TehnologiiRepere

177

Licitatie Iasi: Mere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Produse Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactJudetul IasiBulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr. 69Punct e de contact: Directia Achizitii PubliceIn atentia: Anca Muscheru700075 IasiROMAcirc;NIATelefon: +40 232235100E-mail: [email protected]: +40 232214425-210/336Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.icc.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaServicii publice generaleI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractului II.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiContract de achizitie publica de furnizare si distributie mere in cadrul Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli pentru elevii din clasele primare si gimnaziale din judetul Iasi in anul scolar 2014 - 2015.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Scolile cu clasele din invatamantul primar si gimnazial din judetul Iasi, conform anexei la caietul de sarcini.Cod NUTS RO213II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorContractul are ca scop furnizarea si distributia de mere in cadrul Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli pentru elevii din clasele primare si gimnaziale din judetul Iasi in anul scolar 2014 - 2015.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 03222321, 60000000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 1 718 076,98 RONFara TVASectiunea IV: Procedura IV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: daIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2014/S 200-352777 din 17.10.2014 Sectiunea V: Atribuirea contractului Contract nr: 1967 Denumire: Contract de furnizare si distributie mere in anul sclar 2014 - 2015, lot IIV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:20.1.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 2V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiAgropan Impex SRLCalea Chisinaului nr. 29, corp C4700731 IasiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 232233441Fax: +40 232310071V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 1 253 462,91 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 924 885,28 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 1966 Denumire: Contract de furnizare si distributie mere in anul sclar 2014 - 2015, Lot IV.1 Data deciziei de atribuire a contractului:20.1.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 1V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiAgropan Impex SRLCalea Chisinaului nr. 29, corp C4700731 IasiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 232233441Fax: +40 232310071V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 815 504,75 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 793 191,70 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementare VI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:In etapa de licitatie electronica, cei doi ofertanti au prezentat oferte de pret egale de 966925.52. Avand in vedere Fisa de date a achizitiei, cap. VI.3.1 Daca dupa derularea etapei de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunerea financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut., autoritatea contractanta a solicitat o noua propunere financiara in plic inchis.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacConsiliul Judetean Iasi - Directia Achizitii PubliceB-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 69700075 IasiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 232235100Adresa Internet: www.icc.roFax: +40 232214425VI.4 Data expedierii prezentului anunt:22.1.2015

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2