Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUINumar invitatie : 370544 / 02.03.2015Denumire contract : Achizitie Legume si fructeStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUI Cod fiscal 17095927 , Adresa SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui , Telefon 0235/31538 , Fax 0235/315346I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730003, telefon:+40 0235315138, fax:+40 0235315346, persoana de contact:Ginga FanelI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Sediul, DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUI, SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, RomaniaI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : Achizitie Legume si fructeII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului : Achizitie de:- ardei gras,iuti si kapia, fasole uscata si verde, ceapa uscata si verde, gogosari morcov si pastarnac radacini ,mere pere prune banane,portocale, cartofi etc. - 62 produse,cantitati pentru 8 luni 2015, la o valoare estimata de Autoritatea Contractanta de : 368677 lei,fara TVA, pentru care se vor elabora si evalua ofertele . - 26 produse cant. pt. 4 luni 2016, suplimentarea si prelungirea se va face , in conformitate cu Art. 6 alin. 3 lit.b din HGnr.925/2006 actualizat , suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Conform caiet de sarcini. Optiuni: Furniz. se poate prelungi cu 4 luni in 2016, conf. art.6 din H.G. 925/2006II.1.6 CPV : 03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 368,677 - 506,008 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantumul garantiei de participare : - 7300 lei ; - Modalitatea de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de plata inclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la caserie modalitati prevazute in art.86, alin. 5 din HG 925/2006, actualizata. - Contul in care se va efectua viramentul garantiei de participare este urmatorul : RO 25 TREZ 6565006 XXX 001810 ,Trezoreria Vaslui. - Dovada platii garantiei de participare, , trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. conform art. 86, alin. 6 , din HG 925/2006, actualizata. - In conformitate cu art.43^1 alin. 2 , lit.b , din OUG 34/2006 , actualizata , perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 zile. - Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative, respectiv art. 87, alin. 1 din HG 925/2006 actualizata si modificata si OUG 34/2006, actualizata si modificata. - IMM -urile beneficiaza de reglementarile legale prevazute in Legea 346/2004. - Echivalarea leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare, in curs afisat de BNR. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 19.03.2015 12:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 19.03.2015 14:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 27.02.2015 10:35