TehnologiiRepere

150

Licitatii nutreturi combinate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice Detalii procedura Autoritate contractanta : REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA Numar anunt : 150541 / 24.04.2014 Denumire contract : ACORD CADRU FURNIZARE NUTRETURI COMBINATE PENTRU CRESTERE FAZANI D.S.PRAHOVA Stare procedura : In desfasurare Moneda in care se transmite oferta de pret : RON Planuri anuale de achizitii publice An Denumire plan Denumire detaliu plan Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA I.1 Denumirea, adresa si punct e de contact: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA Adresa postala: prin DIRECTIA SILVICA PRAHOVA, str.Iuliu Maniu, nr.3 , Localitatea: Ploiesti , Cod postal: 100143 , Romania , Punct e de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII , Tel. +40 244595836 , In atentia: KISSINGER ADY , Email: [email protected] , Fax: +40 244595836 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare: Punctul punctele de contact mentionat e anterior Caietul de sarcini si documentele suplimentare inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic pot fi obtinute la: Punctul punctele de contact mentionat e anterior Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la: Punctul punctele de contact mentionat e anterior I.2 Tipul autoritatii contractante si activitatea principala activitatile principale REGIE AUTONOMA Activitate activitati Altele: SILVICULTURA Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante Nu Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1 Descriere II.1.1 Denumirea data contractului de autoritatea contractanta ACORD CADRU FURNIZARE NUTRETURI COMBINATE PENTRU CRESTERE FAZANI D.S.PRAHOVA II.1.2 Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Furnizare Cumparare Locul principal de livrare: Crescatoria de Fazani Gherghita, com.Balta Doamnei, sat Curcubeu. Codul NUTS: RO316 - Prahova II.1.3 Anuntul implica Incheierea unui acord-cadru II.1.4 Informatii privind acordul-cadru Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei : Nu Acord-cadru cu un singur agent economic Durata acordului-cadru: 24 luni Valoarea estimata fara TVA: 619,500 RON Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial II.1.5 Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Achizitie hrana pentru fazani II.1.6 Clasificare CPV vocabularul comun privind achizitiile 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale Rev.2 II.1.7 Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice Nu II.1.8 Impartire in loturi Nu II.1.9 Vor fi acceptate variante Nu II.2 Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru II.2.1 Cantitatea totala sau domeniul Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru ;i ale unui contract subsecvent: conform caietului de sarcini. Valoarea estimata fara TVA: 619,500 RON II.2.2 Optiuni Nu II.3 Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare 24 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE III.1 Conditii referitoare la contract III.1.1 Depozite valorice ?si garantii solicitate 1. Cuantumul garantiei de participare: 12390 lei. Data de referinta pentru cursul de schimb BNR, ce va fi avut in vedere la conversia valorii garantiei de participare constituita in alta moneda: cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. 3. Modalitatea de constituire: - prin virament bancar in contul DIRECTIEI SILVICE PRAHOVA RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti , - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, - prin depunrea la casieria DIRECTIEI SILVICE PRAHOVAa unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la termenul limita de depunere a ofertelor. 4. GARANTIA DE PARTICIPARE poate fi constituita sub toate formele prevazute la art. 86 alin.1 din HG 925/2006 . 5.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si copie in SEAP, pana la termenul limita de depunere a ofertelor. 6. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare: se va stabilii in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din O.U.G. 34/2006. Cuantum de 2% din valoarea contractului,constituit in conditiile prevazute la art. 90 din H.G. 925/2006. III.1.2 Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante fonduri proprii III.1.3 Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare III.1.4 Executarea contractului este supusa altor conditii speciale Nu III.2 Conditii de participare III.2.1 Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate 1. Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. 2. Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006,insotita de certificate fiscale din care sa rezulte ca operatorul economic nu figureaza cu obligatii neachiate scadene in luna anterioara celei in care este prevazut ermenul limita de depunere a ofertelor. 3. Se va prezenta certificat pentru participare cu oferta independenta,conform Ordinului nr. 314/2010. 4. Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si implicate in procedura de atribuire: Ciomag Dragos,Teleanu Valentin, Radu Elvira,Udroiu Claudiu, Kissinger Ady,Iova Alina,Domsa Ioan. 1. Se va prezenta Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2. Se va prezenta autorizatie din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa comercializeze produsele se fac obiectul acordului cadru, obtinuta in conformitate cu Ordinulu 109 din 8 septembrie 2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de autorizare/inregistrare sanitara veterinara a unitatilor ce desfasoara activitati in domeniul hranei pentru animale de ferma si a mijloacelor de transport al hranei pentru animale de ferma. III.2.2 Capacitatea economica si financiara Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate III.2.3 Capacitatea tehnica Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Ofertantul trebuia sa faca dovada ca dispune de mijloc de transport pentru produsele ce fac obiectul procedurii, conform Ordinului 109 din 8 septembrie 2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de autorizare/inregistrare sanitara veterinara a unitatilor ce desfasoara activitati in domeniul hranei pentru animale de ferma si a mijloacelor de transport al hranei pentru animale de ferma Nivel uri specific e minim e necesar e Se vor prezenta documnente care confirma modul de dispunere a acestora: inregistrarea mijlocului de transport la autoritatea competenta valabila la data limita de depunere a ofertelor, insotita daca este cazul de contract de inchiriere sau angajament de punere la dispozitie a mijlocului de transport. Persoanele de la care s-a obtinut asigura angajament de punere la dispozitie a mijlocului de transport nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a , c^1 si d . si 69 lit.a din O.U.G.34, in acest prezentandu-se declaratii pe proprie raspundere a acestora. III.2.4 Contracte rezervate Nu III.3 Conditii specifice pentru contractele de servicii III.3.1 Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii Nu III.3.2 Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective Nu SECTIUNEA IV: PROCEDURA IV.1 Tipul procedurii IV.1.1 Tipul procedurii Licitatie deschisa IV.2 Criterii de atribuire IV.2.1 Criterii de atribuire Pretul cel mai scazut IV.2.2 Se va organiza o licitatie electronica Nu IV.3 Informatii administrative IV.3.1 Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta IV.3.2 Anunturi publicate anunt publicat anterior privind acelasi contract Nu IV.3.3 Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare cu exceptia unui SAD sau a documentului descriptiv in cazul unui dialog competitiv Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2014 00:00 Documente de plata: NU IV.3.4 Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 06.06.2014 16:00 IV.3.5 Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati IV.3.6 Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare Romana Moneda in care se transmite oferta de pret : RON IV.3.7 Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor IV.3.8 Conditii de deschidere a ofertelor Data: 30.06.2014 18:00 Locul: In SEAP Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERELOR SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE VI.1 Contractul este periodic Nu VI.2 Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare Nu Tip de finantare : Alte fonduri VI.3 Alte informatii Modul de departajare a ofertelor : in cazul in care exista doua sau mai multe oferte cu pretul cel mai scazut, clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita clarificari in urma carora ofertantii vor depune in SEAP noi oferte de pret. VI.4 Cai de atac VI.4.1 Organism competent pentru caile de atac Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: [email protected] , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet URL : http://www.cnsc.ro Organism competent pentru procedurile de mediere VI.4.2 Utilizarea cailor de atac Precizari privind termenul termenele de exercitare a cailor de atac Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG nr.34/2006. VI.4.3 Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac VI.5 Data expedierii prezentului anunt 22.04.2014 15:44

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2