniValoarea estimata fara TVA: intre 480,756 si 769,140 RONFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LUNAR CONTRACT SUBSECVENT VAL MIN/LUNA = 20031.50 LEI FARA TVA,VAL MAX / LUNA = 32047.50 LEI FARA TVA.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFURNIZARE LEGUME CONFORM CAIET DE SARCINIII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiDaTrebuie depuse oferte pentru un singur lotII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulconform caiet de sarcini si anexa B un lot Valoarea estimata fara TVA: intre 480,756 si 769,140 RONII.2.2 OptiuniNuII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare24 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateDa. Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de: 15382.00 lei, RESPECTIV ECHIVALENTA IN VALUTA A ACESTEOR VALORI CALCULATE LA CURSUL BNR CU 3 ZILE LUCRATOARE INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI. *Garantia de BUNA CONDUITA: devine obligatorie doar in situatia in care operatorul economic contesta procedura de achizitie publica.Astfel operatorul economic contestator va constitui garantia de buna conduita pe intreaga perioada cuprinsa intre data depunerii contestatiei, cererii sau plangerii si solutionarea definitive a acesteia, inclusiv in cazul in care aceasta vizeaza continutul documentatiei de atribuire, cu mentiunea ca in cazul respingerii contestatiei, aceasta va fi retinuta de catre autoritatea contractanta. In ceea ce priveste modul de contituire a Garantiei de BUNA CONDUITA, aceasta se va constitui conf. modificarilor aduse la OUG 34/2006 prin OUG 51/2014.Contul autoritatii contractante: RO32TREZ4065006XXX015632 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la respingerea ofertei.iNSTRUMENTUL DE GARANTARE EMIS DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARISE, sau prin virament VA POSTA IN SEAP SCANAT PANA LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR SI VA FI PREZENTATA IN ORIGINAL LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE DE CATRE TOTI OPERATORII ECONOMICI PANA LA DATA SI ORA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELORIII.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevanteVENITURI PROPRIIIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate* Declaratie privind eligibilitatea art 180 atat pentru ofertant cat si pentru tert sustinator . * Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 pentru ofertant pentru tert sustinator subcontractant si asociat daca e cazul . * Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonant? atat pentru ofertant cat si pentru tert sustinator pentru situatiile prevazute la art. 181 lit. a c^1 si d din OUG 34/2006 . * Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale datorii la bugetul general consolidat , din care sa rezulte situatia datoriilor din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, conform cu originalul / copie legalizat? sau in original. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HG 925/2006. * Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Persoanele cu functii de conducere: 1. CUMPAT CARMEN MARINELA in calitate de manager. 2. BALTAG DORU in calitate de director medical 3. HUTU DANIELA in calitate de director financiar-contabil 4. POPA FLORENTINA - in calitate de director de ingrijiri 5. MACARI VLADIMIR , in calitate de sef serviciu administrativ 6. MUNTEANU-VASILIU ADRIANA- juridic. - Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului din subordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila conforma cu originalul / copie legalizat? sau in original; - pentru ofertantul / ofertantii declarati castigatori. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta. documentul se va prezenta in original / copie legalizata, sau copie lizibila conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana - pentru ofertantul clasat pe primul loc .III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani 2012,2013,2014 sau de la infiintare pentru care exista exercitiu financiar. -BILANT CONTABIL pentru anul 2014.Nivel uri specific e minim e necesar e Se va complete formular E Se va prezenta copie lizibila conform cu originalul dupa bilantul contabil vizat si inregistrat de organelle competente sau alte documente semnate pe fiecare pagina de o persoana autorizata care sa ateste situatia economica si financiaraIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si fo rmalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani mostreNivel uri specific e minim e necesar e Formular5 Neprezentarea de mostre se va considera motiv de respingere a ofertei pentru lotul respectiv. Mostrele trebuie ambulate si etichetate conform reglementarilor legale in vigoare. Mostrele se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor la sediul autoritatii contractanteIII.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaDaa elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul b eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006 c informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la numarul participantilor la licitatia electronica i. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. ii. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. iii. Durata unei runde: 1 una ziIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2015 12:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare30.03.2015 16:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData reprezinta data limita de evaluare a ofertelor : 24.04.2015 18:00Locul: In SEAPPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodicNuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareNuTip de finantare : Alte fonduriVI.3 Alte informatiiDeclaratia privind calitatea de participant la procedura.Conform art 69/OUG 34/2006. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale dupa reofertare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in SEAP, sectiunea:intrebari/lot:in vederea departajarii ofertelor. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe locul 2 au preturi egale pentru incheierea acordului cadru, autoritatea contractanta va solicita in scris prin intermediul SEAP, sectiunea intrebari/lot, o noua oferta, astfel incat imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 1.Pentru ofertele egale clasate pe locul 3 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 2VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacspital clinic de recuperare iasi- compartiment juridicAdresa postala: strada pantelimon halipa , nr. 14 , Localitatea: IASI , Cod postal: 700661 , Romania , Tel. +40 0332410774 , Email: [email protected] , Fax: +40 0332410774 , Adresa internet URL : www.scr.roVI.5 Data expedierii prezentului anunt11.02.2015 10:19

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2