INVITATIE DE PARTICIPARE Prin prezenta, va invitam sa participati la procedura organizata pentru atribuirea prin achizitie directa a contractului de achizitie publica privind quot;Furnizare apa potabila imbuteliata sistem water cooler quot; la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea - conform caietului de sarcini Valoarea estimata a achizitiei: 5.400 lei fara tva , pentru o perioada de 12 luni; Valoarea estimata a achizitiei pana la 31.12.2014 este de 3.150 lei Codul CPV: 15981100-9 apa minerala plata Perioada de valabilitate a ofertelor: -60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Termenul de plata -30 de zile de la receptia produselor. Obiectivul achizitiei directe: incheierea unui contract de achizitie publica Durata contractului: contractul de furnizare se va finaliza in 12 luni de la semnarea lui. Termen de livrare: la solicitare, zilnic intre orele 9 si 14 Documente de calificare solicitate: Scrisoare de inaintare 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 2. Declaratia de eligibilitate 3. Declaratia privind neancadrarea la prev. art.181 din OUG 34/2006 4. Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG34/2006 5.CUI 6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 7. Informatii generale 8. Lista principalelor contracte de Furnizare apa potabila imbuteliata sistem water cooler din ultimul an 9. Cel putin doua recomandari de la doua unitati diferite privind indeplinirea obligatiilor privind contracte de Furnizare apa potabila imbuteliata sistem water cooler 10. Autorizatie de la DSP pentru analize periodice; 11. Certificare ISO 22000:2005; Certificare ISO 14001/2005 si Certificare ISO 9001/2008 12.Dotare cu mijloace de transport, etc. 13.Propunerea tehnica - ce va consta intr-un comentariu articol cu articol al continutului caietului de sarcini. 14.Propunere financiara: se va prezenta in conformitate cu Formularul de Oferta atasat prezentei invitatii. Pretul din Formularul de Oferta va fi exprimat in Lei fara TVA, este ferm, neputand fi modificat sau ajustat pe toata perioada de derulare a contractului sau la finele acestuia. ? Nu se accepta oferte alternative la oferta de baza ? Nu se accepta oferte intarziate, acestea fiind returnate expeditorului nedeschise ? Nu se accepta completarea documentelor lipsa, ulterior deschiderii ofertelor Ofertele cu o documentatie incompleta vor fi respinse ca inacceptabile Modul de intocmire a ofertei Documentele de calificare, propunerea financiara si propunerea tehnica se intocmesc intr.-un exemplar si se introduc fiecare in plicuri separate marcate corespunzator. Cele 3 plicuri se introduc intr.-un plic exterior, inchis netransparent. Plicul exterior trebuie sa fie marcat cu: 1. denumirea si adresa autoritatii contractante, denumirea obiectului achizitiei directe pentru care s-a depus oferta privind achizitia directa dequot;Furnizare apa potabila imbuteliata sistem water cooler quot; la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea 2. denumirea si adresa ofertantului pentru a permite returnarea ofertei intarziate nedeschisa 3. precum si inscriptia : A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE 19.05.2014 ora 09:00 Plicului exterior i se vor atasa scrisoarea de inaintare Formular Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut / 600 bidoane 19 l, dintre ofertele declarate admisibile, care va fi oferit pentru o perioada de 12 luni . Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea Str. Republicii nr.37 Oradea cam 46 secretariat persoana de contact - Iurcov Bogdan 0259.434406/206 Data limita pentru depunerea oferta 19.05.2014 ora 08:00 Deschiderea ofertelor: va avea loc in data de 19.05.2014 ora 09:00 la adresa mai sus mentionata, camera 33 a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea. Persoana de contact pentru caietul de sarcini ing. Rosca Cornel, tel 0259.434406/108 SEF SAPCA Intocmit Ec. Iurcov Bogdan Ing. Marzac Marian