Detalii proceduraTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisNumar anunt : 157704 / 11.03.2015Denumire contract : PRODUSE LACTATEStare procedura : In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact:Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisAdresa postala: P-ta Regina Maria nr.3 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300004 , Romania , Punct e de contact: Marcel George Scarlatescu , Tel. +40 256490281 , In atentia: Balint Verginica , Email: [email protected] , Fax: +40 256407066 , Adresa internet URL : www.dgaspctm.com , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAdresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Autoritate regionala sau localaActivitate activitati - Protectie socialaAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractanteNuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractantaPRODUSE LACTATEII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Centrele din subordinea DGASPC TimisCodul NUTS: RO424 - TimisII.1.3 Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizare Produse lactate la 14centre din subordinea DGASPCTimis: cantitate totala /12 luni-175883 buc avand o valoare estimata de 658459.2 lei fara TVA;cantitate 8 luni /2015-117259 buc avand o valoare estimata de439015 lei fara TVA;cantitate 4 luni/2016 -58624 buc avand o valoare estimata de 219444.20 lei fara TVA .II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15500000-3 - Produse lactate Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8 Impartire in loturiNuII.1.9 Vor fi acceptate varianteNuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniulCantitatea contracta pana la 31.12.2015/8 luni -117259 buc avand o valoare estimata fara TVA de 439015 lei : Lapte pasteurizat 1,5% grasime- 6100 litri; Lapte integral 3,5% grasime- 7353 litri; Lapte praf-2167 kg ;Lapte praf pt.sugari, 500 g -119 buc; Smantana 12% grasime,400g-1446 buc; Smantana 12%grasime,900 g-1933 buc; Unt 200 gr 65%grasime-4386 buc; Branza proaspata de vaca-2421 kg ; Branza telemea de vaca- 5533 kg; Branza topita 25%grasime cutie 140gr-6533 cutii;Branza topita la tub-546 kg; Cascaval 40% grasime-1166 kg;Iaurt natural 175 g, 2,8 %grasime -33476 buc;Iaurt natural 3% grasime,140 g-7462 buc; Iaurt fructe 125g, 4 % grasime-26198 buc; Inghetata 65 g- 7293 buc;Crema de unt cu smantana 125 g-3127 buc. Cantitate/4 luni/2016-58624 buc avand o valoare estimata fara TVA de 219444.20 lei : Lapte pasteurizat 1,5% grasime- 3050 litri; Lapte integral 3,5% grasime- 3677 litri; Lapte praf-1083 kg ; Lapte praf pt.sugari, 500 g -59 buc; Smantana 12% grasime,400g-724 buc; Smantana 12%grasime, 900 g-967 buc; Unt 200 gr 65%grasime-2194 buc; Branza proaspata de vaca-1209 kg ; Branza telemea de vaca- 2767 kg; Branza topita 25%grasime cutie 140gr-3265 cutii;Branza topita la tub-274 kg; Cascaval 40% grasime-581 kg;Iaurt natural 175 g, 2,8 %grasime -16734 buc;Iaurt natural 3% grasime,140 g-3730 buc; Iaurt fructe 125g, 4 % grasime-13100 buc; Inghetata 65 g- 3647 buc;Crema de unt cu smantana 125 g-1563 buc. Cantitate/12 luni/2015-2016-175883 buc avand o valoare estimata fara TVA de 658459.2 lei: Lapte pasteurizat 1,5% grasime- 9150 litri; Lapte integral 3,5% grasime- 11030 litri; Lapte praf-3250 kg ; Lapte praf pt.sugari, 500 g -178 buc; Smantana 12% grasime,400g-2170 buc; Smantana 12%grasime, 900 g-2900 buc; Unt 200 gr 65%grasime-6580 buc; Branza proaspata de vaca-3630 kg ; Branza telemea de vaca- 8300 kg; Branza topita 25%grasime cutie 140gr-9798 cutii;Branza topita la tub-820 kg; Cascaval 40% grasime-1747 kg;Iaurt natural 175 g, 2,8 %grasime -50210 buc;Iaurt natural 3% grasime,140 g-11192 buc; Iaurt fructe 125g, 4 % grasime-39298 buc; Inghetata 65 g- 10940 buc;Crema de unt cu smantana 125 g-4690 buc. Valoarea estimata fara TVA: intre 439015 lei si 658459.2 lei RON Valoarea minima a intervalului 439015 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iar valoarea maxima a intervalului 658459,2 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Valoarea estimata fara TVA: intre 439,015 si 658,459.2 RONII.2.2 OptiuniDaPosibilitatea de prelungire cu 4 luni prin act aditional,cf.art.6 3 /HG 925/2006,actualizata1 prelungiri posibileII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare8 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitateDa ,in valoare de 4400 lei in conformitate cu art.43^1,alin2,litera a/ OUG 34/2006 . .Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art.86 ,alin1 din H.G.925/2006,actualizata,autoritatea contractanta acceptand inclusiv depunerea sumei la casierie de luni pana vineri intre orele 8:00-9:00 sau 12:30-15:00 ,art.86,alin.5 din H.G.925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar,contul de trezorerie este RO47TREZ6215006XXX005136,Trezoreria Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de minim 90 zile adica cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor art. 86 alin. 6,din HG. 925/2006 actualizata .Operatorii care constituie garantia de participare in euro sau alta valuta vor utiliza echivalenta BCE leu/valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile fara a se lua in calcul ziua depunerii .Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative ,respectiv art.87,alin.1 din H.G 925/2006,actualizata si modificata Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM-urilor Legea 346/2004 ,in cazul nostru 2200 lei. Da,in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA, dupa semnarea acestuia,conf.art.90,alin 1-3/HG 925/2006 actualizata. In cazul in care partile convin constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prevazute la alin 3 al art.90/HG 925/2006, actualizata , contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezorariei Statului din cadrul organului fiscal component in administrarea acestui cont. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului.Pe parcursul derularii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. modificata Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM-urilor Legea 346/2004 ,reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevanteBUGETUL LOCALIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind eligibilitatea: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari sau completarea si prezentarea formularului 12 A se vor prezenta si de tertul sustinator daca este cazul :original,valabila la data limita de depunere a ofertelor. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B. se vor prezenta si de tertul sustinator daca este cazul,avand in vedere faptul ca in conformitate cu preved.art.186,alin 2 si art. 190,alin 2 din OUG 34/2006,tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire ,conf. preved. art.181,litera a,c^1 si d din OUG 34/2006 : original, valabila la data limita de depunere a ofertelor. - Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat ,din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata,operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11,alin 4 din HG 925/2006. -Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata,operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11,alin 4 din HG 925/2006. -Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010 -Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006,actualizata si modificata de asemenea este obligatorie completarea acestui formular : in cazul asocierii de catre fiecare asociat /de catre tertul sustinator/eventuali subcontractanti . Persoanele ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante sunt: Director General -Emilia Milutinovici; Director General Adjunct Protectie Sociala- Anucin Bogo Octavian; Director Executiv Protectia Drepturilor Copilului -Monica Trusca; Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte-Dana Ilcau; Director General Adjunct Economic-Elena Goia;Sef Serviciu Investitii, Achizitii si Contractarea Serviciilor Sociale-Marcel Scarlatescu.Functii de executie in cadrul Serviciului Investitii,Achizitii si Contractarea Serv.Sociale:Balint Verginica,Carabet Doina,Popescu Mihaela, Luminita Rusanovschi. Persoane juridice/fizice romane -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota:Ofertantul clasat pe primul loc va depune pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizata in limba romanaIII.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr.4 Fotografii pentru toate produsele care fac obiectul contractului. Cerinta nr.1- O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimi 3 ani, ani continand valori , perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in valoare cumulata de minim 220000 lei fara TVA Cerinta nr.2- Autorizatii sanitare emise de catre Directia de Sanatate Publica pentru autovehiculele cu care se va face transportul produselor ce reprezinta obiectul contractului Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport al produselor de origine animala si non animala emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor sau echivalent conform Ordinului nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cerinta nr.3 Autorizatii sanitare emise de catre Directia de Sanatate Publica pentru spatiu de depozitare a produselor de origine animala si non animala emise de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor sau echivalent conf.Ord.nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.Nivel uri specific e minim e necesar e Modalit de indeplin a cerintei nr 4 Prezentarea de fotografii pe suport de hartie pentru toate produsele care fac obiectul contractului. Modalit de indeplin a cerintei nr.1 Completarea Formularului 12D cu valori,perioade de livrare , beneficiari pentru livrari de produse efectuate in ultimi 3 ani, in valoare cumulata de minim 220000 lei fara TVA insotit de certificate /documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte. Modalit de indeplin a cerintei nr 2 Prezentarea in copie lizibila de autorizatii sanitare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport cu care se va face transportul produselor ce reprezinta obiectul contractului emise de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor sau echivalent conf.Ord.nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Modalit de indeplin a cerintei nr 3 Prezentarea in copie lizibila de autorizatii sanitare pentru spatiu de depozitare a produselor ce reprezinta obiectul contractului emise de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor sau echivalent conf.Ord.nr.111/2008 emis de Autoritatea National Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor /contracte de colaborare/ orice alta forma de dispozitie a ofertantului asupra spatiului de depozitare pentru care exista autorizatie sanitar veterinara.III.2.4 Contracte rezervateNuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza o licitatie electronicaDaconf.art.164 -165,alin 2/OUG 34/2006:ofertele admisibile vor participa la 1 runda de licitare electronica pentru imbunatatirea ofertei de pret- care se va desfasura intr-o singura etapa si va dura 1 zi lucratoare.Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice S.E.A.P-www.e-licitatie.ro . In vederea realizarii etapei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.Ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa-si imbunatateasca oferta de pret. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate automat si transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor respectivi, la adresa de posta electronica e-mail inregistrata ca adresa de contact. Procesul de licitatie electronica, se va referi numai la pret, deoarece criteriul de atribuire stabilit este pretul cel mai scazut. In termen de 3 zile de la finalizarea rundei de licitare,ofertantul desemnat castigator are obligatia sa depuna in original,noul Formular de oferta si anexa detaliata pe fiecare produs in parte.IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contractNuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cereril or de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2015 11:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare22.04.2015 10:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData : 22.04.2015 13:00Locul: Timisoara,Pta Regina Maria nr.3 la sediu DGASPCTimis.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daimputerniciti ai ofertantilorSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodicNuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareNuTip de finantare : Alte fonduriVI.3 Alte informatiiIn cazul in care procedura este offline si se constata ca exista oferte cu acelasi pret ,clasate pe locul I , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis ,in vederea departajarii preturilor.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacTermenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la .art. 256^2 din OUG 34/2006.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacServiciul Juridic si ContenciosAdresa postala: Pta Regina Maria,nr.3 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300004 , Romania , Tel. +40 256490281 , Email: [email protected] , Fax: +40 256407066VI.5 Data expedierii prezentului anunt09.03.2015 13:45