Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiStr. Vasile Lupu nr. 57 AIn atentia: Matei Marian700309 IasiROMAcirc;NIATelefon: +40 372797671E-mail: [email protected]: +40 232240088Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.dasiasi.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaProtectie socialaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Contract de furnizare carne de pasare conserve si produse din carne.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Locul principal de livrare: sediile Centrelor de Plasament si Centrele de Ingrijire si Asistenta din subordinea DGASPC cf Anexei nr. 2 aferenta modelului de contract.Cod NUTS RO213II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorObiectul procedurii il constituie achizitia de: Lot 1: conserve carne de porc, conserve carne de vita, pateu ficat de pasare, pateu ficat de porc; Lot 2: cabanos, carnati de porc, carne de porc tocata preambalata, carne de vita tocata preambalata, costita afumata, cremwursti de porc, parizer traditional, pastrama de porc, pastrama pipt de pui, salam de porc, salam cu sunca, toba; Lot 3: ficat de pasare, piept de pui cu os, pipote cu inimi de pui, pui fara cap si gheare grill , pulpe pui cu spata, tacam de pui. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA: Lot 1 minim 91 978,00 RON si maxim 128 782,00 RON; Lot 2 minim 487 552,00 RON si maxim 682 522,00 RON; Lot 3 minim 714 259,20 RON si maxim 999 964,76 RON;Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2014 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15112000, 15130000, 15131000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : daII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: daPot fi depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:II.2.1 Cantitatea totala sau domeniul1. Cantitatile de aprovizionat la 31.12.2014:Lot 1 : conserve carne de porc 1 667 kg , conserve carne de vita 2 083 kg , pateu ficat de pasare 3 233 kg , pateu ficat de porc 3 108 kg ;Lot 2 : cabanos 4 646 kg , carnati de porc 4 088 kg , carne de porc tocata preambalata 1 242 kg , carne de vita tocata preambalata 617 kg , costita afumata 4 192 kg , cremwursti de porc 3 821 kg , parizer traditional 3 617 kg , pastrama de porc 5 971 kg , pastrama pipt de pui 2 729 kg , salam de porc 4 431 kg , salam cu sunca 4 289 kg , toba 971 kg ;Lot 3 : ficat de pasare 6.742 kg , piept de pui cu os 17 313 kg , pipote cu inimi de pui 5 234 kg , pui fara cap si gheare - grill 8 200 kg , pulpe pui cu spata 27 425 kg , tacam de pui 2 792 kg ;2. Cantitatile totale estimate de aprovizionat la 30.4.2015, reprezinta cantitatile maxime ce includ si suplimentarile, respectiv prelungirea duratei contractului cu maxim 4 luni de la data de 31.12.2014, prin incheierea de acte aditionale, in conditiile art. 6, alin 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi urmatoarele:Lot 1: conserve carne de porc 2 333 kg , conserve carne de vita 2 917 kg , pateu ficat de pasare 4.527 kg , pateu ficat de porc 4.352 kg ;Lot 2: cabanos 6.504 kg , carnati de porc 5 723 kg , carne de porc tocata preambalata 1 738 kg , carne de vita tocata preambalata 863 kg , costita afumata 5 868 kg , cremwursti de porc 5 349 kg , parizer traditional 5 063 kg , pastrama de porc 8 359 kg , pastrama pipt de pui 3 821 kg , salam de porc 6 203 kg , salam cu sunca 6.005 kg , toba 1.359 kg ;Lot 3: ficat de pasare 9 440 kg , piept de pui cu os 24 238 kg , pipote cu inimi de pui 7 327 kg , pui fara cap si gheare - grill 11 480 kg , pulpe pui cu spata 38 395 kg , tacam de pui 3 909 kg ;Valoarea estimata fara TVA: Lot 1 minim 91 978 RON si maxim 128 782 RON; Lot 2 minim 487 552 RON si maxim 682 522 RON; Lot 3 minim 714 259,20 RON si maxim 999 964,76 RON;Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2014 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf. art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 1 293 789,20 si 1 811 268,76 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: daDescrierea acestor optiuni: Aplicare prevederi art. 6, alin 3 din HG nr. 925/2006.II.2.3 Informatii privind reinnoirileContractul se reinnoieste: daNumarul de reinnoiri posibile: 1II.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 9 de la data atribuirii contractului Informatii privind loturileLot nr: 1 Denumire: Conserve si produse din carne1 Descriere succintaConserve carne de porc, conserve carne de vita, pateu ficat de pasare, pateu ficat de porc.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 151310003 Cantitate sau domeniuConserve din carne, pateu de ficat pasare si porc conform cantitatilor din caietul de sarcini.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 91 978 si 128 782 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizareDurata in luni: 9 de la data atribuirii contractului 5 Informatii suplimentare privind loturileConserve carne de porc minim 55 % carne ambalaj 400g;Conserve carne de vita minim 55 % carne ambalaj 400g;Pateu ficat de pasare minim 20 %ficat de pasare ambalaj 200g-300g;Pateu ficat de porc minim 20 %ficat de porc ambalaj 200g-300g; Valoarea garantiei de participare este: 920 RON.Lot nr: 2 Denumire: Produse din carne1 Descriere succintaCabanos, carnati de porc, carne de porc tocata preambalata, carne de vita tocata preambalata, costita afumata, cremwursti de porc, parizer traditional, pastrama de porc, pastrama pipt de pui, salam de porc, salam cu sunca, toba.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 151300003 Cantitate sau domeniuPreparate din carne conform cantitatilor din caietul de sarcini.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 487 552 si 682 522 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizareDurata in luni: 9 de la data atribuirii contractului 5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 4 870 RON.Lot nr: 3 Denumire: Carne de pasare1 Descriere succintaFicat de pasare, piept de pui cu os, pipote cu inimi de pui, pui fara cap si gheare grill , pulpe pui cu spata, tacam de pui.2 Cl asificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 151120003 Cantitate sau domeniuCarne de pasare in stare congelata conform cantitatilor din caietul de sarcini.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 714 259,20 si 999 964,76 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizareDurata in luni: 9 de la data atribuirii contractului 5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 7 140 RON.Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Este in cuantum de: Lot 1 920 RON; Lot 2 4870 RON; Lot 3 7140 RON;Perioada de valabilitate a garantiei de participare-90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art.86 alin.1 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare:Prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi,Prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante;Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat ca garantia de participare sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Pentru calculul echivalentei ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda se va aplica cursul lei/valuta comunicat de BNR din data publicarii anuntului de participare.Garantiei de participare se retine in conditiile art 87/HG 925/2006 coroborat cu art. 2781 din OUG nr.34/2006.si se constituie in conditiile art.431 din OUG 34/2006 .Modul de eliberare a garantiei de participare-pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 trei zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.Pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie. Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 89 si 90 ale HG nr. 925/2006 actualizata, prin HG 834/2009 si HG 1045/2011. Aceasta va fi constituita si transmisa autoritatii contractante in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor cuprinse la art. 92 alin 1 din HG nr. 925/2006 actualizat.Nota: este de preferat ca garantia de buna executie sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Bugetul de stat.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Declaratie privind eligibilitatea.Completare Formular A din Sectiunea Formulare - in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B din Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului/candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor complete formularul numai pentru situatiile prevazute in art.186 alin. 2 din OUG nr.34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General Florin Ion, Director General Adjunct Ticu Ioan, Sef Serviciu Financiar Contabil Buget Tiron Alina, , Sef Serviciu Achizitii Publice Matei Marian, Consilier juridic Serviciu Achizitii Publice Hura Cezar Mihai.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Completare Formular C din Sectiunea Formulare - in original;Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010;Completare Formular D din Sectiunea Formulare - in original;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate fiscale.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, original, copie legalizata, copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, emise de:Directia Generala a Finantelor Publice;Directia de Taxe si Impozite Locale;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG nr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin. 3 din Ordinul nr.509/2011.Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara are restante neachitate catre bugetul de stat sau local oferta acestuia va fi respinsa, tinind cont de prevederile art.9 din Ordin 509/2011In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romane:Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ORC de pe langa Tribunalul teritorial, sa cuprinda informatii reale actuale la data limita de depunere a ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din cert ificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea din contract pe care o realizeaza. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Persoane fizice romane:Autorizatia de functionare copie conform cu originalul pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul , in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in 24 ore de la data deschiderii ofertelor.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani respectiv anii 2011, 2012 si 2013, valoare sa fie cel putin egala cu valoarea minima a intervalului pentru fiecare lot in parte pentru care se va depune oferta, conform Anexei B loturi . Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nivel uri minim e necesar e : Completare Formular B2 din Sectiunea Formulare - in original.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Experienta similara dovedita prin:mdash; lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform cantitatilor din Anexa B loturi si/sau caietul de sarcini, in functie de lotul pentru care se va depune oferta;mdash; prezentarea a cel putin a unui document constatatoar/contract/proces verbal de receptie in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul prin care sa se confirme livrarea de produse cu cantitati similare pana la 31.12.2014 , cel putin egale cu cele care fac obiectul procedurii, conform cantitatilor din caietul de sarcini.Dovada autorizarii pentru receptie, depozitare si livrare produse alimentare.Informatii privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca are in dotare sau cu contract de inchiriere mijloace de transport frigorifice sau izoterme prevazute cu instalatie de frig, autorizate conform Ordin ANSVSA nr. 57/2010, necesare indeplinirii contractului informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Se va prezenta tabel cu personalul implicat in asigurarea controlului calitatii.Mostre.Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie in ambalajul original de la producator, vor fi marcate etichetate cu elemente de identificare prevazute in actele normative in vigoare astfel incat sa fie identificabile caracteristicile lor denumirea producatorului, denumire produsului, compozitie, temperatura de depozitare, data de fabricatie, data limita de consum etc .Ele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei in cauza.Pana la data si ora limita de depunere a ofertei se vor prezenta mostre pe baza unui Proces-verbal de predare-primire.Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul de calitate ISO 9001/2008 si/sau alte documente echivalente acceptate emise de un organism acreditat inclusiv organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene , valabil la data limita de depunere a ofertei.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Sunt acceptate orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.Informatii privind siguranta alimentului: prezentare certificate care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de siguranta a alimentului conform conditiilor din standardul ISO 22000 HACCP sau echivalent.Nivel uri minim e necesar e :Se va completa Formularul 12 F din Sectiunea Formulare.De asemenea prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse.Se va prezenta Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentalor valabil la data limita de depunere a ofertelor, eliberat de Directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana - prezentare copie lizibila conform cu originalulSe va completa o declaratie pe propria raspundere privind echipamentul tehnic utilizat in vederea executarii contractului de furnizare.Se vor prezenta copii conforme cu originalul dupa documente ce dovedesc dotarea/inchirierea de mijloace izoterme de transport prevazute cu instalatie de frig, autorizate conform Ordin ANSVSA nr. 57/2010, valabile la data limita de depunere a ofertei.Se va completa Formularul F din Sectiunea Formulare.Pana la data si ora limita de depunere a ofertei, se vor prezenta mostre la sediul autoritatii contractante pe baza unui Proces-verbal de predare-primire.1. Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 si/sau alte dovezi si documente echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul2. Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de siguranta a alimentului conform conditiilor din standardul ISO 22000 HACCP sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate mentionat de emitent, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila,cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuiesc indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 26.3.2014 - 16:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare31.3.2014 - 09:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 90 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 31.3.2014 - 10:00Locul:Sediul DGASPC Iasi, Str. Vasile Lupu nr. 57 A, sala de sedinte.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daInformatii suplimentare despre persoanele autorizate si procedura de deschidere: Fiecare ofertant va putea fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, pe baza imputernicirii de participare la procedura.Sectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareDocumentele de inscriere la procedura.1. Scrisoare de inaintare la procedura formular tip al organizatorului - Formularul 1 din Sectiunea Formulare in original;2. Imputernicirea scrisa, prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica Formularul 3 din Sectiunea Formulare - in original;Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite buletin de identitate, carte de identitate, pasaport ;3. Garantia de participare conform prevederilor III 1.1.a ;4. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM atunci cand este cazul ;Modelele formularelor se regasesc in Sectiunea Formulare.Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50 % a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.5. Acord de asociere, daca este cazul - in original;In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, presedintele comisiei de evaluare va dispune reluarea procesului de reofertare in plic inchis pentru ofertantii clasati pe primul loc, pana in momentul in care se va realiza departajarea ofertelor financiare.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos, nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenele limita de exercitare a cailor de atac: Precizari privind termenul de exercitare a cailor de atac: conform art. 2562 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacOficiul Juridic al DGASPC IasiStr. Vasile Lupu nr. 57 A700309 IasiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 372797671Adresa Internet: www.dasiasi.roFax: +40 232279654