SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL DR.GAVRIL CURTEANUCod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 259267903, Fax: +40 259267903I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele:Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Romania, cod postal: 410469, telefon:+40 259267903, fax:+40 259267903, persoana de contact:Mirela PoinarI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor:str. Corneliu Coposu, nr.12, loc. Oradea, et.1, camera 111 - sala de raportI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2 Tip Activitate: SanatateSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract:fasoleII.1.2 Tip contract: FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului:- congelata, galbena, in punga termosudata de 20-25kg., 22000kg. la valoare estimata minima 99000 lei, 30000kg. la valoare estimata maxima 135000 lei; - uscata, alba, ambalaj de maxim 1kg., 5000kg. la valoare estimata minima 30500 lei, 6700kg. la valoare estimata maxima 40870 lei; - valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri valoare care corespunde cantitatilor de produse necesar a fi achizitionate pana la data de 31 decembrie a.c.. in functie de care se va stabili cuantumul garantiei de participare, cat si criteriile de calificare si selectie , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata totala valoare care corespunde cantitatii totale de produse ce include si eventualele suplimentari ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu prevederile art.6, alin. 3 din H.G. nr.925/2006; - valoarea minima a intervalului prezentat la sect. II.2.1 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele; - conform art.6, alin. 3 din H.G.R. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie; Optiuni: art.6, alin. 3 din H.G.R. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareII.1.6 CPV: 03221210-1 - Fasole Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi: DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata: 129,500 - 175,870 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare - se constituie prin virament bancar in contul RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la Trezoreria Oradea sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, vezi Anexa B Informatii privind loturile; - pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; - in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire; - conform Formular SGBP din modele de formulare atasat in SEAP.Garantie de buna executie - se constitue in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin ordin de plata intr-un cont la Trezorerie, se va depune in maxim 5 cinci zile de la semnarea bilaterala a contractului de furnizari produse/servicii; - in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire; - conform Formular SGBB din modele de formulare atasat in SEAP.III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificareCriterii de calificareDenumireSituatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiDescriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; completare formular DPE din modele de formulare atasat in SEAP; - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; completare formular DPNS din modele de formulare atasat in SEAP; - certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; completare formular CPL din modele de formulare atasat in SEAP; - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 evitarea conflictului de interese din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Cladovan Claudia Teodora - Manager, Ec. Brad Anca - Director financiar contabil, Dr. Maghiar Florin - Director medical, Ing. Tarta Nicolaie - Sef serviciu administrativ, As. med. Barabas Calin - Director ingrijiri, Ec. Poinar Mirela - Sef serviciu achizitii publice, contractare si aprovizionare; include inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica; completare formular DPNP din modele de formulare atasat in SEAP; - certificat de producator sau certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator emis de O.N.R.C.; original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ; in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;Capacitatea tehnica si/sau profesionalaDescriere: - mostre de produs care fac obiectul achizitiei in cauza, cu titlu gratuit si obligatoriu; mostrele prezentate de catre ofertantul castigator urmand sa se pastreze ca etalon; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare: Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica: NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei: RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret: -IV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2014 08:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2014 09:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile de la termenul limita de pr imire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: NuVI.1.2 Tip de finantare: Fonduri bugetareData expedierii prezentei invitatii: 24.03.2014 08:28