TehnologiiRepere

156

Licitatie Valcea: Carne de porc

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEANumar invitatie : 370333 / 24.02.2015Denumire contract : Carne de porcStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEA Cod fiscal 17087924 , Adresa Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Ramnicu Valcea , Telefon +40 0250734270 , Fax +40 0250734758I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : Numai in SEAPI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : In SEAPI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Carne de porcII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : NuReluarea competitiei se va face in SEAP : NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 20Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu : un singur ofertantII.1.5 Obiectul contractului : Furnizare carne de porc conform caietului de sarcini si documentatiei de atribuire astfel: . Furnizarea de CARNE DE PORC in valoare de 419 000 lei, astfel: Nr. crt. Produsul UM Cantitate totala necesara perioada 01.05.2015 - 31.12.2016 Pret esimat fara TVA Valoare estimata fara TVA 1 Carne de porc spata degresata si dezosa Kg 26 000 12,5 325 000 2 Carne tocata de porc kg 9 400 10 94 000 TOTAL 419 000 LEIII.1.6 CPV : 15113000-3 - Carne de porc Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 419,000 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Garantia de participare este de 8 380 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86din HG 925/2006 Garantia se va exprima in lei, euro sau alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare se va posta obligatoriu in SEAP, scanata, pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti ofertantii tot pana la aceeasi data.Garantie de buna executie Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si va acoperi intreaga durata a respectivului contract, Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se poate constituiin oricare din formele prevazute la art. 90 alin 1-3 din HG 925/2006. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura onlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 18.03.2015 15:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : -IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 20.02.2015 09:39

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2