SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele:Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon:+40 0248271131, fax:+40 0248271220, persoana de contact:ioan preoteasaI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor:Pitesti, Calea Dragasani, nr.8, Cam.23, Etaj I.I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2 Tip Activitate: Protectie socialaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract:Achizitionare dulciuri si bauturi racoritoareII.1.2 Tip contract: FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului:Furnizare dulciuri si bauturi racoritoare la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 1 la caietul de sarcini. - Conform caietului de sarcini unde se precizeaza cantitatea minima estimata pana la data de 31.12.2014 si cantitatea maxima estimata pana la data de 30.04.2015 prin aplicarea prevederilor art.6, alin 3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertele se depun pentru cantitatea minima estimata pentru toate produsele. - Valoarea estimata fara TVA intervalul: intre 161084 lei si 215817 lei - Valoarea minima a intervalului 161084 lei, fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , pentru toate produsele cuprinse in cantitatea minima estimata, aferenta perioadei 01.04.2014 - 31.12.2014 - Valoarea maxima a intervalului 215817 lei, fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru toate produsele cuprinse in cantitatea maxima estimata, aferenta perioadei derularii contractului pana la data de 30.04.2015II.1.6 CPV: 15842300-5 - Dulciuri Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi: NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata: 161,084 - 215,817 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantumul gar de particip este de 2500 lei, rap la val minima estimata. Gar de particip este necesara pentru a proteja A.C, fata de riscul unui eventual comportament necoresp. al of, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea ctr de achiz. publica si pana la constit gar de buna executie. Gar de particip se exprima in lei si poate fi constit prin: - Scrisoare de garantie bancara - Se va completa Formularul nr. 11, din Sect Formulare, semnat de reprez legal al of, sau - prin virament bancar, in contul D.G.A.S.P.C. Arges,RO43TREZ0465006XXX004386, deschis la Trez Mun Pitesti , CF 9742496 vizat de unitatea bancara emitenta sau - instrum. de garant emis de o soc de asig in fav A.C., mentionandu-se in mod expres ca se constit pt proced. ce face ob prez. licitatii Dovada constit gar de particip treb. sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschid. of si va fi introd. in plicul cu doc de inscriere la proced., nesigilat, exterior plicului care contine of. Per.de valab. a gar. de particip., treb. sa fie egala cel putin cu per. de valab. a of, 90 de zile de la data limita stab pentru dep of. Cf. art. 2781 din OUG nr.34/2006 modif., in cazul in care op. ec. formuleaza contest., iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contest. ca nefondata,A.C. va retine contest. o anumita suma, in raport cu val estimata a ctr. Of. care nu sunt insotite de gar de particip in cuantumul, forma, si avand perioada de valab solicitata in doc de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a of , in cf cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata. Data la care se va face echivalenta leu/valuta: curs BNR la data publicarii Invitatiei de participare.Garantie de buna executie Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. nr.928/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ; sau -prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea cuantumului garantiei. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretulIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificareCriterii de calificareDenumireSituatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiDescriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr.1, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului; -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr.2, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului; -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul nr.3, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului; -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 - Se va completa Formularul nr.4, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului; -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: Adrian Macovei - Director General;Cornel Olteanu - Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala; Ioan Preoteasa - Director General Adjunct; Adriana Badea - Sef Serviciu Financiar Contabilitate si Buget; -Se va completa Formularul nr.5, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului; - Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat sanatate, pensii, somaj ,din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;-Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .; -Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; -Formular tip eliberat de Primaria Locala - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P. - Persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator - emis de ORC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNC.Se va depune documentul solicitat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Acirc;a ??conform cu originalul Persoanele fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se va depune documentul solicitat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite un astfel de document, se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator, eliberat de ORC, in original, in situatia in care a fost prezentat in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .Capacitatea economica si financiaraDescriere: - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateCapacitatea tehnica si/sau profesionalaDescriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani,continand valori, perioade de livrare, beneficiari,indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare: Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica: DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei: RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2014 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2014 12:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: NuVI.1.2 Tip de finantare: Fonduri bugetareData expedierii prezentei invitatii: 10.03.2014 13:07