Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electroniceDetalii proceduraAutoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RANumar anunt: 149409/ 19.02.2014Denumire contract: furnizarea de hrana pentru pastravStare procedura: In desfasurareMoneda in care se transmite oferta de pret: EURPlanuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planSectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 Denumirea, adresa si punct e de contact: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RAAdresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct e de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, In atentia: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii 140, achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet URL : www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:Directia Silvica SibiuAdresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct e de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970Caietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la:Directia Silvica SibiuAdresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct e de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:Directia Silvica SibiuAdresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct e de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale regie autonoma nationalaActivitate activitati Altele: silvicultura si exploatare forestiera Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante NuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DescriereII.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractanta furnizarea de hrana pentru pastravII.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor FurnizareCumparareLocul principal de livrare: Directia Silvica Sibiu, Ocolul Silvic Arpas, loc.Arpasul de jus, Pastravaria Balea si Pastravaria Valea PinuluiCodul NUTS: RO126 - SibiuII.1.3 Anuntul implica Un contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor furnizarea de hrana de pastrav granulataII.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15711000-5 - Hrana pentru pesti Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice NuII.1.8 Impartire in loturi Nu II.1.9 Vor fi acceptate variante NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul Specificatii/Proteine minim %/ Grasimi maxim% /Cantitate totala estimata kg kg 0.3-0.5mm 64 9 1000.4-0.8mm 64 12 5000.7-1.1mm 64 12 10001.1-1.7 mm 54 15 10001.7-2.0 mm 42 16 40002.5-3.0 mm 42 16 300004.0-4.3mm/1 42 16 500004.0-4.3 mm/3 42 22 10005.8-6.7 mm 42 22 3000TOTAL 90600 kg Valoarea estimata fara TVA: 126,890EURII.2.2 Optiuni NuII.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare 12 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitate Cuantumul garantiei de participare este in suma de: 1,9% din valoarea estimativa a contractului, adica de 2411 euro.O copie scanata a garantiei de participare se va incarca/depune in SEAP si originalulacesteia se va depune la sediul Directiei Silvice Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin. 1 din HG 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ex: ordin de plata, fila cec -art. 86 alin 5 garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. conturi: RO65RZBR0000060001392143 - Raiffeisen Bank Sibiu. -art.86 alin 6 din HG 925/2006-dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile; Din garantia de participare i se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie: 2,5 % din valoarea fara TVA a contractului. Forma de constituire a garantiei de buna executie: -Scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante fonduri proprii de productieIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii speciale NuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate 1. Informatii generale: cu toate datele de identificare ale operatorului economic adresa sediu, CUI, nr. de inregistrare la Of. Reg. Comertului, nr. de telefon, fax, e-mail, principala piata a afacerilor . In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.2.Declaratie privind eligibilitatea, pentru dovada ca operatorul economic nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va prevedea in ce calitate participa si depune oferta operatorul economic si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. - se va declara daca operatorul economic nu se afla intruna din situatiile prevazute de art 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/20 06, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prezentate la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica .5.Certificat de atestare fiscala datorii la bugetul consolidat general din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente de plata raporatata la luna anterioara datei limita de depunerea ofertelor - in conf. cu preved. art. 9 din ordinulANRMAP nr. 509/2011. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoasca situatia fiscala a operatorului economic.6. Certificat de taxe si impozite locale datorii la bugetele locale din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente de plata raporatata la luna anterioara datei limita de depunerea ofertelor - in conf. cu preved. art. 9 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoasca situatia fiscala a operatorului economic.7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 evitarea conflictului de interese din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii sunt: ing. Terea Ioan, ing. Ureche Marius-Nicolae, ec. Inclezan Petre, cons.jur Rusu Maria-Liliana ec. Darie Manuela, Ing. Harhoi Ovidiu, tehn. Bratu -Sonea Gheorghe, tehn. Radu Claudiu. Sa solicitat deoarece: autoritatea contractanta trebuie sa cunoasca daca exista conflict de interese intre reprezentantii operatorului economic si persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii.8. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Depunerea documentelor se va face in oricare dintre formele:- original;- copie legalizata;- copie lizibila cu mentiunea quot;conform cu originalulquot;. 2 Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate. 3 Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator i . 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , cu informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui.2. Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu se solicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.III.2.2 Capacitatea economica si financiara Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta 1. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiin in ultimii 3 ani .Se va completa formularul Cifra medie de afaceri; cifra de afaceri in domeniu sa fie de cel putin echivalenta in euro a 500000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii, 2011, 2012si 2013 in lei cat si in euro. Rata cursului de referinta pentru euro si pt alte valute ce va fi avut in vedere la conversia privind cifra de afacere: se va lua in calcul cursul BNR mediu pentru euro si alte valute pentru fiecare an. Minim echivalenta in euro, alte valute a 500000 lei - Pentru Curs mediu 1 euro: 2011=4,2379 lei; 2012=4,4560 lei, 2013= 4,4725. Pentru alte valute a se vedea site-ul BNR. Nivel uri specific e minim e necesar e -cifra de afaceri in domeniu sa fie de cel putin echivalenta in euro a 500000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii, 2011, 2012si 2013 in lei cat si in euro. Rata cursului de referinta pentru euro si pt alte valute ce va fi avut in vedere la conversia privind cifra de afacere: se va lua in calcul cursul BNR mediu pentru euro si alte valute pentru fiecare an. Minim echivalenta in euro, alte valute a 500000 lei - Pentru Curs mediu 1 euro: 2011=4,2379 lei; 2012=4,4560 lei, 2013= 4,4725. Pentru alte valute a se vedea site-ul BNR.III.2.3 Capacitatea tehnica Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta 1. Ofertantul trebuie sa depuna o declaratie cu privire la gradul de acoperire la nivel local cu unitati /punct de lucru jud. Sibiu solicitare in conformitate cu Ord. ANRMAP nr.509/2011 . Din aceasta declaratie trebuie sa reiasa ca ofertantul dispune in nume propriu sau prin contract de colaborare/alte documente doveditoare de cel putin o unitate punct de lucru-distributie, situata/t pe raza judetului Sibiu. Nivel uri specific e minim e necesar e Din aceasta declaratie trebuie sa reiasa ca ofertantul dispune in nume propriu sau prin contract/alte documente doveditoare de colaborare de cel putin o unitate punct de lucru-distributie, situata/t pe raza judetului Sibiu.III.2.4 Contracte rezervate NuIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii NuIII.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective NuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul procedurii Licitatie deschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuire Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste: - criteriile mentionate in continuare Criterii Pondere Punctaj maxim 1. Pretul ofertei 75 % 75 Descriere: Componenta financiara2. Rata de conversie 15 % 15 Descriere: Rata de conversie reprezinta cantitatea de hrana necesara pentru obtinerea 1 kg pastrav .3. termen de livrare 10 % 10 Descriere: termenul maxim in care se poate livra hrana de la data unei comenzi este de 72 ore; termenul minim acceptat fiind de 24 ore; Ponderea se justifica prin aceea ca ofertantul trebuie sa livreze hrana in timp util pentru hranirea pastravului, iar stocurile pot conduce la alterarea hranei.Sub termenul minim nu se puncteaza suplimentar, iar peste termenul maxim oferta devine neconforma conform art. 36 alin.2 din OUG 34/2006.Punctaj maxim componenta tehnica: 25 Pondere componenta tehnica: 25 %IV.2.2 Se va organiza o licitatie electronica NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contract NuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acce s la documente: 14.03.2014 14:00Documente de plata: NUIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 18.03.2014 16:00IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare Romana Moneda in care se transmite oferta de pret: EURIV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelor Data: 04.04.2014 18:00 Locul: In SEAP Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nuSECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Contractul este periodic NuVI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare Nu Tip de finantare: Alte fonduriVI.3 Alte informatii Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006 . Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are oblig. de a prezenta / completa certificatele / documentele care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare cf.art.11, alin.5 din HG 925 / 2006 . Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului. 2 Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale modalitatea de departajare este factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare pretulofertei . Modalitatea de departajare a ofertelor ce au obtinut punctaje egale pentru acest factor de evaluare este urmatoarea: autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc cu punctaje egale sa faca o noua oferta de pret. Oferta se va transmite in plic inchis. Va fi declarat castigator ofertantul ce a oferit cel mai mic pret.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organism competent pentru caile de atac Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet URL : http://www.cnsc.ro Organism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2 Utilizarea cailor de atac Precizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atacVI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac Oficiul juridic al Directiei Silvice SibiuAdresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970