TehnologiiRepere

136

Licitatii conserve

autor

MeetMilk.ro

distribuie

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele:Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon:+40 248271131, fax:+40 248271220, persoana de contact:Lia BarbuI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor:Pitesti, Calea Dragasani, nr.8, etaj 1, camera 23.I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2 Tip Activitate: Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract:Achizitionare conserve de fructe si legumeII.1.2 Tip contract: FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului:Furnizare conserve de fructe si legume la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 1 la Caietul de Sarcini; Valoarea minima a intervalului - 259,986.79 ron fara TVA , reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , a contractului ce urmeaza a fi incheiat pana la 31 decembrie 2014, pentru toate produsele cuprinse in cantitatea minima solicitata. Valoarea maxima a intervalului - 339,318.31 ron fara TVA , reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari,respectiv pentru toate produsele cuprinse in cantitatea maxima solicitata, aferenta perioadei derularii contractului pana la 30.04.2015 prin aplicarea prevederilor art.6, alin. 3 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Valoarea estimata fara TVA: intre 259,986.79 si 339,318.31 ron . Optiuni: - cu posib.prelung.ctr.si auplim.cant. conf.art.6, alin.3, din HG 925/2006 actualizataII.1.6 CPV: 15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi: NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata: 259,986.79 - 339,318.31 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantumul garantiei de particip. 3.900 lei raportata la val. minima estimata . - Perioada de valab. trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab. a of. , 90 zile de la data limita stab. pentru depunerea ofertei . Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara - se complet. Formularul nr.11, din sect. Formulare. Scrisoarea de garantie bancara se va depune in original. - Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, in original, in favoarea autorit. contractante,mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii. - virament cu O.P in contul D.G.A.S.P.C. Arges deschis la Trezoreria Pitesti :RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, vizat de unitatea bancara emitenta - copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , semnat de reprezent. legal al operat. economic. - Dovada constit. garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta. - Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma, si avand perioada de valab. solicitate in document. de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei , cf. art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, act. - Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului ,ofertantuluicare depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate cu art.278Acirc;1; din OUG 34/2006. Data la care se face echivalenta leu/valuta: curs BNR la data publicarii invitatiei de participareGarantie de buna executie Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG.Nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau - prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi fara TVA , pana la constituirea cuantumului garantiei. Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoreriei Statului la dispozitia autoritatii contractante cu suma initiala in cuantum de 0.5% din valoarea contractului, fara TVA in conformitate cu HG 1045/18.10.2011 ;III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificareCriterii de calificareDenumireSituatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiDescriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare ,semnat de reprezentantul legal al ofertantului in original ; - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare ,semnat de reprezentantul legal al ofertantului-, in original; - Declaratia Acirc;a??Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu ordinul 314/12.10.2010 al ANRMAP - Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare ,semnat de reprezentantul legal semnat de reprezentantul legal al ofertantului - in original; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69Acirc;1; evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006 - Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Director General - Adrian Macovei, Director General Adjunct - Ioan Preoteasa, Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala - Olteanu Cornel, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget - Badea Adriana.- Se va completa Formularul nr.5 din Sectiunea Formulare ,semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original; - Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat sanatate, pensii, somaj, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - original , copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul ; In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit Art.11, alin 4 din HG nr.925/2006 - Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - Formular tip eliberat de Primaria locala - original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul ; In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit Art.11, alin 4 din HG nr.925/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu conf.prevederilor art.9 1 din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP . - Persoanele juridice romane vor depune Certificat constatator , emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in c odul CAEN din cerificatul constatator enis de ONRC- Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - Persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Capacitatea economica si financiaraDescriere: - declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateCapacitatea tehnica si/sau profesionalaDescriere: - Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare,beneficiari,indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza. - Ofertantii vor prezenta mostre pentru urmatoarele produse solicitate: - compot caise; - gem asortat; - dulceata; - fasole verde pastai conservata; - mazare fina conservata; - pasta tomate; - tocana legume; - gogosari in otet; - castraveti in otet; - Mostrele vor fi prezentate obligatoriu in tipul de ambalaj in care urmeaza a fi livrate , marcat si sigilat, conform reglementarilor in vigoare. - Toate mostrele vor fi insotite de proces- verbal de predare primire. Ofertantul care nu va depune mostre pentru toate produsele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare: Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica: DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei: RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2014 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2014 10:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: NuVI.1.2 Tip de finantare: Fonduri bugetareData expedierii prezentei invitatii: 10.03.2014 15:59

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2