Tip legislatie: OUG nr.34/2006Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta AradNumar invitatie: 357614 / 18.02.2014Denumire contract: Furnizare de Furaje preperate pentru animale de fermaStare procedura: In DesfasurareSECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta AradCod fiscal: 3678181, Adresa: Calea 6 Vanatori FN, Arad, Telefon: +40 257212661, Fax: +40 257280584I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele:Calea 6 Vanatori FN, Arad, Romania, cod postal: 310161, telefon:+40 257212661, fax:+40 257280584, persoana de contact:DANIEL LANCEAI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor:Penitenciarul Arad, Calea 6 Vanatori f.n., Arad, Romania, cod postal 310161, telefon:+40 257212661, fax:+40 257280584, persoana de contact:DANIEL LANCEA, email [email protected] Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial: NuI.2.2 Tip Activitate: Ordine si siguranta publicaSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract:Furnizare de Furaje preperate pentru animale de fermaII.1.2 Tip contract: FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadruII.1.4 Informatii acord-cadruContractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: NuReluarea competitiei se va face in SEAP: NuPerioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru in luni : 12Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertantII.1.5 Obiectul contractului:Furnizarea de FURAJE PREPARATE PENTRU ANIMALE DE FERMA, cod CPV 15710000-8, pe loturi dupa cum urmeaza: Lot 1 - Furaj combinat vaci lapte Lot 2 - Furaj combinat tineret bovin la ingrasatII.1.6 CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi: DaII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata: 19,602 - 26,136 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantumul garantiilor de participare se regasesc in ANEXA B a fisei de date. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cotatia leu/alta valuta care se va lua in calcul la constituirea garantiei de participare, se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art 86, alin 6 din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar ordin de plata in contul deschis la Trezoreria mun. Arad RO61TREZ0215005XXX006632, cod fiscal 3678181, Penitenciarul Arad sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 2. depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru.Garantie de buna executie Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 alin 1 si 2 din H.G. nr.925/2006 si reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: 1.instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, care devine anexa la contract. 2.prin depunere la casieria unitatii a sumei in numerar, daca valoarea garantiei este redusa. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru. III.1.5 Legislatia aplicabila a OrdonantaIII.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificareCriterii de calificareDenumireSituatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiDescriere: 1. Declaratia quot;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 1 2. Declaratia privind eligibilitatea - Formularul 2 3. Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participanti in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 - Formularul 3 4. Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute la articolul 69? din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Pentru evitarea conflictului de interese conf. art 69. indice 1 din O.U.G. 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Petru DOBRA - DIRECTOR,Daniel-Nicolae LANCEA- DIRECTOR ADJUNCT ECONOMICOADMINISTRATIV, Ioan DALCA - SEF SERVICIU LOGISTICA, Nory-Marioara JURJUT - CONTABIL SEF,Monica STANCA- VIZAT CONTROL FINANCIAR PREVENTIV,Adrian-Dacian TORNEAN - CONSILIER JURIDIC,Romulus-Cristian VIZIREANU - OFITER PR.II ACHIZITII - Formularul 4 5. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice, din care trebuie sa reiasa ca ofetantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. 4 din H.G. nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin. 3 din Ordinul nr.509/2011. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante la finele lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Prin exceptie, cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 6. Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa ca ofetantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. 4 din H.G. nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin. 3 din Ordinul nr.509/2011. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante la finele lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Prin exceptie, cerintele referitoare la obligatiile d e plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 1. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul National al Registrului Comertului diferit de certificatul de inregistrare al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale;puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; actionari/ asociati; obiect de activitate cod CAEN . Documentul se va accepta in oricare din formele- original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. 2.Autorizatie sanitar-veterinara, prevazuta de Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 16/16.03.2010.Capacitatea economica si financiaraDescriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, certificatul de inmatriculare, obiectul de activitate, sucursale, piata de desfacere si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - Formularul 5 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateCapacitatea tehnica si/sau profesionalaDescriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, completandu-se un formular-tabel, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari/cantitati-Formularul 6 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare: Procedura offlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica: DaIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei: RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2014 09:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2014 10:00IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: NuVI.1.2 Tip de finantare: Fonduri bugetare