Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta : MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTINumar invitatie : 369682 / 02.02.2015Denumire contract : Contract furnizare produse alimentare paine feliata, orez, faina de grau, malai, ulei de floarea soarelui, sare marunta, sare fina, zahar, paste fainoase, ceai, otet, mustar, arome esente , boia de ardei, ulei pentru prajit palmier, piure de cartofi instant, piper, margarina, masline fara samburi, cartofi pentru prajit congelati, ciocolata ambalata max.50 g, oua, amelioratori, tarate grau, gris, pate vegetal, napolitane ambalate 50 g, prajituri ambalate 50 g, apa minerala, apa plata, etc Stare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI Cod fiscal 6247787 , Adresa STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti , Telefon +40 0233244017 , Fax +40 0233244077I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti, Romania, cod postal: 617025, telefon:+40 0233244018, fax:+40 0233244077, persoana de contact:MARIANA MANOLACHEI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Sediul U.M.02275, Str.Florilor, nr.63, loc. Baltatesti, judet NeamtI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Sanatate SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Contract furnizare produse alimentare paine feliata, orez, faina de grau, malai, ulei de floarea soarelui, sare marunta, sare fina, zahar, paste fainoase, ceai, otet, mustar, arome esente , boia de ardei, ulei pentru prajit palmier, piure de cartofi instant, piper, margarina, masline fara samburi, cartofi pentru prajit congelati, ciocolata ambalata max.50 g, oua, amelioratori, tarate grau, gris, pate vegetal, napolitane ambalate 50 g, prajituri ambalate 50 g, apa minerala, apa plata, etc II.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului : Achizitia de produse alimentare paine feliata, orez, faina de grau, malai, ulei de floarea soarelui, sare marunta, sare fina, zahar, paste fainoase, ceai, otet, mustar, arome esente , boia de ardei, ulei pentru prajit palmier, piure de cartofi instant, piper, margarina, masline fara samburi, cartofi pentru prajit congelati, ciocolata ambalata max.50 g, oua, amelioratori, tarate grau, gris, pate vegetal, napolitane ambalate 50 g, prajituri ambalate 50 g,, apa minerala, apa plata, fasole uscata boabe, conserve din peste, salata de icre, amestec legume pentru ciorbe congelat, amestec legume congelate mexicane, fasole pastai congelate, mazare verde congelata . Valoarea estimata a contractului : 218370 lei Valoarea estimata a contractului cu posibilele suplimentari : 262044 lei Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2015 valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce va cuprinde si valoarea suplimentarilor Optiuni: Aplicare prev.art.6,alin 3 din HG nr.925/2006,in functie de resursele financiare ale autor. contr.II.1.6 CPV : 15811100-7 - Paine Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 218,370 - 262,044 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Garantia de participare este stabilita pe fiecare lot in parte in anexa B. Se constituie, cf.art.86 alin. 1 din H.G.925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara ori de asigurari; poate fi constituita si prin depunerea de numerar la casieria unitatii. Pt.IMM-uri poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea U.M.02275.Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Aut.contr.are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul: isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru costitituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document va fi intocmit conform model Formular F.8.Viramentul bancar in favoarea U.M.02275, in contul RO17TREZ4935005XXX001343 deschis la Trezoreria Tg.Nt. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original,la vedere. Dovada se prezinta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Din dovada constituirii garantiei trebuie sa reiasa loturile pentru care a fost constituita. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare. In cazul constituirii acesteia in alta moneda, echivalenta leu/alta valuta va fi facuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantie de buna executie a Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare : Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A. Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului de furnizare, fara T.V.A.; b Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art.90 alin. 1 si 3 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se constituie in termen de 5 zile de la semnarea contractului. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificare SECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 16.02.2015 10:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 16.02.2015 11:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Alte fonduri Data expedierii prezentei invitatii : 30.01.2015 11:44