TehnologiiRepere

166

Licitatii legume, fructe

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1B-dul Maresal Averescu nr. 17, sector 1In atentia: Mihaela Briciu71314 BucurestiROMAcirc;NIATelefon: +40 212224340E-mail: [email protected]: +40 212224340Adresa adrese Internet: Adresa generala a autoritatii contractante: www.dgaspc-sectorul1.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roAlte informatii pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorCaietul de sarcini si documente suplimentare inclusiv documentele pentru dialog competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute de la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorOfertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul punctele de contact mentionat e anteriorI.2 Tipul autoritatii contractanteAutoritate regionala sau localaI.3 Activitate principalaProtectie socialaI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta:Furnizare legume fructe proaspetequot;.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Complexele de Servicii Sociale, Centrele de Asistare si Ingrijire, Centrul de Primire Urgente, Case de tip Familial si CRRN din subordinea DGASPC Sector 1.Cod NUTS RO321II.1.3 Informatii privind contractul de achizitii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD Anuntul implica incheierea unui contract de achizitii publiceII.1.4 Informatii privind acordul-cadruII.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorFurnizarea de legume, fructe proaspete conform cerintelor Caietului de sarcini, necesare pentru Complexele de Servicii Sociale, Centrele de Asistare si Ingrijire, Centrul de Primire Urgente, Case de tip Familial si CRRN din subordinea DGASPC Sector 1 si asigurarea transportului acestora la locatiile indicate mai sus.Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2014 este de 564 419,22 RON fara TVA si reprez. val es a prez proc in functie de care se vor elabora si evalua ofertele Valoarea estimata a contractului ce contine si val posibilelor suplimentari este de 823 822,91 RON fara TVA.II.1.6 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 03220000, 60100000II.1.7 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.1.8 LoturiContractul este impartit in loturi: nuII.1.9 Informatii privind varianteleVor fi acceptate variante: nuII.2 Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1 Cantitatea totala sau domeniul:conform caiet de sarcini.Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2014 este de 564 419,22 RON fara TVA si reprez. val es a prez proc in functie de care se vor elabora si evalua ofertele Valoarea estimata a contractului ce contine si val posibilelor suplimentari este de 823 822,91 RON fara TVA.Valoarea estimata fara TVA: Intervalul: intre 564 419,22 si 823 822,91 RONII.2.2 Informatii privind optiunileOptiuni: daDescrierea acestor optiuni: Contract pana la 31.12.2014, cu prelungire 4 luni, conform art. 6 din HG nr. 925/2006.II.2.3 Informatii privind reinnoirileContractul se reinnoieste: daNumarul de reinnoiri posibile: 1II.3 Durata contractului sau termenul de finalizareDurata in luni: 7 de la data atribuirii contractului Sectiunea III: Informatii juridice, economice, financiare si tehniceIII.1 Conditii referitoare la contractIII.1.1 Depozite si garantii solicitate:Cuantumul garantiei de participare este: 8 466 RON.Garantia de participare se poate depune si in valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileModalitati de constituire al garantiei de participare acceptate:? Virament bancar in contul autoritatii contractante;? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Termen de valabilitate al garantiei de participare cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament, acesta se va vira in contul:RO91TREZ24A680600200130X deschis la Trezoreria Sector 1.Garantia de participare se va prezenta in original; sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta; sa contina denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; sa fie constituita in cuantumul sumei fixe prec mai sus; sa aiba inscrisa valoarea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; sa prevada modul de executare a platii garantiei neconditionat sau conditionat ; sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Dovada constituiri garantiei de participare se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic. 1 Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.2. Mod de constituire:? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;? prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin 3 din HG. 925/2006III.1.2 Principalele conditii de finantare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante care le reglementeaza:buget localIII.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.4 Alte conditii specialeExecutarea contractului este supusa unor conditii speciale: nuIII.2 Conditii de participareIII.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat,Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.? certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.? certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertele.Persoanele juridice straine vor atasa certificate de atestare fiscala sau echivalent, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste orga nizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:Danut Ioan Fleaca - Director GeneralComan Mariana - Director General AdjunctMihaela Briciu - Sef Serviciu Achizitii Publice, Avizare ContracteDaniela Nita - Director EconomicMarius Petre - Sef Serviciu Contabilitate, BugetPt tert-ul sustinator se vor solicita doc prev la art. 69^1, art. 180 si art.181 lit.a, c indice 1 si d din OUG nr.34/2006 mod si comp prin Legea nr. 279 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.III.2.2 Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului nr. 20 si se va depune in original.Pentru conversia in alta moneda se va lua in calul cursul mediu anual afisat de BNR pentru fiecare dintre cei 3 aniValoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani 2011,2012,2013 trebuie sa fie cel putin egala cu 1128838lei.Det valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani 2011,2012,2013 , se va calcula in functie de data la care op ec a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nivel uri minim e necesar e : Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului nr. 20 si se va depune in original.Pentru conversia in alta moneda se va lua in calul cursul mediu anual afisat de BNR pentru fiecare dintre cei 3 aniValoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani 2011,2012,2013 trebuie sa fie cel putin egala cu 1128838lei.Det valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani 2011,2012,2013 , se va calcula in functie de data la care op ec a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.III.2.3 Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani- ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii trei ani, produse similare cu o valoare cumulata de minim 564419lei fara TVA, livrate la nivelul a minim 1 contract maxim 2 contracte. Se va completa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Pentru calculul echivalenta curs leu/alta valuta se va tina cont de cursul leu/alta valuta mediu anual comunicat de BNR.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii - operatorii economici sunt obligati safacadovadacadispunproprietate/inchiriere/leasing sau alte forme de punere la dispozitie de minim un mijloc de transport care sa asigure pe durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilor nutritive, organoleptice, fizico-chimice si microbiologicePrecizari priv sustinerea capacitatii tehnica si profesionala: In cazul in ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit.a , c1 si d . Cerinta nr. 4Mostra de produs, cate o bucata din fiecare produs ofertat: odata cu depunerea documentelor de calificare, ofertantul are obligatia sa depuna cate o mostra pentru fiecare produs ofertat Mostra trebuie sa fie etichetata cu denumirea operatorului economic. Absenta unei singure mostre, din cele solicitate va conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila.Declaratia de conformitate /certificatul de calitate / buletinul de analiza /raport de incercari din partea producatorului /importatorului copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ,Oparatorul economic trebuie sa aiba implementat si sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent .Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea.Cerinta nr. 2Operatorul economic trebuie sa aiba implementat si sa detina certificat ISO 22000:2005 sau echivalent. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea.Nivel uri minim e necesar e :Se va atasa Formularul nr. 8 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani- - ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii trei ani, produse similare cu o valoare cumulata de minim 564419lei fara TVA, livrate la nivelul a minim 1 contract maxim 2 contracte. Se va completa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Pentru calculul echivalenta curs leu/alta valuta se va tina cont de cursul leu/alta valuta mediu anual comunicat de BNR.Se va completa Formularul nr. 9 - Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; operatorii economici sunt obligati sa faca dovada ca dispun proprietate/inchiriere/leasing sau alte forme de punere la dispozitie de minim un mijloc de transport marfa; prezentarea unor documente care justifica cele solicitate;Precizari priv sustinerea capacitatii tehnica si profesionala: In cazul in ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederi lor art.69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit.a , c1 si d . Cerinta nr. 4Mostra de produs, cate o bucata din fiecare produs ofertat: odata cu depunerea documentelor de calificare, ofertantul are obligatia sa depuna cate o mostra pentru fiecare produs ofertat Mostra trebuie sa fie etichetata cu denumirea operatorului economic. Absenta unei singure mostre, din cele solicitate va conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila.Declaratia de conformitate /certificatul de calitate / buletinul de analiza /raport de incercari din partea producatorului /importatorului copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ,Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.III.2.4 Informatii privind contractele rezervateIII.3 Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1 Informatii privind o anumita profesiePrestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii: nuIII.3.2 Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nuSectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.1.2 Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeIV.1.3 Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaSe va organiza o licitatie electronica: nuIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta:IV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractnuIV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limita pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 17.6.2014 - 12:00Documente contra cost: nuIV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare18.6.2014 - 09:00IV.3.5 Data expedierii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare catre candidatii selectatiIV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareromana.IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina ofertain zile: 90 de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelorData: 19.6.2014 - 10:00Locul: Sediul DGASPC Sector 1, B-dul Maresal Averescu nr. 17, amfiteatru.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daInformatii suplimentare despre persoanele autorizate si procedura de deschidere: Persoane imputernicite sau autorizate din partea operatorilor economici.Sectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii privind periodicitateaAceasta achizitie este periodica: nuVI.2 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.3 Informatii suplimentareIn cazul in care exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut;Se va completa de catre ofertant declaratia privind quot;calitatea de participant la proceduraquot; - Formularul nr. 3.VI.4 Cai de atacVI.4.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.4.2 Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenele limita de exercitare a cailor de atac: 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacServiciul Juridic, Contencios si Resurse UmaneB-dul Maresal Averescu nr. 17, sector 171314 BucurestiROMAcirc;NIAVI.5 Data expedierii prezentului anunt:30.4.2014

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2