TehnologiiRepere

150

Licitatie Iasi:Carne

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta IasiNumar invitatie : 370554 / 02.03.2015Denumire contract : Acord cadru carne 2015-2016Stare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Iasi Cod fiscal 4701509 , Adresa Str. Dr.Vicol, Nr.10, Iasi , Telefon +40 0332 / 425865 , Fax +40 0232 / 216700 / 272050I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : Str. Dr.Vicol, Nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700469, telefon:+40 0332 / 425865, fax:+40 0232 / 216700 / 272050, persoana de contact:Luminita CociorvaI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Str. Dr.Vicol, Nr.10, Iasi, Romania,I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Ordine si siguranta publicaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Acord cadru carne 2015-2016II.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuReluarea competitiei se va face in SEAP : NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 12Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu : un singur ofertantII.1.5 Obiectul contractului : acord cadru carne : cantitate minima 44000 kg semicarcasa de porc degresata,4000 kg carne pasare in valoare de 318400 lei, cantitate maxima 48000 kg semicarcasa de porc degresata, 6000 kg carne pasare in valoare de 355200 leiII.1.6 CPV : 15110000-2 - Carne Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 318,400 - 355,200 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare 7104lei. Cursul de referinta in alta valuta va fi cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancar? ori de o societate de asigur?ri, care se prezint? in original sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a a unui ordin de plat? sau a unei file cec, cu conditia confirm?rii acestora de c?tre banc? pan? la data deschiderii ofertelor; b a sumei in numerar. Contul de depunere RO77TREZ4065005XXX000419. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici care fac parte din categoria IMM-urilor pot achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, insotita de declaratia privind calitatea de IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantie de buna executie 10 % din valoarea fara tva a contractului subsecvent incheiat. conform art.90 din HG 925/2006 garantia de bun? executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancar? sau de o societate de asigur?ri, sau, in cazul in care este redus? ca valoare prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, sau, dac? p?rtile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in acest caz,contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante . III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 11.03.2015 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 11.03.2015 10:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 27.02.2015 13:09

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2