TehnologiiRepere

166

Licitatii carne pui

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactSpitalul Universitar de Urgenta BucurestiStr. Splaiul Independentei nr. 169, sector 5Punct e de contact: Serviciu AchizitiiIn atentia: ec. Andreea Hardau050098 BucurestiROMAcirc;NIATelefon: +40 213140015E-mail: [email protected]: +40 213140015Adresa adrese Internet: Adresa generala a autoritatii contractante: www.suub.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteAltele: unitate spitaliceascaI.3 Activitate principalaSanatateI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Furnizare produse alimentare de origine animalaII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti -str. Splaiul Independentei nr. 169, sector 5, BucurestiCod NUTS RO321II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruAcord-cadru cu un singur operator economicDurata acordului-cadruDurata in luni: 24Valoarea totala estimata a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadruValoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 746 400 si 1 176 000 RONFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibil bugetarII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorProduse alimentare de origine animala conform caiet sarciniII.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15112130, 15112300, 15114000, 60000000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: nuII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:Pui refrigerati min. 2 4000 / max. 36 000;Pulpe de pui refrigerate min. 7 200 / max.12 000;Inimi si pipote refrigerate min. 2400 / max. 4 800;Pui congelat min. 24 000 / max. 36 000;Pulpe de pui congelate min. 7 200 / max.12 000;Ficat de pui congelat min. 2 400 / max. 4 800.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 746 400 si 1 176 000 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 24 de la data atribuirii contractului Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:1 % din valoarea maxima estimate fara TVA = 11 760 RON - 60 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Echivalenta RON/alta valuta se va face la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: prin virament bancar in cont garantii SUUB-RO36TREZ7055005XXX000176 - Trez. Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; prin depunerea la casieria autoritatii contractante:a a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b a sumei solicitate in numerar In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original , la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, precum si o copie scanata care se va incarca/depune in SEAP, pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5 % din val. fara TVA, si se va solicita contractelor subsecvente a caror valoare depaseste echivalentul in RON a 130 000 EUR, si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contractului subsecvent prin:- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire saumdash; retineri succesive a platilor partiale, caz in care furnizorul are obligatia,in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 , din HG925/2006, modificata prin HG1045, publicata in MO 757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trezorerie.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Buget de statIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- completarea form. 2; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OG 34/2006 Persoane cu functii de conducere: Manager: prof. dr. Florin Catalin Cirstoiu; director financiar - Contabil: ec. Liana Saulea; director medical - dr. Georgescu Andrei; director ingrijiri medicale - as. med. pr. Claudia Dobre; sef Serv. Achizitii Publice - ing. ec. Madalin Necula; ec. Serv. Achizitii Publice - Andreea Hardau; as. dietetician - Georgeta Anghelescu Declaratie privind eligibilitatea -completarea form. 3; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completarea form. 4; Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea Conform cu originalul Certificat eliberat de catre directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declarative pe propria raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG 925/2006, caz in care devin aplicabile prevederile Ordinului ANRMAP 509, art. 9, alin. 3 - copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor - xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea conform cu originalul; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc,inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Informatii privind cifra medie de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani 2011, 2012, 2013 - completare formular 1 - fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceri. Cursul mediu valutar RON/alta valuta va fi cel afisat de Banca Nationala Romana.Bilantul contabil la data de 31.12.2013, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara.Nivel uri minim e necesar e : Completarea formularului nr. 1 din sectiunea formulare, fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceri globale.Copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea conform cu originalulIII.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani in vederea dovedirii experientei similare, care va fi insotita de cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat care sa confirme furnizarea de produse similare, prin cel putin un contract de furnizare.Dovada disponibilitatii mijloacelor de transport adecvate xerocopie certificat de inmatriculare/contract de inchiriere si Autorizatia Sanitar - Veterinara pentru mijloacele de transport a produselor alimentare in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 57/24.06.2010 al Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor.Dovada implementarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru activitatea ce constituie obiectul procedurii.Nivel uri minim e necesar e :Completarea formularului C1Prezentarea documentuluiCopie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea conform cu originalulIII.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 2.12.2014 - 16:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare3.12.2014 - 16:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 60 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 31.12.2014 - 18:00Locul: In SEAPPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta , va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare, clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral acordul cadru inainte de termen in cazul in care Ministerul Sanatatii va incheia in baza OUG 71/2012 acorduri cadru avand ca obiect produsele din prezenta procedura.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacSpitalul Universitar de Urgenta BucurestiStr. Splaiul independentei nr. 169, sector 5050098 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213140015Fax: +40 213140015VI.5 Data expedierii prezentului anunt:14.10.2014

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2