TehnologiiRepere

144

Licitatii mere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directiva 2004/18/CESectiunea I: Autoritatea contractantaI.1 Denumire, adrese si punct e de contactConsiliul Judetean DoljStr. Unirii nr. 19In atentia: Cristian Ungureanu200585 CraiovaROMAcirc;NIATelefon: +40 251408200E-mail: [email protected]: +40 251408230Adresa adrese Internet:Adresa generala a autoritatii contractante: www.cjdolj.roAdresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2 Tipul autoritatii contractanteAgentie/birou regional sau localI.3 Activitate principalaServicii publice generaleI.4 Atribuirea contractului in numele altor autoritati contractanteAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: nuSectiunea II: Obiectul contractuluiII.1 DescriereII.1.1 Denumirea atribuita contractuluiAchizitionarea si distributia fructelor merelor pentru elevii din invatamantul primar clasa pregatitoare si clasele I-IV si gimnazial clasele V-VIII de stat si privat, din judetul Dolj, pentru anul scolar 2013/2014.II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorProduseCumparareLocul principal de executare a lucrarilor, de livrare sau de prestare: Scolile din judetul Dolj, conform Situatia privind efectivele estimate de elevi din invatamantul primar clasa pregatitoare si clasele I-IV si gimnazial clasele V-VIII de stat si privat.Cod NUTS RO411II.1.3 Informatii privind acordul-cadru sau sistemul de achizitie dinamic SAD II.1.4 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchizitionarea si distributia fructelor merelor pentru elevii din invatamantul primar clasa pregatitoare si clasele I-IV si gimnazial clasele V-VIII de stat si privat, din judetul Dolj, pentru anul scolar 2013/2014, astfel:mdash; achizitionarea si distributia de mere lot 1 sector 1 pentru un numar de 23 zile de scolarizare;mdash; achizitionarea si distributia de mere lot 2 sector 2 pentru un numar de 85 zile de scolarizare;mdash; achizitionarea si distributia de mere lot 3 sector 3 pentru un numar de 23 zile de scolarizare;Se vor furniza mere ambalate corespunzator, conform cerintelor din caietul de sarcini, cu o greutate minima de 100 grame, incadrate la categoria Extra si/sau categoria I, conform Standardului de comercializare pentru mere, prevazut in anexa I Standarde de comercializare prevazute la articolul 3 - partea B Standarde de comercializare specifice - partea 1 Standard de comercializare pentru mere la Regulamentul de punere in aplicare UE nr. 543/2011 al Comisiei din 7 iunie 2011 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului CE nr. 1.234/2007 al Consiliului in ceea ce priveste sectorul fructelor si legumelor si sectorul fructelor si legumelor prelucrate.Dreptul de a primi fructe il au numai elevii prezenti la cursuri.II.1.5 Clasificare CPV Vocabularul comun privind achizitiile publice 03222321, 60000000II.1.6 Informatii despre Acordul privind achizitiile publice AAP Contractul intra sub incidenta Acordului privind achizitiile publice AAP : nuII.2 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorII.2.1 Valoarea totala finala a contractului sau a contractelorValoare: 139 262,70 RONFara TVASectiunea IV: ProceduraIV.1 Tipul proceduriiIV.1.1 Tipul proceduriiDeschisaIV.2 Criterii de atribuireIV.2.1 Criterii de atribuireCel mai mic pretIV.2.2 Informatii despre licitatia electronicaS-a organizat o licitatie electronica: daIV.3 Informatii administrativeIV.3.1 Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2 Publicare anterioara privind acelasi contractAnunt de participareNumarul anuntului in JOUE: 2013/S 225-391336 din 20.11.2013Sectiunea V: Atribuirea contractuluiContract nr: 15 Denumire: Achizitionarea si distributia fructelor merelor - Lot 1V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:10.2.2014V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiPrioritar Impex SRLStr. Bradului, Punct Termic nr. 2335300 CalanROMAcirc;NIAE-mail: [email protected] Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 117 610,50 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 117 610,50 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 16 Denumire: Achizitionarea si distributia fructelor merelor - Lot 2V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:10.2.2014V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiSC Media Pop Art SRLStr. Stefan cel Mare nr.4, etaj 1401112 TurdaROMAcirc;NIAE-mail: [email protected], [email protected]: +40 264317525Fax: +40 264317554V.4 Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 384 948 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 384 948 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuContract nr: 14 Denumire: Achizitionarea si distributia fructelor merelor - Lot 3V.1 Data deciziei de atribuire a contractului:10.2.2014V.2 Informatii privind oferteleNumarul de oferte primite: 3V.3 Numele si adresa operatorului economic in favoarea caruia s-a luat o decizie de atribuire a contractuluiGIGI CO SRLStr. Bucuresti nr. 40910068 CalarasiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected] Informatii privind valoarea contractuluiEstimarea initiala a valorii totale a contractului: Valoare: 139 262,70 RONFara TVAValoarea totala finala a contractului: Valoare: 139 262,70 RONFara TVAV.5 Informatii privind subcontractareaEste posibila subcontractarea: nuSectiunea VI: Informatii complementareVI.1 Informatii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: nuVI.2 Informatii suplimentare:1. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare Legea nr.346/2004 si doresc sa depuna 50 % din valoarea garantiei de participare si/sau garantia de buna executie, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM.mdash; Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.2. In situatia in care, in urma licitatiei electronice, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.3. Conform OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorii economici pot participa la procedura doar in calitate de ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator.VI.3 Cai de atacVI.3.1 Organismul competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3030084 BucurestiROMAcirc;NIAE-mail: [email protected]: +40 213104641Adresa Internet: http://www.cnsc.roFax: +40 213104642 / 218900745VI.3.2 Utilizarea cailor de atacVI.3.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacDirectia JuridicaCalea Unirii nr. 19200585 CraiovaROMAcirc;NIATelefon: +40 251408213Fax: +40 251408213

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2