TehnologiiRepere

146

Licitatie Salaj: Paine

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJNumar invitatie : 369763 / 04.02.2015Denumire contract : Achizitia de PaineStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJ Cod fiscal 17090997 , Adresa Strada Unirii nr. 20, Zalau , Telefon +40 260661819 , Fax +40 260618850I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : Strada Unirii nr. 20, Zalau, Romania, cod postal: 450059, telefon:+40 260661819, fax:+40 260618850, persoana de contact:VIOLETA MILASI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Strada Unirii nr. 20, Zalau, Romania, cod postal: 450059, telefon:+40 260661819, fax:+40 260618850, persoana de contact:Prodan IoanI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Protectie sociala SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Achizitia de PaineII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuReluarea competitiei se va face in SEAP : NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 10Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu : mai multi ofertantiII.1.5 Obiectul contractului : Autoritatea contractanta organizeaza procedura de achizitionare a produselor mentionate mai sus pentru unitatile aflate in subordinea sa pentru anul 2015.Estimarea valorica pe loturi: LOTUL 1-min 14581.25lei- max29162.50lei; LOTUL 2-min67225lei-max134450; LOTUL 3-min52500lei-max 105000lei.II.1.6 CPV : 15811100-7 - Paine Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 14,581 - 268,612.5 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Se va constitui garantia de participare la loturile pentru care s-u depus oferta astfel: -Lotul 1 -146 lei; Lotul 2- 673 lei; Lotul 3- 525 lei. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO25 TREZ 5615 006X XX00 2268 deschis la Trezoreria Zalau,cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului., sau * printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original,in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantie de buna executie Garantia de buna executie va fi in cuantum de 3% din pretul contractului subsecvent ,fara TVA,conform art.89 al2 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va prezenta in original. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificare SECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P. sau de la sediul DGASPC SalajIV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : -IV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 24.02.2015 10:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 24.02.2015 10:10IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 03.02.2015 12:13

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2