Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUINumar invitatie : 370576 / 03.03.2015Denumire contract : furnizare paineStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI Cod fiscal 3551942 , Adresa Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui , Telefon +40 335411630 , Fax +40 235312111I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : seapI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : In SEAPI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : SanatateSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : furnizare paineII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului : furnizare paine alba feliata de 400gr. valoarea minima estimata pina la 31.12.2015 -187.572 lei valorea maxima estimata pina la 30.04.2016 -279.444 lei cu act aditional timp de 4 luni valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri , In functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Optiuni: cf. art. 6 din hg. 925/2006.II.1.6 CPV : 15811100-7 - Paine Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 187,572 - 279,444 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare garantia de participare a contractului de achizitie publica,conform art.85 din HG 925/2006,respectiv lot.1.3751.44 lei imm - 1875.72 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita depunerii ofertelor. Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: -prin orice modalitate prevazuta de lege ,in conformitate cu art. 86 alin. 1 din HG 925/2006 in contul :RO78TREZ6565006xxx004154,Trezoreria Municipiului Vaslui,cod fiscal:3551942. In acest caz se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante Birou achizitii publice si scanata in SEAP ,pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare. pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNRdin data anterioara datei limita de depunere a oferelor cu 5 zile.de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare:-prin orice modalitate prevazuta de lege , cf. art 86 alin1 din HG 925/2006. contul de constituire a garantiei de participare :RO78TREZ6565006xxx004154,Trezoreria Municipiului Vaslui,cod fiscal:3551942. Se depune in SEAP copia scanata a documentului de plata iar originalul se va prezenta la sediul AC pina la data limita de depunere a ofertelorGarantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului,fara TVA. Se va constitui dupa semnarea contractului de furnizare ,dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia ,prin una din urmatoarele modalitati: -prin ordin de plata in contul RO78TREZ6565006xxx004154,Trezoreria Municipiului Vaslui,cod fiscal:3551942. -prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari. Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie,conform Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii,cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 14 zile de la data platii facturii finale III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura onlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 11.03.2015 15:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : -IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 02.03.2015 09:10