TehnologiiRepere

165

Licitatii achizitie branzeturi

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Detalii procedura Tip legislatie : OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta : DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6 Numar anunt : 153157 / 15.08.2014 Denumire contract : ACHIZITIE BRANZETURI Stare procedura : In desfasurare Planuri anuale de achizitii publice An Denumire plan Denumire detaliu plan Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1 Denumirea, adresa si punct e de contact: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6 Adresa postala: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 7000 , Romania , Punct e de contact: GEORGIANA PREDA , Tel. +40 217457004 , Email: [email protected] , Fax: +40 217457004 , Adresa internet URL : www.dgaspc.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare: Punctul punctele de contact mentionat e anterior Caietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la: Punctul punctele de contact mentionat e anterior Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la: Punctul punctele de contact mentionat e anterior I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale Autoritate regionala sau locala Activitate activitati - Protectie sociala Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante Nu Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1 Descriere II.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractanta ACHIZITIE BRANZETURI II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Furnizare Cumparare Locul principal de livrare: LOCATIILE DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6 Codul NUTS: RO321 - Bucuresti II.1.3 Anuntul implica Incheierea unui acord-cadru II.1.4 Informatii privind acordul-cadru Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : Nu Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici Durata acordului-cadru: 1 ani Valoarea estimata fara TVA: 822,250.44 RON Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA LUNAR SAU ORI DE CATE ORI ESTE NECESAR IN BAZA COMENZILOR EMISE II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor ACHIZITIE BRANZETURI II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15540000-5 - Branzeturi Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice Nu II.1.8 Impartire in loturi Nu II.1.9 Vor fi acceptate variante Nu II.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru II.2.1 Cantitatea totala sau domeniul VALOAREA MAXIMA ESTIMATA A ACORDULUI CADRU = 822.250,44 LEI VALOAREA MINIMA ESTIMATA A ACORDULUI CADRU = 62,40 LEI VALOAREA MAXIMA ESTIMATA A CONTRACTULUI SUBSECVENT = 68.520,87 LEI VALOAREA MINIMA ESTIMATA A CONTRACTULUI SUBSECVENT = 62,40 LEI Valoarea estimata fara TVA: 822,250.44 RON II.2.2 Optiuni Nu II.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare 12 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE III.1 Conditii referitoare la contract III.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitate Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociati in numele intregii asocieri. Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 16.445 lei, respectiv echivalentul in valuta luind in calcul cursul leu/valuta comunicat de catre BNR in ziua de 30.07.2014 Ron. Garantia de participare va fi valabila, in mod obligatoriu, pentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cont trezorerie: RO34TREZ7065006XXX004174. Aceasta va fi depusa in cea de a doua etapa a procedurii o data cu depunerea ofertei tehnice si financiare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011; In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 facand dovada in acest sens garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante BUGETUL LOCAL III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare III.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii speciale Nu III.2 Conditii de participare III.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE PRIV ELIGIBILITATEA. CERTIF FISCAL PRIV IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE IN CAZUL PERS JURIDICE - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE LA NIVELUL LUII ANTERIOARE CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR/CANDIDATURILOR, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL. CERTIF DE ATESTARE FISCALA - SIT OBLIGATIILOR SCADENTE LA NIVELUL LUII ANTERIOARE CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR/CANDIDATURILOR, IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CONFORMA CU ORIGINALUL. DECLAR PE PROPRIA RASP PRIV NEINCADRAREA IN SIT PREVAZUTE LA ART 180 IN CF CU PREVED OUG 34/2006 - VA FI COMPLETATA SI DE CATRE SUSTINATORI. CERTIF DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA CF ORD 314/2010. DECLAR PE PROPRIE RASPUNDERE PRIV NEINCADRAREA IN ART 691. PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE SUNT URMATOARELE: MARIUS LACATUS - DIRECTOR GENERAL; GABRIELA SCHMUTZER - DIRECTOR GENERAL ADJUNCT; GEORGIANA PREDA - SEF SERVICIU ACHIZITII SI MONITORIZARE CONTRACTE; ANDI DULAMEA - SEF SERVICIU ADMINISTRATIV, TEHNIC SI APROVIZIONARE; Manea Remus SEF SERVICIU JURIDIC SI CONTENCIOS. IN MASURA IN CARE PR LA DATA SOLICITATA POCEDURA DE EMITERE A ACESTOR CERTIFICATE NU PERMITE CONFIRMAREA SITUATIEI DATORIILOR LA DATA SOLICITATA, OP EC POT DEPUNE O DECL PE PROPRIE RASPUNDERE CF ART 11 ALIN 4 DIN HG 925/2006. INTR-O ASTFEL DE SITUATIE DEVIN APLICABILE PREVEDERILE ART. 9 ALIN 3 DIN ORDINUL NR. 509/2011. Certificatul constatator care sa arate starea de functiune, asociatii/administratorii si obiectul de activitate.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. III.2.2 Capacitatea economica si financiara Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele copetente - autoritatea contactanta accepta orice document ce va fi prezentat in sustinerea acestei cerinte de calificare Fisa de informatii generale - completare formular F3 in original. Convertirea in LEI/alta moneda, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respective. Se va face dovada mediei cifrei de afaceri pe ultimii trei ani. Nivel uri specific e minim e necesar e Bilantul contabil Fisa de informatii generale III.2.3 Capacitatea tehnica Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Operatorul economic va prezenta o data cu celelalte documente de calificare,, mostre pt toate produsele prezentate in caietul de sarcini in vederea dovedirii capacitatii tehnice Certi ficat de management al calitatii ISO 9001 Certificat de management pentru siguranta alimentelor ISO 22000 sau echivalent Nivel uri specific e minim e necesar e Mostre ISO 9001 ISO 22000 III.2.4 Contracte rezervate Nu III.3 Conditii specifice pentru contractele de servicii III.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii Nu III.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective Nu SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1 Tipul procedurii IV.1.1 Tipul procedurii Licitatie restransa accelerata Accelerarea procedurii de achizitie branzeturi este cauzata de necesit urg a contractarii produselor corelata cu anularea procedurii anterioare licitatie deschisa nr.151489/14.06.2014 anulare datorita aparitiei confuziei momentului in care tb depusa gar de particip o eroare de republicare , resp la mom depunerii docum de participare sau la o ~eventuala a doua etapa~. La deschidere un op ec nu a avut garantia de participare decl ca a consid ca participa la o procedura in doua etape IV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe Numar de agenti economici preconizat: 5 Media cifrei de afaceri. Clasamentul se va intocmi in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani. IV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate Nu IV.2 Criterii de atribuire IV.2.1 Criterii de atribuire Pretul cel mai scazut IV.2.2 Se va organiza o licitatie electronica Nu IV.3 Informatii administrative IV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contract Nu IV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2014 12:00 Documente de plata: NU IV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 27.08.2014 09:00 IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati IV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare Romana IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelor Data : 27.08.2014 10:00 Locul: Sediul Central D.G.A.S.P.C. S6 din str. Cernisaora 38-40 Sector 6 Bucuresti Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1 Contractul este periodic Nu VI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare Nu Tip de finantare : Fonduri bugetare VI.3 Alte informatii Procedura se va desfasura in doua etape astfel: Etapa I de depunere a candidaturilor - candidatii vor fi selectati pentru cea de a doua etapa in ordinea descrescatoare a valorii mediei cifrei de afaceri pe ultimii trei ani cu conditia indeplinirii cerintelor minime obligatorii. Orice reprezentant va putea participa la sedinta de deschidere a candidaturilor pe baza de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal.Etapa a II a de depunere a ofertei tehnice si financiare -In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea departajarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici reofertarea pretului. VI.4 Cai de atac VI.4.1 Organism competent pentru caile de atac Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucurest i , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.ro Organism competent pentru procedurile de mediere VI.4.2 Utilizarea cailor de atac Precizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atac cf prevederilor 256`2 din OUG 34/2006 VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac Serviciul Juridic si Contencios Adresa postala: STR. CERNISOARA NR 38-40 SECTOR 6 , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 7000 , Romania , Tel. +40 217457004 VI.5 Data expedierii prezentului anunt 13.08.2014 09:54

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2