Produse Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractanta I.1 Denumire, adrese si punct e de contactJudetul ValceaStr. General Praporgescu nr. 1Punct e de contact: Compartiment Achizitii PubliceIn atentia: Laurentia Constantin240182 Ramnicu ValceaROMAcirc;NIATelefon: +40 250732901-103E-mail: [email protected]: +40 250735617Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.cjvalcea.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaServicii publice generaleI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractului II.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiFurnizare mere in cadrul Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli pentru anul scolar 2014 - 2015, in judetul Valcea.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Scolile cu elevi in clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe teritoriul judetului Valcea.Cod NUTS RO415II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorIn aplicarea art. 1 alin. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2010 privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli, aprobata cu modificari prin Legea nr. 195/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, se vor furniza mere cu o greutate minima de 100 grame, incadrate la categoria Extra si/sau categoria I, conform Standardului de comercializare pentru mere, prevazut in anexa I Standarde de comercializare prevazute la articolul 3 partea B Standarde de comercializare specifice - partea 1 Standard de comercializare pentru mere la Regulamentul de punere in aplicare UE nr. 543/2011 al Comisiei din 7.6.2011 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului CE nr. 1.234/2007 al Consiliului in ceea ce priveste sectorul fructelor si legumelor si sectorul fructelor si legumelor prelucrate. Conform prevederilor art. 1 alin. 1 din OUG nr. 24/2010, se acorda gratuit mere, elevilor din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 03222321, 60000000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 542 960 RONFara TVASectiunea IV: Procedura IV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: daIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2014/S 223-393721 din 19.11.2014Sectiunea V: Atribuirea contractului Contract nr: 2076/108 Denumire: Furnizare mere in cadrul Prog. de incurajare a consum. de fructe in scoli pt anul sc. 2014 - 2015V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:6.2.2015V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 1V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiAchizitie si Dezvoltare SRLStr. 23 August, bl. 88, sc. 1, et. 1, ap. 4, jud. Gorj210257 Targu JiuROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 253223524Fax: +40 253223524V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 744 159,72 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 542 960 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementare VI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:In situatia in care dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte au acelasi pret cel mai mic , autoritatea contractanta va solicita acelor ofertanti, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Raspunsurile la solicitarile de clarificari ale operatorilor economici interesati vor fi publicate in SEAP, in documente atasate la Anuntul de participare. Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:a sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat dupa caz .Informatii privind asociatii:mdash; Mai multi agenti economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.mdash; Agentii economici care se asociaza, vor prezenta in cadrul ofertei, Informatii despre asociere si Acordul de asociere - Completare Formular nr. 16 si Formular nr. 17.mdash; In acordul preliminar, se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.mdash; Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.mdash; Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.mdash; Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie respectate de fiecare asociat in parte.mdash; Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.mdash; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele.mdash; Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator i art. 5 alin. 3 din Ordinul nr. 509/2011.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacConsiliul Judetean Valcea - Serviciul Juridic, Contencios, CoordonareStr. General Praporgescu nr. 1240495 Ramnicu valceaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 250732901-169Adresa Internet: www.cjvalcea.roFax: +40 250735617VI.4 Data expedierii prezentului anunt:16.2.2015