Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactSpitalul Universitar de Urgenta BucurestiStr. Splaiul Independentei nr. 169, sector 5Punct e de contact: Serv. AchizitiiIn atentia: ec. Andreea Hardau050098 BucurestiROMAcirc;NIATelefon: +40 213140015E-mail: [email protected]: +40 213140015Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.suub.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteAltele: Unitate spitaliceascaI.3 Activitate principalaSanatateI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Furnizare alimente de origine non-animala.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti - Splaiul Independentei nr. 169, sector 5, Bucuresti.Cod NUTS RO321II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii privind acordul-cadruAcord-cadru cu mai multi operatori economicinumarul maxim de participanti la acordul-cadru preconizat: 3Durata acordului-cadruDurata in luni: 24Valoarea totala estimata a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadruValoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 680 280 si 943 687,20 RONFrecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: Lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibil bugetar.II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizare alimente de origine non animala - produse de bacanie si paste.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 15870000, 03211300, 15411200, 15841000, 15863000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: daPot fi depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:Furnizare alimente de origine non animala-produse de bacanie si paste.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 680 280 si 943 687,20 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: nuII.2.3 Informatii privind reinnoirileII.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 24 de la data atribuirii contractului Informatii privind loturileLot nr: 1 Denumire: Produse de bacanie1 Descriere succintaBusuioc min.120 - max.168; boia ardei min.120 - max.168; bors min.360 - max.480; cacao min.240 - max.360; ulei 1/1 min.14400 - max.19200; ceai fructe min.14400 - max.16800; ceai menta min.3600 - max.4800; condimente min.240 - max.360; cimbru min.120 - max.168; baza de mancare min.360 - max.480; esenta de rom 25ml min.1200 - max.1680; foi dafin min.120 - max.168; orez min.16800 - max.21600; otet 1/1 min.2400 - max.4800; piper boabe min.120 - max.168; piper macinat min.120 - max.168; pateu ficat 200g min.7200 - max.12000; sare min.1200 - max.2400; zahar min.16800 - max.21600; zahar vanilat 10gr min.7200 - max.12000; scortisoara min.120 - max.168; curry min.24 - max.48; mustar min.1200 - max.1920; miere min.120000 - max.192000; concentrat citric tip hellas min.960 - max.1200; oregano min.96 - max.120; rozmarin min.72 - max.120; ulei palmier min.480 - max.600; drojdie uscata min.480 - max.1200; stafide min.240 - max.360; bicarbonat de na alimentar min.480 - max.720; gelatina min.48 - max.72; praf de copt min.1200 - max.2400; busuioc min.120 - max.168.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 158700003 Cantitate sau domeniuConform caiet sarcini.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 565 920 si 790 807,20 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizareDurata in luni: 24 de la data atribuirii contractului 5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 7 908,07 RON.Lot nr: 2 Denumire: Paste1 Descriere succintaFidea min.2400 - max.3600; macaroane min.6000 - max.8400; spaghete min.7200 - max.8400; taitei min.2880 - max.4800.2 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 158500003 Cantitate sau domeniuConform caiet sarciniValoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 114 360 si 152 880 RON4 Mentiune privind o alta durata a contractului sau o alta data de incepere/finalizareDurata in luni: 24 de la data atribuirii contractului 5 Informatii suplimentare privind loturileValoarea garantiei de participare este: 1 528,80 RON.Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:1 % din valoarea maxima estimate fara TVA- conform Anexei B a prezentei fise de date 60 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii anuntului de participare in SEAP.Poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: prin virament bancar in cont garantii SUUB-RO36TREZ7055005XXX000176-Trez. sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original la registratura autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilita pt.depunerea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; prin depunerea la casieria autoritatii contractante:a a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor;b a sumei solicitate in numerar In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare se va atasa in SEAP/prezentata la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare,o suma conform calculelor prevazute la Art. 2781 alin 1 lit. a respectiv lit. b din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu / alta valuta se va face luand in considerare cursul valutar BNR, valabil in ziua publicarii anuntului de participare in SEAP. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5 % din val. fara TVA, si se va solicita contractelor subsecvente a caror valoare depaseste echivalentul in lei a 130 000 EUR, si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contractului subsecvent prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau retineri succesive a platilor partiale, caz in care furnizorul are obligatia,in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 ,din HG925/2006, modificata prin HG1045, publicata in MO 757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trezorerie.III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:Buget de Stat.III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- completarea form. 2; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006.Persoane cu functii de conducere: Manager: Prof. Dr. Florin Catalin Cirstoiu;Director Financiar-Contabil: Ec. Liana Saulea;Director medical-prof. dr. Dragos Vinereanu;Director ingrijiri medicale - as. med. pr. Claudia Dobre;Sef Serv. Achizitii Publice - ing. ec. Madalin Necula;Ec. Serv. Achizitii Publice - Andreea Hardau;As.dietetician-Georgeta Anghelescu.Declaratie privind eligibilitatea-completarea form. 3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-completarea form. 4; Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea Conform cu originalul Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declarative pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG 925/2006, caz in care devin aplicabile prevederile Ordinului ANRMAP 509, art. 9, alin 3 -copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea Conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor - xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea. Conform cu originalul;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc,inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organelle competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara.Informatii privind cifra medie de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani 2011,2012,2013 - completare formular 1 - fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceri. Cursul mediu valutar leu/alta valuta va fi cel afisat de Banca Nationala Romana.Nivel uri minim e necesar e : Copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea Conform cu originalul.Completarea formularului nr. 1 din Sectiunea Formulare, fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceri globale.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani in vederea dovedirii experientei similare, care poate fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate care sa confirme furnizarea de produse similare, prin cel putin un contract de furnizare.Dovada disponibilitatii mijloacelor de transport adecvate xerocopie certificat de inmatriculare/contract de inchiriere/angajament si Autorizatia Sanitar - Veterinara pentru mijloacele de transport a produselor alimentare in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 57 / 24.6.2010 al autoritatii nationale sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor.Dovada implementarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru activitatea ce constituie obiectul procedurii.Nivel uri minim e necesar e :Completarea form. C1.Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea Conform cu originalul.Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea Conform cu originalul.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 25.4.2014 - 14:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare28.4.2014 - 16:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 60 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 23.5.2014 - 18:00Locul:In SEAP.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primele trei locuri, au preturi egale, autoritatea contractanta, va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare, clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, fara ca acestea sa afecteze pozitiile superioare in clasament ocupate de ceilalti ofertanti.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral acordul-cadru inainte de termen in cazul in care Ministerul Sanatatii va incheia in baza OUG 71/2012 acorduri-cadru avand ca obiect produsele din prezenta procedura.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacSpitalul Universitar de Urgenta BucurestiSplaiul independentei nr. 169, sector 5050098 BucurestiROMAcirc;NIATelefon: +40 213140015Fax: +40 213140015