Planuri anuale de achizitii publice An Denumire plan Denumire detaliu plan Detaliu invitatie Tip legislatie : OUG nr.34/2006 Autoritate contractanta : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi Numar invitatie : 359580 / 22.04.2014 Denumire contract : FURNIZARE CONSERVE LEGUME Stare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1 DESCRIERE I.1.1 Sediul social Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi Cod fiscal 17157183 , Adresa Str. Baraganului nr.1, Calarasi , Telefon +40 242311060 , Fax +40 242306917 I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele : Str. Baraganului nr.1, Calarasi, Romania, cod postal: 910105, telefon:+40 242311060, fax:+40 242306917, persoana de contact:Serviciul Achizitii-Investitii I.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor : Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi - Str. Baraganului nr.1, Calarasi, Romania, cod postal: 910105 I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala I.2.1 Tip Autoritate Sectorial : Nu I.2.2 Tip Activitate : Protectie sociala SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1 DESCRIERE II.1.1 Denumire contract : FURNIZARE CONSERVE LEGUME II.1.2 Tip contract : Furnizare II.1.3 Modalitatea de atribuire : Un contract de achizitii publice II.1.5 Obiectul contractului : FURNIZARE CONSERVE DE LEGUME VALOAREA ESTIMATA MINIMA A CONTRACTULUI INITIAL PANA LA 31.12.2014 - 180.548,96 LEI - REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI, IN FCT DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE; VALOAREA ESTIMATA MAXIMA A CONTRACTULUI INITIAL INCLUDE PERIOADA 01.01.2015-30.04.2015 - 270.823,44 LEI - REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA SUPLIMENTARILOR PENTRU PRIMELE 4 LUNI ALE ANULUI 2015. SUPLIMENTAREA CANTITATILOR ESTE CONDITIONATA DE EXISTENTA RESURSELOR FINANCIARE ALOCATE CU ACEASTA DESTINATIE IN CONFORMITATE CU ART.6, ALIN. 3 . DIN HG NR.925/2006 Optiuni: CF ART.6,HG NR.925/2006 II.1.6 CPV : 15897200-4 - Conserve de alimente Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi : Nu II.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru II.2.1 Valoare estimata : 180,548.96 - 270,823.44 RON SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII III.1 Conditii referitoare la contract III.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare Denumire Descriere Garantie de participare 1850 LEI ; VALABILITATE 90 ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR, este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Forma de constituire a garantiei de participare acceptata, va fi, dupa caz : a -. Garantia de participare GP se constituie prin virament bancar in cont garantii : RO64TREZ2015006XXX001867 deschis la Trezoreria Calarasi; Cod fiscal 17157183 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire b - depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante,sau depunerea unui ordin de plata , fila C.E.C., cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana ladata deschiderii ofertelor c in cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici; d -In situatia in care ofertantul este IMM,in conformitate cu legea nr.346/2004,cu modificarile si completarile ulterioare ,acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare e - In orice situatie, dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. in conformitate cu art.86 alin 6 din HG 925/2006 f -GP va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HGR nr. 925/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, Autoritatea Contractanta va retine GP cf art.278 1/OUG 34/2006. g - GP se va depune in lei sau alta valuta la cursul de schimb publicat de BNR cu 5 zile inaintea datei limita stabilite pentru primirea ofertelor. Garantie de buna executie 5% DIN VALOAREA ESTIMATA FARA TVA, SE VA CONSTITUI CF ART.90-HG 925/2006 PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE ASIGURARI, CARE DEVINE ANEXA LA CONTRACT. III.2 CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1 Criterii de calificare Criterii de calificare SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1 Procedura IV.1.1 Tipul procedurii Cerere de oferta IV.1.2 Modalitate de desfasurare : Procedura offline IV.2 Criterii de atribuire IV.2.1 Criteriu de atribuire : Pretul cel mai scazut IV.2.2 Se va organiza licitatie electronica : Da IV.3 Informatii administrative IV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire : S.E.A.P. IV.3.2 Limba de redactare a ofertei : Romana IV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret : RON IV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor : 05.05.2014 09:00 IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor : 05.05.2014 10:00 IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei : 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1 Mod de finantare VI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : Nu VI.1.2 Tip de finantare : Fonduri bugetare Data expedierii prezentei invitatii : 18.04.2014 08:52