Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ELENA DOAMNA FOCSANINumar invitatie : 370342 / 24.02.2015Denumire contract : FURNIZARE DE PRODUSE ALIMENTAREStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialCENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ELENA DOAMNA FOCSANI Cod fiscal 4410542 , Adresa STR. CUZA-VODA NR 56, Focsani , Telefon +40 237225511 , Fax +40 237225511I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : in SEAPI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : In SEAPI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial : NuI.2.2 Tip Activitate : EducatieSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract : FURNIZARE DE PRODUSE ALIMENTAREII.1.2 Tip contract : FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului : OBIECTUL PROCEDURII IL CONSTITUIE ACHIZITIA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU CANTINA CENTRULUI SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ELENA DOAMNA FOCSANI.VALOAREA DE 268655,00 RON FARA TVA, REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI PANA LA DATA DE 31.12.2015 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele .II.1.6 CPV : 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata : 268,655 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantumul garantiei de participare trebuie sa fie egal cu 2% din valoarea estimate/LOT, respectiv LOT 151: 2152,00lei LOT 152: 756,00lei LOT 153: 634,00lei LOT 154: 1662,00lei LOT 155: 167,00lei In cazul ofertantilor din categoria IMM cf Legii nr.346/2004, GP se constituie 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabil a GP va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.Modul de constituire a GP trebuie sa respecte prev art.86 din HG 925/2006.GP poate fi constituita prin:1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2.Scrisoare de garantie bancara/ societate de asigurari.3.0rdin de plata in contul R069TREZ6915006XXX000109 deschis la Trezoreria Focsani in original sau in copie cu stampila in original a bancii emitente;.4.Depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar; se va prezenta chitanta in original. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata obligatoriu in SEAP cat si in original, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertei.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabil solicitate in documentatia de atribuire atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila cf art.36 alin.1 lit.a din HG 925/2006; Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP in situatile prev de art.87 din HG 925/2006. In caz contrar GP se restituie de autoritatea contract cf art.88 din HG 925/2006.Garantie de buna executie Ofertantul caruia i se va atribui contractul de furnizare produse alimentare are obligatia de a constitui in termen de maxim 15zile de la semnarea contractului gar de buna ex GBE a contractului.Cuantumul GBE il reprezinta 5% din valoarea fara Tva/LOT.GBE a contractului se va constitui in una din urmatoarele forme:1 lnstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va constitui in anexa la contract. 2 Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi cf modelului Formularul nr.11 in Sectiunea Formulare din Doc de atrib,3 Prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale cf prev art.90 alin. 3 din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra GBE cf art.91 din HG 925/2006.Autoritatea contract are obligatia de a elibera/restitui GBE cf art.92 alin.1 din HG 925/2006. III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificareSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura onlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 04.03.2015 15:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : -IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : NuVI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 20.02.2015 11:58