TehnologiiRepere

148

Licitatii alimente

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactDirectia de Asistenta Sociala si MedicalaStrada Piata Unirii nr. 1In atentia: Aurel Mocan400133 Cluj-NapocaROMAcirc;NIATelefon: +40 734222851 / 264563056E-mail: [email protected]: +40 264563056Adresa adrese Internet:Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaProtectie socialaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Furnizarea de pachete cu produse alimentare.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Cluj Napoca, judetul Cluj.Cod NUTS RO113II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorDirectia de Asistenta Sociala si Medicala organizeaza procedura de licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica pentru achizitia de pachete cu produse alimentare in vederea distribuirii acestora unor categorii de persoane defavorizate.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15897300, 03211300, 15131000, 15131310, 15411200II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: nuII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:50 000 de pachete cu alimente ce vor fi livrate in 2 transe, 1 pachet contine conserva carne porc, conserva carne vita, conserva pateu porc, ulei de gatit, orez cu bob lung, zahar alb, faina de grau.Valoarea estimata fara TVA: 1 048 387 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 9 de la data atribuirii contractului Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Garantiei de participare este in suma de 20 967,74 RON si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006 perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv forma de constituire a garantiei de participare, acceptata de autoritatea contractanta, este:mdash; instrument de garantare irevocabil, emis de o banca sau de o societate de asigurari. Se va mentiona daca plata garantiei se face conditionat sau neconditionat. Scrisoarea de garantie bancara de participare trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate:1. Scrisoarea trebuie prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta; 2. Sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 3. Sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4. Valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; 5. Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. Sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7. Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.mdash; virament in contul RO83TREZ2165006XXX019510 deschis la Trezoreria Cluj, titular Directia De Asistenta Sociala si Medicala, cod fiscal 22970653;mdash; plata in numerar la casieria autoritatii contractante din Str. St. O. Iosif nr. 4.Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare precum si ofertele pentru care garantia de participare se constituie prin alta modalitate decat cele prevazute in prezenta documentatie vor fi respinse, cu aplicarea prevederilor art. 33, alin. 3 din HG 925/2006.Echivalenta leu/ alta valuta se va face la cursul BNR din data de 25.3.2014. Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi 10 % din valoarea contractului fara TVA a contractului. Modul de constituire: document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90, alin. 1 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform alin. 3 din acelasi art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Bugetul local.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Formularul 1 - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006;Formularul 2 - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006;mdash; certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu sediul/domiciliul persoana juridical/fizica din care sa reiasa faptul ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;mdash; certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine:mdash; documente constatatoare echivalente emise recent de autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, care sa ateste indeplinirea obligatiilor a caror dovedire a fost solicitata, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenienta elibereaza astfel de documente.Formularul 4 - declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formularul 5 - certificat de participare cu oferta independenta;Formularul 6 - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 evitarea conflictului de interese din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Mentine cu privire la persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire : mdash; director executiv - Aurel Mocan;mdash; sef Serviciu achizitii publice, logistica - Paul Cimpean;mdash; consilier juridic - Sever Bogdan.Certificat constatator - eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata sau copie lizibil a cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. In cazul consortiului/asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului/asocierii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorCerinta: Se va prezenta autorizatia sanitara de functionare emisa in baza Ordinului 111/2008 de catre presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru siguranta alimentelor fiind pe numele ofertantului. Aceasta se va prezenta in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoane fizice: Autorizatia sau certificatul de inregistrare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine:Se vor prezenta de catre ofertant/candidat autorizatiile de functionare necesare in vederea indeplinirii contractului.Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea inregistrarii si a obiectului de activitate.Pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si autorizatia de functionare, in original sau copie conform Ordinului ANRMAP 509, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa confirme ca obiectul de activitate al candidatului/ofertantului are corespondent in codul CAEN si corespunde cu obiectul prezentei achizitii publice.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie lizibila conform Ordinului ANRMAP 509, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Bilantul contabil pe anul 2010, 2011 si pe 2012.Nivel uri minim e necesar e : 1.Bilantul contabil trebuie sa fie vizat si inregistrat de organele competente copie lizibila conforma cu originalul, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate ;2. Se pot prezenta orice alte documente care pot fi considerate edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Informatii generale:Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea Modele de formulare din care sa reiasa cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Dovada ca in ultimii 3 ani a distribuit, a livrat cel putin o data produse similiare cu cele pentru care prezinta oferta.Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice - care pot fi utilizate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse.Se va prezenta declaratia referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii,din care sa rezulte atat ca in transportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule specializate , care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar, cat si cu privire la modul de pregatire, de manipulare a pachetelor cu produselor alimentare intr-un spatiu curat si amenajat corespunzator conform ORDIN nr. 111 din 16.12.2008 privind aprobarea normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala.Vor fi solicitate mostre pentru toate produsele alimentare din pachet.Dovada certificarii unui Sistem de management al calitatii - SR ISO 9001:2008.Dovada certificarii unui Sistem de management al calitatii - SR ISO 22000.Nivel uri minim e necesar e :Se va completa Formularul nr. 8 din sectiunea Formulare si anexa Formularului 8 , respectiv Formularul 8a.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data limita de depunere a ofertelor, produse similare.Dovada privind existenta mijloacelor de transport se va face prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport copie a originalului semnata si stampilata cumentiunea conform cu originalul .Dovada privind existenta unui spatiu curat si amenajat corespunzator astfel incat sa indeplineasca cerintele din Ordin nr. 111 din 16.12.2008 privind aprobarea Normei Sanitare Veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala se va face prin acte de proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a spatiului/depozit copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul .Operatorii economici au obligatia de a prezenta ca mostra un pachet cu toate produsele din caietul de sarcini.Se solicita prezentarea, original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, a certificatului, a documentului, care atesta certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu referentialul SR ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei.Domeniul certificat trebuie sa fie corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii. Dovada certificarii unui sistem de management al calitatii se poate dovedii si din raportul de audit din care reiese faptul ca ofertantul va primi certificarea.Nota: autorizatia de livrare nu se solicita si nu este echivalenta cu certificatele ISO.Se solicita prezentarea, original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, a certificatului, a documentului, care atesta certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu referentialul SR ISO 22000 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei.Domeniul certificat trebuie sa fie corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii. Dovada certificarii unui sistem de management al calitatii se poate dovedii si din raportul de audit din care reiese faptul ca ofertantul va primi certificarea.Nota: autorizatia de livrare nu se solicita si nu este echivalenta cu certificatele ISO.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: daInformatii suplimentare despre licitatia electronica: In vederea participarii la licitatia electronica op. ec. trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid pentru acces in sistem.Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http://www.e-licitatie.roNumarul de runde ale licitatiei electronice: 1 o singura runda, in zile lucratoare, durata acesteia fiind de 24 de ore, cu incepere si finalizare la aceeasi ora a zilei urmatoare; Faza finala de licitatie electronica va incepe la minim 2 doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; Durata unei runde: 1 una zi.15. Autoritatea contractanta va atribui contr. de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006 actualizata. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169, alin. 2 din OUG 34/2006 actualizata. In faza finala de licitatie electronica op. ec. cu oferte admisibile sunt invitati sa prez. preturi noi, adica sa reoferteze pretul ofertei.IV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:323212IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 20.3.2014 - 12:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare25.3.2014 - 14:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 60 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 26.3.2014 - 11:00Locul:P-ta Unirii nr. 1, cam. 10, loc. Cluj-Napoca, jud. Cluj.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daInformatii suplimentare despre persoanele autorizate si procedura de deschidere: Comsia de evaluarea a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici implicati in procedura de atribuire.Sectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareDepartajarea ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc in urma licitatiei electronice se va realiza prin solicitarea din partea autoritatii contractante, a depunerii in plic inchis a unei noi propuneri financiare ofertantilor in cauza, datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta. Avand in vedere ca prin HG nr. 801/2011 autoritatea contractanta este obligata sa semneze electronic documentele incarcate in SEAP, iar pentru vizualizarea acestora documentatiei de atribuire incarcate in SEAP , operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica .Persoanele cu drept de decizie din cadrul Directiei de Asistenta Sociala si Medicala sunt:mdash; director executiv Aurel Mocan - sef Serviciu Achizitii publice;mdash; Logistica - Paul Cimpean;mdash; consilier juridic - Bogdan Sever.Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.roVI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2