SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1 DESCRIEREI.1.1 Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104I.1.2 Adresa la care se transmit ofertele:IN SEAPI.1.3 Adresa locul de deschidere a ofertelor:In SEAPI.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principalaI.2.1 Tip Autoritate Sectorial: DaI.2.2 Tip Activitate: ElectricitateSECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1 DESCRIEREII.1.1 Denumire contract:LAPTE ANTIDOTII.1.2 Tip contract: FurnizareII.1.3 Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publiceII.1.5 Obiectul contractului:LAPTE ANTIDOT -Conform caietului de sarciniII.1.6 CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat Rev.2 II.1.7 Impartire pe loturi: NuII.2 Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadruII.2.1 Valoare estimata: 107,819.8 RONSECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITIIIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Conditii suplimentare, garantie de participareConditii suplimentareDenumire DescriereGarantie de participare Cuantum: 2156 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate : 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : se face in oricare dintre formele de la art. 86 alin 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constiturii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP scanata si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante - Sucursala Electrocentrale Deva, loc. Mintia, str.Santierului, nr.1, jud.Hunedoara, de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Garantia de participare constituita prin virament bancar se va vira in contul societatii nr. RO03 CECE HD01 30 RON 061 9082 deschis in lei la CEC Bank Deva. Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de:- art. 87 alin 1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantie de buna executie Se va constitui in conformitate cu prevederilor art 89 alin. 2 prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin. 1 - 3 din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % 2,5% pentru I.M.M.-uri din pretul contractului fara TVA.III.2 CONDITII DE PARTICIPAREIII.2.1 Criterii de calificareCriterii de calificareDenumireSituatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiDescriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 Formular 12A Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formular 12B Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta Formular A104 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Formular A106 Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General - Andronache Daniel Director general adjunct divizia energetica - SANDRU FLORIAN IOAN Director general adjunct divizia miniera - DRAGOI NICOLAE Sef Birou Contracte Vanzari - UTU VICTOR Director Comercial - GIURGIU VASILE Director Economic - CIOBANU MARIA Sef Serviciul Achizitii - POGOCSAN ELISABETA Sef Serviciu Juridic - PaCIU GABRIELA Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a ofertei si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant CONFORM CU ORIGINALUL . Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita, pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Capacitatea tehnica si/sau profesionalaDescriere: Se solicita Certificat ISO 9001/2008,Se solicita Certificat HACCP/ISO 22000 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul urilor minim e necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de dateSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1 ProceduraIV.1.1 Tipul procedurii Cerere de ofertaIV.1.2 Modalitate de desfasurare: Procedura onlineIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazutIV.2.2 Se va organiza licitatie electronica: NuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:S.E.A.P.IV.3.2 Limba de redactare a ofertei: RomanaIV.3.3 Moneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.4 Data limita de depunere a ofertelor: 31.03.2014 15:00IV.3.5 Data si ora deschiderii ofertelor: -IV.3.6 Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1 Mod de finantareVI.1.1 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: NuVI.1.2 Tip de finantare: Alte fonduriData expedierii prezentei invitatii: 17.03.2014 10:52