Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta : SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURESNumar invitatie : 369796 / 05.02.2015Denumire contract : Acord cadru furnizare alimente Produse de panificatie Stare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES Cod fiscal 24014380 , Adresa P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures , Telefon 0265-230000 , Fax 0265-230001I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon:+40 365882554, fax:+40 265230002, persoana de contact:NICOLETA SANDORI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Spitalul Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernaacute;dy Gyouml;rgy Nr.6, Biroul AchizitiiI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : SanatateSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Acord cadru furnizare alimente Produse de panificatie II.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : DaReluarea competitiei se va face in SEAP : NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 12Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu : mai multi ofertantiII.1.5 Obiectul contractului : Produse de panificatie:Paine alba 0.3 kg;Paine aclorida 0.3 kg;Paine Graham 0.250 kg; Corn simplu 0.08 kgII.1.6 CPV : 15811100-7 - Paine Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 167,000 - 334,000 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantumul garantiei: 5010 lei.Perioada de valabilit :90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor bull;Garantia de particip se poate constitui prin : bull;instrum de garantare emis in cond. legii de o societ bancara sau de o societ de asig care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevaz bull; -virament bancar in contul RO27TREZ4765006XXX011770 bull;Cod Fiscal 24014380 bull;Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. bull;In cazul in care Garantia de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect formulare - ANEXA 8. Data pentru care se determina echivalenta lei/valuta : data publicarii invitatie de participare. Banca pt echivalenta leu/valuta:B.N.R III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : -IV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 17.02.2015 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 17.02.2015 10:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 04.02.2015 08:51